Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Έτσι μου στάθηκε ο Ταϋγετος



Έτσι μου στάθηκε ο Ταϋγετος 

Έτσι μου στάθηκε ο Ταϋγετος : όπως ο κόρφος της μητέρας μου.
Με πότισε γαλάζιο , αψύ ήλιο, ήλιο και πράσινο
ως να μου δέσει την ψυχή όπως η πέτρα του
ως να χαράξει στην καρδιά μου δώδεκα κορφές
να βγαίνω απάνω με μοναδικό μου όνειρο τον ήλιο.
Με δίψα μου μοναδική τον ήλιο.
Δίψα βαθιά σαν ωκεανός,
ψηλότερη κι απ' το φεγγάρι.
Δίψα που να την λυπηθεί ο Θεός!

Γύρω τριγύρω στην καρδιά μου τα γεράνια στέφανα  των 
γκρεμνών του,
ρωγμές για ζώα, νεροσυρμές, ελάτια κι αγριοπερίστερα.
Κ' ένας αητός απάνω μου να σπαθίζει τα σύννεφα.
Κ' ένας αητός απάνω μου να σκάφτει τις βροντές
ζητώντας να βρει μέσα τους ένα σπινθήρα! Έτσι 
μου στάθηκε ο Ταϋγετος  όσο να γεννηθούνε 
τα δυο παιδιά του Θεού μέσα μου:η Ποίηση και η Αγάπη!

Νικηφόρος Βρεττάκος 
...................................................................................................

Πηγή: Γιάννης Τσίγκρας


ΝΑ Μ' ΕΥΛΟΓΗΣΕΙ

Κάποτε, ονειρεύομαι ανθρώπους που δεν γνώρισα.


Κρέμονται ράκη από λυκόφως στα μεγάλα βλέφαρά τους
Και στα μαλλιά τους ακουμπούν οι ανάσες των πουλιών:


"Καλησπέρα"-πρόθυμος πάντα ο χαιρετισμός τους.


"Είμαι κι εγώ,όπως κι εσείς, αρχαίο ποίημα
Θα 'θελα να χαθώ μια κυριακάτικην ευδία,
Ενώ θα με χειροκροτούν σα να'μουν αερόστατο
Ή του χωριού ο τρελός, με τα λυμένα του κορδόνια.


Ψάχνω κι εγώ,όπως και σεις,το μικρούλη Χριστό.
Πριν την υπέρτατη μουσική φορέσω, για μανδύα,


Να μ'ευλογήσει".


Γιάννης Τσίγκρας




....................................................................................................
....................................................................................................
 Περιστεράκι μου

Αφού γεννηθήκαμε είναι βέβαιο
ότι μια μέρα- σήμερα, αύριο, μεθαύριο 
δε βιαζόμαστε, καλέ, δε βιαζόμαστε- 
όποτε αποφασίσει ο πάνσοφος Κύριος, 
και θα πεθάνουμε.

Όμως... σε πείσμα των Σκοτεινών δυνάμεων
η Χαρά της  ζωής  
θα θριαμβεύει στον Αιώνα τον Άπαντα.

Το υπαινίσσεται και  το βίντεο 
που αλίευσα από τη σελίδα του Τρελογιάννη
βίντεο με το χορευτικό μικρών μαθητών απ' το Κίεβο.

Ευανθία η Σαλογραία πάντα εν Πάτραις



1 σχόλιο: