Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Σήμερα η Ορθόδοξη Εκκλησία τιμάει τους Κορυφαίους Αποστόλους Πέτρο και Παύλο-Εξελεξάμην παραρριπτείσθαι εν τω οίκω του Θεού μου μάλλον, ή οικείν με εν σκηνώμασιν αμαρτωλών(ψαλμός 83)



Ψαλμός πγ' (83).

Ως αγαπητά τα σκηνώματά σου, Κύριε των δυνάμεων· επιποθεί και εκλείπει η ψυχή μου εις τας αυλάς του Κυρίου. Η καρδία μου και η σαρξ μου ηγαλλιάσαντο επί Θεόν ζώντα. Και γαρ στρουθίον εύρεν εαυτώ οικίαν, και τρυγών νοσσιάν εαυτή, ου θήσει τα νοσσία εαυτής. Τα θυσιαστήριά σου, Κύριε των δυνάμεων, ο βασιλεύς μου και ο Θεός μου. Μακάριοι οι κατοικούντες εν τω οίκω σου, εις τους αιώνας των αιώνων αινέσουσί σε. Μακάριος ανήρ, ω εστίν αντίληψις αυτώ παρά σου· αναβάσεις εν τη καρδία αυτού διέθετο, εις κοιλάδα του κλαυθμώνος, εις τον τόπον ον έθετο. Και γαρ ευλογίας δώσει ο νομοθετών πορεύσονται εκ δυνάμεως εις δύναμιν, οφθήσεται ο Θεός των θεών εν Σιών. Κύριε, ο Θεός των δυνάμεων, εισάκουσον της προσευχής μου, ενώτισαι, ο Θεός Ιακώβ. Υπερασπιστά ημών, ίδε, ο Θεός, και επίβλεψον εις το πρόσωπον του χριστού σου. Ότι κρείσσων ήμερα μία εν ταις αυλαίς σου υπέρ χιλιάδας. Εξελεξάμην παραρριπτείσθαι εν τω οίκω του Θεού μου μάλλον, ή οικείν με εν σκηνώμασιν αμαρτωλών. Ότι έλεος και αλήθειαν αγαπά Κύριος ο Θεός, χάριν και δόξαν δώσει· Κύριος ου στερήσει τα αγαθά τοις πορευομένοις εν ακακία. 

Κύριε, ο Θεός των δυνάμεων, μακάριος άνθρωπος ο ελπίζων επί σε.
....................................................................................................
....................................................................................................

Τραγούδι: Ψαλμός 83

Ελεύθερη απόδοση στίχων του 83ου Ψαλμού του Δαυίδ από τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη, 

από την ποιητική συλλογή «Η Γλυκοφιλούσα» (1894).


Μουσική: Βασίλης Χατζηνικολάου

Και πάλι κίνησα να 'ρθω
Χριστέ μου στην αυλή Σου
Να σκύψω στα κατώφλια Σου (κατώφλια Σου)
Τα τρισαγαπημένα

Όπου με πόθο αχόρταγο
Το λαχταράει η ψυχή μου
Η σάρκα μου αναγάλλιασε (αναγάλλιασε)
Σιμά Σου κι η καρδιά μου

Το χελιδόνι ήβρε φωλιά
Και το τρυγόνι σκέπη
Να βάλουν τα πουλάκια τους (πουλάκια τους)
Τα δόλια να πλαγιάσουν

Στον ιερό Σου το βωμό
Αθάνατε Χριστέ μου
Κάλιο μια μέρα στη δική Σου αυλή παρά
Δική Σου αυλή παρά χιλιάδες


Στον ίσκιο ας είμαι τ' ουρανού
Σαν παραπεταμένος
Καλύτερα παρά να ζω (παρά να ζω)
Σ' αμαρτωλών λημέρια

6 σχόλια:

  1. Στέλνω ΕΥΧΕΣ σήμερα Σαλογραία μου για τον Πετρή σου.
    Να τον χαίρεσε και νάστε ΄βλογημένοι.
    Δεν σας ξεχνώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ;-)

    Για κοίτα ανέλπιστες ευχές και ευαισθησίες!
    Απίστευτο!
    ;-)
    Ευχαριστούμε πολύ φιλ. ανων.όποιος και αν είσαι.

    Ο Κύριος να σου ανταποδώσει πολλαπλασίως
    την ευγένεια και την αγάπη σου!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να χαίρεσαι τον σύζυγο!Με μια μέρα καθυστέρηση.Με μπερδεύουν οι διαφορές.Έχω την εντύπωση ότι είναι 14 και όχι 13 μέρες.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ;-)
    παπα-Κώστα μου
    αν και νεοημερολογίτης
    από κοινωνική συμπεριφορά, παίρνεις άριστα δέκα με πολλούς τόνους!
    ;-)
    Είσαι γάτος με πέταλα παπα-Κώστα μου!
    Τόσον νέος, ωραίος και με γνώσεις έμπρακτης θεολογίας
    και ανθρωπολογίας!

    Τυχερή η γυναίκα σου, τα παιδάκια σου και κυρίως οι ενορίτες σου!
    ;-)

    Αν ακολουθούσες και το πάτριο θα ήσουνα τέλειος!

    Αντεύχομαι υγεία και ειρήνη ψυχής και για σένα!
    ;--)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι κι αν δεν γνωριζόμαστε στον πραγματικό κόσμο δέξου και μεταβίβασε τις ευχές μου και τα Χρόνια Πολλά στον αγαπημένο σου.

    Καλή σου ημέρα.
    Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέ μου Χ
    ;-)
    (τώρα μπορώ να απαντήσω στο μήνυμά σου, διότι έτρεχα όλη μέρα...)

    Σ' ευχαριστώ πάντα για την αγάπη! Θα μεταβιβάσω...
    Χρόνια πολλά και ευλογημένα για όλους ...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή