Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Σε σένα που αποκαλείς τον συνάνθρωπό σου δαιμονισμένον...



Aν αρχίσει κουβέντα πάνω σε αυτό το  θέμα δεν θα τελειώσει ποτέ.

Διότι αυτός  θα ισχυρίζεται  π.χ. ότι εσύ  είσαι δαιμονισμένος,
εσύ αμέσως θα αντεπιτίθεσαι με μανία
και  θα απαντάς  ότι εκείνος είναι ο  δαιμονισμένος
και μια δεν  θα υπάρχει ανάμεσά σας, 
μια τρίτη αυθεντία που να  την παραδέχεστε και οι δυό
ώστε αυτή η αυθεντία
να μας διαβεβαιώσει ότι ή αυτός ή εσύ
καταστρέφεστε απ' το πλανεμένο πνεύμα που ομολογείτε,
ή αυτός  ή εσύ αναδεικνύεστε ως  ο δίκαιος, ο  άγιος ή σεσωσμένος ...

η θεολογική  διαφωνία  σας,  θα παρατείνεται στον αιώνα.

-Γι αυτό ΔΕΝ ανοίγουμε τέτοια κουβέντα, κατάλαβες;

Για να χαλαρώνουμε προς το παρόν  και να καθόμαστε έκαστος
πάνω στα εύθραυστα αβγά της υποκειμενικότητάς του,
κλωσσώντας τα,
με την ελπίδα ότι μια των ημερών,
από κάποιου το αβγουλάκι, ίσως προκύψει το ισχυρό αετόπουλο,
μίας -εξ Αγίου Πνεύματος, προερχόμενης- αντικειμενικότητας.

Σαλογραία 

4 σχόλια:

  1. Απο την πολλη δαιμονο-διδαχη δεν μπορω να παρω τα ποδια μου ...π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμήν, αμήν και ξανά αμήν καλή μου Σαλογραία.

    Ήλος

    Υ.Γ. Δεν έχω χαθεί, πάντα κοιτάζω τη σελίδα σου, φωτινό παράθυρο σε καιρούς ανταριασμένους. Απλά δεν έχω κάτι για να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήλε μου οποία χαρά μου δίνει η ηλεκτρονική φωνή σου!
    Είμαστε όλοι σε καθημερινό αγώνα.
    Ξαναδιαβάζω τώρα για δεύτερη φορά το βιβλιο του Στυλ. Παπαδόπουλου για τον Πληγωμένο Αετό, τον Άγιο Γρηγόριο το Θεολόγο. ΑΞΙΖΕΙ αν δεν το έχεις μελετήσει να το κοιτάξεις. Θα παρηγορηθείς. Θα καταλάβεις ότι οι καιροί αντιγράφουν αλλήλους και ότι σε όλες ανεξαιρέτως τις εποχές η Αλήθεια και η Ορθοδοξία παραμένουν από τους ισχυρους της γης, καταδιωκόμενες...

    Ειρήνη ψυχής, σθένος και διάκριση εν παντί, ας ζητάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή