Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Για εξήντα χρόνια άνεσης , να προσπεράσω στο Σταυρό που η Αγάπη Του μου έστειλε;




«Γιὰ ἑξῆντα χρόνια ἄνεσης στὴν γῆ
 νὰ προσπεράσω τὸν σταυρὸ ποὺ ἡ Ἀγάπη Του μοῦ ἔστειλε;»

Ὁ Σταυρὸς τῆς Ἀγάπης Ἐκείνου καὶ ὁ προσωπικός μας Σταυρὸς

«Ἐγώ, παιδί μου, ἔχω ἕνα μεγάλο δρᾶμα στὴ ζωή μου...

Εἴκοσι μέρες ἀφοῦ ἀρραβωνιάστηκα, ἡ μνηστή μου ἀρρώστησε μὲ βαρὺ πυρετό...
Γιὰ νὰ μὴν πολυλογῶ, ἔπασχε ἀπὸ βαρειά φυματίωση...

Δὲν ἄλλαξα ἀπόφαση.

Τὴν παντρεύτηκα, καὶ ἀντὶ γιὰ εὐχὴ ὁ πατέρας μου
μὲ φιλοδώρησε μὲ μιά... μούντζα 
καὶ τὸ κο-σμητικὸ «γκαζοντενεκέ»...

Ὁ καθένας στὴ θέση μου
θὰ ἔφευγε καὶ θἆταν συγχωρεμένος.

Ἐγὼ ὅμως εἶδα ἐκείνη τὴν ὥρα μπροστά μου τὸ Σταυρό μου...

Εἶχα δικαίωμα νὰ Τὸν προσπεράσω;...

Μὲ ποιὰ δικαιολογία στὴν Ἀγάπη Ἐκείνου ποὺ σταυρώθηκε γιὰ μένα;...

Ὄχι! Τὰ πυρωμένα ἀπ᾿ τὴν θέρμη μάτια τῆς κοπέλας 
θὰ μὲ ἀκολουθοῦσαν σ᾿ ὅλη τὴν ζωή μου...

Γιὰ ἑξῆντα χρόνια ἄνεσης στὴν γῆ
νὰ προσπεράσω τὸν σταυρὸ
ποὺ ἡ Ἀγάπη Του μοῦ ἔστειλε;...

Τὴν παντρεύτηκα καὶ τὴν περιποιοῦμαι...


Ἑξῆντα χρόνια «Δόξα τῷ Θεῷ»!...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου