Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Είμαι πολύ καλά ευχαριστώ- "Σφεντόνα"- Βασίλης Παπακωνσταντίνου



Πηγή για τη φωτό:Προσκυνητής

..........................................................................................
Περιστεράκι μου

θυμήθηκα το μακαρίτη το Γιώργη τον πατέρα μου,
ακούγοντας το παρακάτω τραγουδάκι:

http://www.youtube.com/watch?v=yBjmoJpB9BQ

Θα ήμουν πολύ μικρή- πριν πάω ακόμα σχολείο
και με δασκάλευε όπως ο κάθε γονιός, ή κύριος σκύλου,
οφείλει να κάνει με το παιδάκι του, ή το σκυλάκι του:

-Κόρη, όταν σε ρωτάει κάποιος τι κάνεις, θα του απαντάς:

-Είμαι πολύ  καλά, ευχαριστώ!

Το εμπέδωσα με τη μία!
Δε χρειάστηκε να το πει δεύτερη!

Έκτοτε και μέχρι σήμερα, όταν με ρωτάν στο δρόμο:

-Τι κάνεις, μωρή τρελόγρια;

απαντώ χαμογελαστά -Θεού χάριτι:

-Είμαι πολύ  καλά, ευχαριστώ!

Ευανθία η Σαλογραία
.................................................................

Υστερόγραφο.
Και για τις παιδικές αναμνήσεις ένα αρθράκι
από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
ΕΔΩ
.......................................................................................
.......................................................................................








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου