Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Μιλώ για σένα...άμοιρη ψυχή, μην ξεγελαστείς...



Περιστεράκι  μου

για σήμερα - και χωρίς καθόλου να θέλω να σε τρομάξω-
σου προτείνω να κλικάρεις  επάνω  στην παλιότερη,
χαμογελαστή  ανάρτηση-αληθινή εμπειρία
με τίτλο:

Η Θεωνίτσα, ο πεθερός, η ζωή και ο θάνατος.

-Γιατί σε απασχολεί τόοοσο ο θάνατος, μωρή Σαλογραία;
-Εσύ γιατί λες;
-Κατάλαβα, κατάλαβα! Μην πεις!
-Δεν θα πω. Μόνο θα σε ασπασθώ  εκ του μακρόθεν
διότι εκ του ...κοντόθεν, με τριγυρίζει ένα  εαρινό κρυλογογημάκι...
και τι είναι ο άνθρωπος, χρυσούλι μου; 
σήμερα υπάρχει , αύριο δεν υπάρχει, γι αυτό...
πρέπει πάση δυνάμει,  
να αγωνίζεται να συγχωρεί τους κερατάδες που  τον πικραίνουν...
ώστε να συχωρήσει και τα δικά του ο Χριστούλης, 
όταν Τον συναντήσει- που θα τον συναντήσει οπωσδήποτε!-
μετά Βαίων και κλάδων, αμήην!

Ευανθία η Σαλογραία

13 σχόλια:

  1. Είναι ασέβεια και θράσος να χρησιμοποιούμε υποκοριστικά - "ο Χριστούλης" - αναφερόμενοι στο το Πανάγιο Πρόσωπο του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού. Είναι λάθος αν νομίζετε ότι έτσι θα μεταβιβάσετε πιο εύκολα ή προσιτά την Αλήθεια στους άλλους. Ούτε ενήλικες, ούτε σε μικρά παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ των 12: 43 μ.μ.
    σας ζητώ να με συγχωρήσετε που σας σκανδάλισα με τη φρασεολογία μου. Δεν είχα τέτοια κακή πρόθεση.
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΛΕΞΗ ΧΡΙΣΤΟΥΛΗΣ. ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΥΠΟΚΟΡΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΑΓΑΠΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ .ΛΕΜΕ Π.Χ. ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΜΟΥ.
    ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΑΣ.
    ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο Κ.Η.Ι.ΧΡΙΣΤΟΣ.
    ΤΖΙΜΑΝΙ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πουθενά στα Ευαγγέλια δεν μίλησε σε κάποιο άνθρωπο με υποκοριστικό ο Χριστός, ούτε και γνωρίζω κάποιον από τους Αγίους Πατέρες - οι οποίοι λατρεύουν το Χριστό - να Τον ονομάζουν "Χριστούλη". Μήπως ήταν τυπολάτρες;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε...
      εισαι έγγαμος ή άγαμος; θες να μου πεις;
      ;-)

      Διαγραφή
    3. Αυτό που μπορώ να σας πω μετά βεβαιότητος είναι ότι τα υποκοριστικά φανερώνουν εμπαθή αγάπη, καμιά φορά και ειρωνεία.

      Διαγραφή
    4. ;-) Α! δεν μπορείς να πεις μετά βεβαιότητος αν είσαι έγγαμος ή αγαμος! Μόνο έχεις τη βεβαιότητα ότι όποιος χρησιμοποιεί υποκοριστικά έχει εμπαθή αγάπη και ειρωνεία! Αυθαίρετο το συμπέρασμα, μου φαίνεται πουλάκι μου. Για μένα η χρήση υποκοριστικών μπορεί να φανερώνει και μεγάααλη τρυφερότητα!
      ;-)

      Διαγραφή
    5. Γιατί αυθαίρετο συμπέρασμα; Δεν νομίζω να υπάρχει τρυφερότερος του Χριστού, ο Οποίος δεν μίλησε σε κανέναν με υποκοριστικό. Η πνευματική αγάπη έχει μια τρυφερή και γλυκύτατη σοβαρότητα.

      Διαγραφή
  4. Τζιμάνι μου
    εν προκειμένω ΜΗ μιλάμε για υποκρισία.

    Δεν ξέρουμε ΤΙΠΟΤΕ για τα σώψυχα του ανθρώπου που έστειλε το σχόλιο.

    Βέβαια ούτε αυτός ξέρει ΤΙΠΟΤΕ για τα σώψυχα τα δικά μου και ΔΕΝ θα επιχειρήσω να απολογηθώ.

    Αν δεν του αρέσει ο τρόπος που εκφράζομαι, ας ΜΗΝ με διαβάζει. Τόσο απλό.

    ΔΕΝ γίνεται να μας λένε "μπράβο" όλοι οι περαστικοί από το μπλογκάκι, για Όνομααα!.

    Το είπε και ο Χριστούλης αυτό, έτσι δεν είναι; "Ουαι υμίν όταν καλώς είπωσιν πάντες οι άνθρωποι" κάπως έτσι..
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ. ΤΟ ΕΙΠΑ ΟΜΩΣ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΜΑΣ.
      ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΟΜΩΣ Η ΤΥΠΟΛΑΤΡΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ.
      ΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΥΠΟΛΑΤΡΕΙΑ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ.
      ΤΖΙΜΑΝΙ

      Διαγραφή
  5. Tζιμάνι
    νομίζω ότι ο Θεός μας αφήνει ΟΛΟΥΣ ανεξαιρέτως και ζούμε όσο χρειάζεται για να μάθουμε να ΜΗ θυμώνουμε με κανέναν από όσους μας κάνουν το δάσκαλο χωρίς να τους το ζητήσουμε ή που μας επιτίθενται προκειμένου αυτοί να αισθανθούνε ανώτεροι.

    Στην προκειμένη περίπτωση, ΑΓΝΟΩ πλήρως της ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ του ανών. απέναντί μου.

    Δεν θέλω να υποθέσω ότι οι προθέσεις του κρύβουν εμπάθεια, πλην όμως, αν πειράχτηκε από τους Γραμματείς και Φαρισαίους ο Κύριος Ιησούς, ποια είμαι εγώ- το σκουπίδι της γης- που το πείραγμα θα το γλυτώσω;
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η τρυφερή γλώσσα, είναι σημάδι επικοινωνίας...
    Η μάνα αποκτά την γλώσσα του νεογέννητου μωρού της για να επικοινωνήσει μαζί του... μιλάει με χαμηλωμένους τόνους, με πολλά μου.. λου... που.. κάνει την γλώσσα της στρογγυλή, σαν κόλπο... κατεβάζει τους ήχους... αμβλύνει την οξύτητα και τους τόνους.
    Κι αυτό μας χαρακτηρίζει πάντα όταν θέλουμε να επικοινωνήσουμε, ανακαλούμε τον βαθύ εσωτερικό, μαλακό σαν χόρτο άνθρωπο, γιατί σ'άυτό το επίπεδο επικοινωνούμε στην πρωταρχή της ζωής μας.
    Λέει η χαροκαμένη μάνα του Γ. Ρίτσου
    "Γιέ μου, σπλάχνο των σπλαχνων μου,
    καρδούλα της καρδιάς μου
    πουλάκι της φτωχειάς αυλής
    ανθέ της ερημιάς μου..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @paracosmos...

    Aχ Ελένη! Ελένη παινεμένη!
    ;-)

    Ευλογημένοι όσοι σε έχουν δίπλα τους σαν σύντροφο, μάνα, αδερφή, φίλη...

    Να ζήσεις, να τα εκατοστήσεις τα χρόνια σου επάνω στη γη.

    Να είσαι φως και αλάτι, για κάθε ψυχή που σε προσεγγίζει και πόλις επάνω όρους κειμένη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή