Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Η γυναίκα είναι η αντανάκλαση του άντρα της, είπε ο Brad Pitt


Διαβάστε αποσπάσματα από την επιστολή που έγραψε ο Brad Pitt.

«Η γυναίκα μου αρρώστησε. Ήταν συνεχώς νευρική λόγω προβλημάτων στο χώρο της δουλειάς της, από προσωπικά της θέματα, από κάποιες αποτυχίες της, αλλά και από τα παιδιά. Έφτασε στα 35 της χρόνια να ζυγίζει 40 κιλά. 
Έκλαιγε συνεχώς. Ήταν μια δυστυχισμένη γυναίκα. 
Υπέφερε από συνεχείς πονοκεφάλους, πόνους στο στήθος και νευρόπονους στην πλάτη και τα πλευρά της.

Δεν κοιμόταν καλά, κατάφερνε να αποκοιμηθεί λίγο μόνο το πρωί, ενώ κουραζόταν πολύ γρήγορα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η σχέση μας ήταν στα πρόθυρα της διάλυσης.

Η ομορφιά της άρχισε να την εγκαταλείπει, είχε σακούλες κάτω από τα μάτια της, ενώ έπαψε να φροντίζει του εαυτό της. 

Αρνιόταν κάθε πρόταση για δουλειά και κάθε ρόλο. 
Είχα χάσει πια κάθε ελπίδα και σκεφτόμουν το διαζύγιο. 
Αλλά ξαφνικά, αποφάσισα να δράσω.
Είχα την πιο όμορφη γυναίκα στον πλανήτη. 
Ήταν το είδωλο των μισών ανδρών και γυναικών στη γη κι εγώ ήμουν αυτός που του επέτρεπε να κοιμάται δίπλα της και να την αγκαλιάζει. 

Άρχισα να τη γεμίζω με φιλιά λουλούδια και όμορφα λόγια. 
Κάθε στιγμή και λεπτό της εκδήλωνα την ικανοποίηση και τον ενθουσιασμό μου, που υπήρχε στη ζωή μου. 
Της έπαιρνα δώρα και ζούσα μόνο για εκείνη.
Μιλούσα στο κοινό μου, μόνο γι 'αυτήν. 

Τα πάντα στρέφονταν γύρω από αυτήν. 
Την επαινούσα διαρκώς όταν ήμασταν οι δυο μας, αλλά και μπροστά στους φίλους μας. Δεν θα το πιστέψετε, αλλά η Angelina άνθισε.
Άρχισε να συνέρχεται. 

Πήρε πάλι τα κιλά της, ηρέμησε, με αγάπησε περισσότερο από ποτέ.
Δεν είχα ιδέα ότι μπορεί να αγαπήσει τόσο δυνατά! 

Από όλη αυτή την ιστορία, κατάλαβα ένα πράγμα: η γυναίκα είναι η αντανάκλαση του άντρα της. 

Αν την αγαπήσεις μέχρι σημείου τρέλας, έτσι θα σε αγαπήσει κι αυτή».

Πηγή:http://entertainment.gr.msn.com/celebrity/%C2%AB%CF%83%CE%BA%CE%AD%CF%86%CF%84%CE%B7%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%83%CF%89-%CF%84%CE%B7%CE%BD-angelina%C2%BB

32 σχόλια:

  1. τρίχες!κατσαρές κι ίσες.απλά είναι του Μπραντ Πιτ κι έχουν, για κάποιους/ες, άλλη αξία. κι όταν τα συναισθήματα γίνονται εμπόριο, βγαίνουν στην αγορά, χάνουν από τη δυναμική τους και η αξία τους, η πραγματική, λειτουργεί αντιστρόφως ανάλογα.
    απλοποιημένες σκέψεις, παρωχημένες και μυρίζουν φορμόλη. καλές όμως για να ικανοποιήσουν το ναρκισσισμό κάποιων. όσο για την κυρία του, εκ της εικόνας και μόνο, πάντα θλιμένη, απόμακρη, με απλανές βλέμμα. το ίδιο και τα παιδιά που ΄σερνουν μαζί τους. κι εκείνο το κοριτσάκι που το ντύνουν μ ανδρικά ρούχα γιατί έτσι λέει θέλει!!!!!!!!!!!!!!!1το μωρό...
    άσε που λένε τα μύρια όσα για φαρμακοβιομηχανίες που κρύβονται πίσω από τη μαστεκτομή κλπ...και την επιστολή αλήθεια που την έστελνε; στη γυναίκα του; :-)
    ευτυχώς δε διιαθέτω Μπραντ Πιτ στη ζωή μου!! τα πιο γήινα είναι στα μέτρα μ...
    αδιάβαστη σε πιάνω, σαλή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ;-( αδιάβαστη; καλά κυρία, μη δέρνεις, δεν θα το ξανακάνω!

    Δεν έχω ιδέα πόσα παιδιά έχει το ζεύγος ούτε ξέρω φάτσες παιδιών, ΔΕΝ παρακολουθώ.

    Από όλο το ποστάκι προσωπικά στάθηκα σε μ ι α φράση:

    "Από όλη αυτή την ιστορία, κατάλαβα ένα πράγμα: η γυναίκα είναι η αντανάκλαση του άντρα της"

    αλλά δεν θα την συζητήσω τώρα, δεν προλαβαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν γνωρίζω προσωπικά βέβαια τον κ.Πιτ ούτε την γυναίκα του. Ακόμα κι αν τους ήξερα όμως προσωπικώς θα έπρεπε να τους γνωριζα πολύ καλά για να ξέρω τα ενδότερα τους και πάλι ποτέ δεν ξέρεις πως είναι ο καθένας μέσα του, στο σπίτι του κλπ.
    Σίγουρα η φράση που στάθηκες αγαπητή μου Σαλογραία, δηλαδή το "...η γυναίκα είναι η αντανάκλαση του άντρα της" και φυσικά έτσι όπως το εννοεί στην επιστολή του ο φίλτατος κ,Πιτ δεν νομίζω ότι σηκώνει αμφισβητηση.
    Η Αγάπη πάντα θεραπεύει, δεν χρειάζεται παραπάνω σχόλιο αυτό πιστεύω. Τα υπόλοιπα ποιος μπορεί να τα κρίνει αντικειμενικά και δίκαια. Ακόμα κι αν δημοσιοποιούνται πολλά από την ζωή τους λόγω επαγγέλματος και όχι μόνο ποτέ δεν ξέρεις τι κρύβεται κάτω από αυτόν τον μανδία. Τις καρδιές των ανθρώπων μόνον ο Κύριος μπορεί να τις γνωρίζει, εμείς δεν ξέρουμε την τύφλα μας. Κάθε περιπέτεια όσο σκληρή κι αν είναι στην ζωή μας είναι δώρο κατά την ταπεινή μου άποψη , απ'ότι φαίνεται κι αν αληθεύουν όλα αυτά για αυτούς τους ανθρώπους αυτό το δώρο που τους εστάλη ίσως τους άλλαξε την οπτική για την ζωή. Με άλλα λόγια Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα σου!!
    Την αγάπη μου :)
    Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλ. Π.
      Με αναπαύει πάντα ο Ορθόδοξος, βιωματικός λόγος σου.
      Ο Κύριος να ανταποδίδει και να αυξάνει το Φωτισμό της καλής καρδιάς σου.

      Διαγραφή
  4. Δεν ξέρω κυρία μου τι αντίληψη διαθέτετε για τα πράγματα. Δεν με αφορά κιόλας. Ούτε ψάχνω τα εσωτερικά των άλλων. Δεν με αφορούν. Όμως: το μέσα μας αντανακλά διαρκώς και αφήνει στο περιβάλλον μας κάτι από αυτό που είμαστε. Νομίζω, όμως, με βάση την κοινή λογική πως το αγοράκι το ντύουμε αναλόγως και το κοριτσάκι επίσης. Ένα μωρό δεν μπορεί να διαθέτει προσανατολισμό σεξουαλικό. θεωρώ εντελώς εξτρίμ και εντελώς παράλογο, το λιγότερο, να ντύνεις ένα κοριτσάκι σαν αγόρι(δεν ενοοώ το παντελόνι που φορά). Ούτε μπορείς να ισχυρίζεσαι πως έτσι θέλει!!! Εικόνες έχω δει, δεν είναι φίλοι μου τα παιδιά..τω Θεώ δόξα έχω εξαιρετικούς φίλους. Εκτός κι αν αυτό θεωρείται λογικό..
    Επίσης έμαθα στη μέχρι τώρα ζωή μου, κι αυτό το θεωρώ ως κομμάτι ωριμότητας, να μη μένω στα λόγια των άλλων(τα οποία συνήθως είναι πανεύκολα), αλλά να περιμένω τις πράξεις(αυτές συνήθως είναι άγνωστες για το ευρύ κοινό). Ακόμη προτιμώ να μην εξιτάρομαι από λόγια δημοσίων ανθρώπων(φτιαγμένων από το διεθνές life style), αλλά μένω στους γύρω μου και στα σοφά που διατυπώνουν πρώτιστα με το παράδειγμα και τελευταία με τα λόγια.
    υγ. αυτά, επειδή θεώρησα το δικό μου σχόλιο ως αφετηρία των προηγούμενων συλλογισμών, και μόνο.
    και καλή σαρακοστή9όποτε έρχεται για τον καθένα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ;-)

      Πάλι καλά ... κυρά δασκάλα
      που ομολογείς ότι δεν ξέρεις τι αντίληψη έχω για τα πράγματα

      ( βρίσκω μετριοπαθή εκ μέρους σου αυτή την ομολογία)

      και δεν κατανοώ γιατί τσιτώθηκες στην τελική, από μια δημοσίευση που βρήκα στο msn μπροστά μου και ειπα να την ανεβάσω ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ λόγω της πρότασης του Βrad (ανέφερα την πρόταση στο προηγούμενο σχόλιο ) η οποία κατά την άποψή μου, απηχεί ένα κομμάτι της πραγματικότητας.

      Όταν έστω ένα ψεύτικο είδωλο όπως κάποιος ηθοποιός, πει μια φράση που μου φανεί σωστή, ΔΕΝ την πετάω τη φράση.

      Την προσέχω.

      Το ίδιο κάνω όταν ακούω και κηρύγματα καλών ή κακών παπάδων ή καλών ή κακών πολιτικών.

      Προσέχω τι ΑΛΗΘΙΝΟ υπάρχει στα λόγια τους για να το πάρω να ωφελήσω την ζωή μου.

      Και εν κατακλείδι ρωτώ:

      Αφού ΜΟΝΙΜΩΣ παρεξηγείσαι με Ό,ΤΙ γράφω, αναρωτιέμαι ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ αυτή τη σελίδα, από το 2011, ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ;

      Για λύσε μου αυτή την απορία, αν μπορείς.

      Θα χαρώ να ακούσω μια καλοπροαίρετη εξήγηση, αν υπάρχει.

      Διαγραφή
  5. δεν τσιτώθηκα με το δικό σου σχόλιο..λάθος κάνεις..με το παρκάτω τσιτώθηκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εκτός κι υπογράφεις ως π..

    ;
    αν είναι έτσι, άλλο θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε αυτή την ανάρτηση ΔΕΝ υπάρχει ακόμη στα σχόλια η γνωστή, αγαπημένη π.
    Υπάρχει μόνο ο άγνωστός μου, συμπαθέστατος Π.

    Τα μπέρδεψες καλή μου...

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ;-) Βέβαια π (μικρό) υπάρχει.
    Είναι η φίλη μας η πηνελόπη.
    Το Π. (κεφαλαίο) είναι τελευταίος άγνωστος φίλος.
    Μπορεί να είναι Πέτρος, Παύλος, Παναγιώτης, Πολύκαρπος, Περικλής, δεν έχω μάθει περισσότερα.
    Αν θέλει θα μας πει από μόνος του.
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δε φοράω τα γυαλιά οπότε λογικό να μπερδέψω το π το μικρό που ήξερα με το Π το μεγάλο που δεν ήξερα. απόδειξη πως δεν μπαίνω στη σελίδα σου συχνά..και να βάζεις όλα τα σχόλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι αν τσιτώθηκες με το σχόλιο μου.
      Τα είδωλα του σινεμά κλπ πάντως είναι κι αυτοί άνθρωποι και άσχετα αν το επέλεξαν ή όχι να είναι ότι είναι, σίγουρα αυτό που κάνουν είναι από τις πιο δύσκολες και ψυχοφθόρες δουλειές που υπάρχουν. Με το χρήμα επίσης που παίζεται στις πλάτες τους καταλαβαίνει ο καθένας ότι δεν είναι απλή η ζωή τους, έχει πάμπολλες προκλήσεις.. Αν δεν μπεις στην θέση αυτή ούτε να φανταστείς δεν μπορείς πως είναι. Ωραία είναι να βλέπουμε από μακριά και να σχολιάζουμε, να κρίνουμε, να το αναλύουμε κιόλας, αλλά το τι συμβαίνει αλήθεια και γιατί είναι αδύνατον να το ξέρουμε.
      Εκτός αν περνιόμαστε για τόσο ξύπνιοι που κόβουμε και ράβουμε από χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά, είναι έτσι όμως άραγε;
      Κι αν είναι τότε ούτε Αγάπη υπάρχει ούτε θαύμα και φυσικά ούτε Χριστός! Είναι έτσι όμως;..
      Π

      Διαγραφή
    2. Άκου Π. εγώ ούτε να μπω στη θέση τους θέλω κι ούτε μπορώ.Δε με ενδιαφέρει πως ζουν με λεφτά, ξέρω πως είναι όμως να μην έχεις και τι προκλήσεις αντιμετωπίζει ο άνθρωπος από αυτή τη θέση.
      Όσο για την εξυπνάδα κλπ...δε θα σχολιάσω. Θεωρώ όμως έξυπνο να μην καταπίνω αμάσητο ο,τι μου πασάρουν! Οτιδήποτε και να ναι αυτό. Είτε ηθοποιοί είτε τραγουδιστάδες είτε είτε....τα δικά τους τάλαντα δεν ξεχωρίζουν από των λοιπών, ιδιαίτερα. Τα κάνουν να ξεχωρίζουν για επικοινωνιακούς λόγους.
      Επίσης αρκετοί από αυτούς καίγονται να γίνουν ευρέως γνωστοί, επιλέγουν έμμεσα τον τρόπο που θα ζήσουν. Δική τους η απόφαση δικιά τους κι η ζωή και το ρίσκο επίσης. Σε αυτό το επίπεδο δεν με αφορά η ζωή τους.
      Υπάρχουν πολλές οπτικές, διάλεξε τη δική σου κι εγώ τη δική μου. Να είσαι καλά.
      και ναι: τσιτώθηκα αρκετά. Διότι είναι αντιφαικά τα εκπεμπόμενα μηνύματα. Αλλά δεν θα το αναλύσω παραπάνω. Μη μου λέει κι η σαλογραία ότι την επισκέπτομαι συχνά. :-)

      Διαγραφή
    3. Κανονικά όταν δεν μπορούμε να μπούμε στην θέση οποιυδήποτε, δεν μπορούμε να ξέρουμε πως και γιατί, άρα δεν μπορούμε να προδικάζουμε τίποτα για κανέναν. Αλλά ας είναι.
      To μήνυμα ωστόσο ήταν απλό... οτι η γυναίκα είναι η αντανάκλαση του άντρα της.
      Που ήταν η αντίφαση στο μήνυμα, το ότι αφορούσε το ζεύγος Πιτ; Θα μπορούσε να ήταν/είναι ο καθένας στην θέση τους!
      Μην κολλάμε, ας παίρνουμε την ουσία αλλιώς θα χανόμαστε συνέχεια στο λαβύρινθο των σκέψεων με αποτέλεσμα να μην έχουμε ησυχία, γαλήνη και πραότητα.
      Με αγάπη πάντα :)
      Π

      Διαγραφή
    4. Φίλε Π.
      σε μερικούς ανθρώπους (όχι σε όλους) λείπει μια παντρειά, προκειμένου να ηρεμήσουν και να δουν τον κόσμο με ματογυάλια καλύτερα...
      ;-)

      Διαγραφή
    5. to salograia;
      δεν παίρνει σχόλιο το τελευταίο σου. γιατί δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις τα ιδιωτικά εκάστου. ή πάλι εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια9με όσα αυτό συνεπάγεται9ας καρφώσω κι εγώ).0
      Να δεχτώ τα περί αντανακλάσεως μόνο αν ισχύουν εκατέρωθεν. Στην αντίθετη περίπτωση τζάμπα σχολίασα..Αν μιλάμε για μονόπλευρη αντανάκλαση αλλοιώνονται πολλά νοήματα κι εννοιες. Πλην μιας: του εγώ που έφερε τον κόσμο στη θέση που ναι σήμερα.
      Καλό σας βράδυ.

      Διαγραφή
  10. δεν αναρτ'ηθηκαν όμως όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ...δεν χρειάζεται να μάθουν οι αναγνώστες όλοι τι πρόβλημα έχεις μαζί μου, γι αυτό δεν τα ανέβασα.
    Αρκεί που μου το εξηγείς σε μένα...
    Το μέλλον θα μας δείξει ποια είναι η αλήθειά σε σχέση με τις δικές σου προθέσεις.

    Μέχρι τότε κάνε ..Υπομονή δεδομένου ότι πολλοί ρουφιάνοι ασφαλίτες τρολάρουν στα μπλογκς...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κυρά δασκάλα ανων. των 3:32 μ.μ., ο Π. σε σένα απαντησε.
    Ελπίζω να μην μπερδευτούμε.
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ανάλυση της αναλύσεως....τελικά μην τρελαθούμε!!! Άς κρατήσουμε το ότι '' η γυναίκα είναι αντανάκλαση του άνδρα της''......έτσι απλά κι ωραία!!!!

    ΣΤΡΑΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ;-)

    Γι αυτό μια γυναίκα ειδικά, ΜΠΟΡΕΙ να τρελάνει ελέφαντα, αν δεν έχει στο κεφάλι της έναν άντρα, ώστε να την κρατάει αρκετά απασχολημένη!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μια φορά καλή μου Σαλογραία, όταν ήταν μικρό παιδάκι ο πατέρας μου, ξεκίνησε άγρια χαράματα να πάει μαζί με τον παππού μου στο χωράφι...

    Στη διαδρομή καθώς πηγαίνανε κι ενώ δεν είχε ακόμα φέξει, ακούνε μια συγχωριανή να καλεί τις κότες τις με αυτόν τον χαρακτηριστικό ήχο που κάνουν με τα χείλια οι άνθρωποι όταν συνομιλούν με τις κότες τους:

    - Πρρρρρρρρ πρρρρρ πρρρρρρ!

    Και ακολουθούσε μετά,

    - Μπα που να μη σώσεις!
    - Πρρρρρρρρ πρρρρρρ πρρρ!

    Και δως του πάλι και ξανά ο διάλογος διανθισμένος και με άλλα κοσμητικά επίθετα. Και στη δική μου φαντασία πετάνε φτερά και πούπουλα ολούθε κι η συγχωριανή αναμαλλιασμένη να πηγαινοέρχεται κυνηγώντας τις κότες της, δώθε-κείθε...

    Οπότε γυρίζει ο παππούς μου που δεν είχα την ευτυχία να τον γνωρίσω και λέει του πατέρα μου, μικρό παιδάκι ακόμα:

    - Την βλέπεις αυτή παιδί μου;
    - Ναι πατέρα.
    - Αυτηνής κάτι της λείπει και κάνει έτσι...

    Και είναι γεγονός καλή μου Σαλογραία, πως έτσι και σου λείπει κάτι, είτε άντρας είσαι (μιλώ εκ πείρας) είτε γυναίκα, ουαί και αλίμονο στα δύσμοιρα τα πτηνά αλλά και στα υπόλοιπα του ζωικού βασιλείου είδη, που μπορεί να βρεθούν στο δρόμο σου. Αν δε βρεθούνε σε τσουκάλι να βράζουνε μετά καρυκευμάτων, να δοξάζουν τον Μεγαλοδύναμο...

    Παρακαλώ σε καμία περίπτωση να μη θεωρηθεί αυτό το κείμενο ως υπαινιγμός προς κανέναν και καμία. Συμπληρωματικό της ιστορίας που μας παράθεσες καλή μου Σαλογραία επιθυμεί να είναι και τίποτα άλλο.

    Ήλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ;-) Ήλε, φίλε,
    σε θεωρώ ορυχεία μικρών διαμαντιών, δυσεύρετο.
    Έχεις έναν τρόπο, μα έναν τρόποοο!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστώ για τα καλά σου πάντα λόγια, καλή μου Σαλογραία. Και κοίτα να δεις ένα πράμα, όποτε ακούω λόγο καλό, λόγο παρηγορητικό, το παθαίνω σαν την Μπραντ-Πήτενα κι εγώ. Ανθίζω! Και να πεις ότι μου είχαν λείψει μικρού τα καλά λόγια... Αλλά έτσι είναι. Το χάδι, είτε λεκτικό είτε πραγματικό, όλοι το θέλουμε πάντα και όλους μας μεταμορφώνει.

    Ήλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή μου Σαλογραία, αν θέλεις, ενσωμάτωσε στο σχόλιο που μόλις σου έστειλα και αυτό το λίνκ:

    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=252273&catid=7

    Νομίζω πως ταιριάζει ιδιαίτερα... Αν από την άλλη λόγω Πάπα προτιμάς να μη το αναρτήσεις, κανένα πρόβλημα...

    Ήλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Hλε μου
    διάβασα χτες στο msn μια συνέντευξη της ΕΛΕΝΗΣ ΡΑΝΤΟΥ.
    Μιλούσε για την κατάθλιψη που την τριγύριζε και ΠΟΣΟ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ αισθάνεται κάθε εκδήλωση αγάπης από τον άντρα, το παιδί της και κάθε δικό της πρόσωπο.

    Είπα να ανεβάσω όλη την συνέντευξη αλλά σκέφτηκα ότι μπορεί κάποιοι να μου την ξαναπούνε ότι με πιάσαν..αδιάβαστη και τώρα στο γήρας που κοντεύω να πάρω και σύνταξη (άμποτε...) δεν μου αρέσει να με αδικούν διότι..η αλήθεια να λέγεται...και γω όπως ο Χριστόδουλός σας, στη ζωή μου όλο διάβαζα!
    ;-)

    Ο σύνδεσμος με τον παραμορφωμένο άνθρωπο από την ασθένεια που τον αγκάλιασε και τον φίλησε ο πάπας, είναι φοβερός.

    Μπορεί να θεωρώ τον πάπα Αιρεσιάρχη, αλλά δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα να χειροκροτήσω την όποια κίνησή του ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ευσπλαγχνία. ΔΕΝ θα παραστήσω το Θεό, να αποφανθώ ότι φίλησε τον παραμορφωμένο για λόγους μάρκετινγκ. ΔΕΝ είμαι Θεός για να γνωρίζω ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ. Εξωτερικά, η κίνηση ήταν κίνηση ελέους και αγάπης προς τον ΠΛΗΣΙΟΝ και αυτό το χειροκροτώ.
    Ζούμε σε μια εποχή όπου οι άνθρωποι αγριεύουν όλο και περισσότερο με το διπλανό τους, στο όνομα της γνώσης.
    Και αυτό δημιουργεί πάγο στις σχέσεις και απύθμενη αποξένωση.

    Και μένα μου πήρε πολλά χρόνια για να καταλάβω ότι ΟΠΟΤΕ αποδίδω μομφές στους γνωστούς ή άγνωστους πλησίον μου, όλο αυτό το αρνητικό φορτίο, έχει να κάνει με τον ΜΕΣΑ μου κόσμο και όχι με τον απέξω μου.

    Από το σχολείο θυμάμαι το λόγο του Μ. Βασιλείου που μας συστήνει να παίρνουμε από το κάθε πρόσωπο το ΘΕΤΙΚΟ που έχει να μας προσφέρει, ενεργώντας όπως η μέλισσα που και από τα αγκάθια βρίσκει μόνο το άνθος για να καθίσει και να μαζέψει το νέκταρ της.

    Υπάρχει οπωσδήποτε ελαφρυντικό για όλους μας.
    Φταίει η μοναξιά της κάθε ψυχής, φταίει η ανασφάλεια ακόμη και στους υψηλά ιστάμενους που μας κυβερνάνε, φταίει η δαιμονική εποχή, όπου όλοι οι δαίμονες έχουν λυθεί και πολεμάνε με μίσος ανύστακτο το γένος των ανθρώπων.

    Γι αυτό, μέρα και νύχτα, νύχτα και μέρα ας ζητάμε στις προσευχές μας, ανοχή, φώτιση και Μετα-νοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λίγο καθυστερημένα βέβαια, αλλά ποτέ δεν είναι αργά..
    Με όλο το σεβασμό πάντα προς τον ανώνυμο που δεν καταπίνει αμάσητο ότι του πασάρουν...!!!
    Προς τί τόση επιθετικότητα; Στην απάντ.των 6:26μμ καλύπτει μόνος του τις απορίες του γράφοντας : "..δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις τα ιδιωτικά εκάστου".
    Ποιός άραγε φάσκει και αντιφάσκει..;;;

    Πιστεύω πως όλες οι απόψεις είναι σεβαστές, ακόμα και οι διαφωνίες. Αρκεί βέβαια να έχουμε πάντα καλή διάθεση...

    Συμφωνώ απόλυτα αγαπημένη μου Σαλογραία πως το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να ενεργούμε σαν τις μέλισσες.Τι όμορφο παράδειγμα!!!

    Ηλιάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ηλιάνα μου
    ;-)
    Και πάλι ευχαριστώ.

    Παρά το νεαρόν της ηλικίας σου, είστε ένα πανέμορφο και ευ-λογημένο ζευγάρι με τον άνδρα σου, και με συγκινείς που μιλάς εκ του περισσεύματος της καρδίας σου.

    Κράτα πάντα αυτό το Φως της πίστης, της ελπίδας, της αγάπης που σας χαρίστηκε.

    Νέοι άνθρωποι,

    (σας γνωρίζω στον κανονικό κόσμο γι αυτό μπορώ να έχω άποψη)

    με το δικό σας ήθος, την υπευθυνότητα και τη θέρμη, θα το ξαναπώ γεννούν Φως σε τούτο το σκοτάδι της από-γνωσης που από ολούθε μας πολιορκεί και αγωνίζεται να μας εξοντώσει.

    Η Κυρά Παναγία και οι Παμμέγιστοι Ταξιάρχες που εορτάζουν αύριο στο Αγιο Όρος, πάντα σας στέλνουν τα μύρια δώρα Τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σας ευχαριστώ πολύ για τις τόσο γεμάτο καλοσύνη ευχές σας ..
    Να σας έχει πάντα ο Θεός καλά

    Ηλιάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή