Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

Ο σοφός, η ζωή και ο χρόνος

Αποτέλεσμα εικόνας για Χρόνος

Αποτέλεσμα εικόνας για Δημήτρης Νανόπουλος

[...]

Eνώ οι άνθρωποι σκέφτονται
απλώς πώς να περάσουν το χρόνο τους, 
αυτοί που έχουν κάποιο ταλέντο 
σκέφτονται πώς να το χρησιμοποιήσουν.

Η ζωή μας αποτελείται από χρόνο
και όποιος αγαπάει τη ζωή, 
δε θέλει να τον χάνει
αφού έτσι χάνει τη ζωή. 

Όπως έγραφε ο Δάντης:

 "Σοφός είναι εκείνος που μόνο σε μια περίπτωση θυμώνει: 
όταν του κλέβουν το χρόνο"  [....]

(Από το αυτοβιογραφικό  βιβλίο
του Καθηγητή και Ακαδημαϊκού Δημήτρη Νανόπουλου
με τίτλο: "Στον τρίτο βράχο από τον ήλιο"
σελ.181, εκδόσεις Πατάκη )
..............................................................................................................................
..............................................................................................................................

2 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον το θέμα του χρόνου! Πάντοτε εξαρτάται όμως από την οπτική που αντιμετωπίζεται! Και αυτό μάλλον οφείλεται στο ότι αποτελεί μια από τις διαστάσεις της "πραγματικότητας" την οποία βιώνουμε οι εν εξορία εκ του παραδείσου διατελούντες. Δεδομένου του ότι ο παρών κόσμος, ο οποίος συνοδυνάται μετά την πτώση με την ανθρώπινη φύση και το μέλλον του είναι να "αναλωθή πυρί", μπορεί κάποιος να "σπαταλά" το χρόνο του είτε ψάχνοντας να βρει τι να τον κάνει, είτε αξιοποιώντας ταλέντα τα οποία δεν προσανατολίζουν το πρόσωπο προς το Αρχέτυπο, τον θεό Λόγο! Ο ληστής εν τω σταυρώ, μια ροπή εσώθη...Μια στιγμή άρκεσε για να σβήσει μια ζωή "σπαταλημένη". Το τι είναι χάσιμο και τι είναι κέρδος, ή αξιοποίηση του χρόνου λοιπόν, κατά τη γνώμη μου εξαρτάται από τη σύνδεσή του με τον..καταργημένο χρόνο, δηλαδή με την αιωνιότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακύλα μου
    Ευχαριστώ θερμά για το σχόλιο!

    ;-)Κρατάω την τελευταία πρόταση: " Το τι είναι χάσιμο και τι είναι κέρδος, ή αξιοποίηση του χρόνου λοιπόν, κατά τη γνώμη μου εξαρτάται από τη σύνδεσή του με τον..καταργημένο χρόνο, δηλαδή με την αιωνιότητα!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή