Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Celtic Music-Winds of Freedom- μαζί με τα φιδάκια του Ζαχαρία (επανάληψη)


Kαλημέρα περιστεράκι μου.

Χαράματα και χωρίς τσίμπλα στο μάτι

σου κοπυπαστώνω για σήμερα, μαζί με το τραγουδάκι
και μια επανάληψη
στην  χαβαλεδιάρικη, παλιότερή μου ανάρτηση

με τίτλο: O Zαχαρίας, τα φίδια και ο όρκος
( κάνε κλικ πάνω στον τίτλο
και θα διαβάσεις)

Όποιος γνωρίζει κάτι νεότερο για τον  εκλεκτό Ζαχαρία 
από την περιοχή της  Φοινικούντας-Μεσσηνίας 
ας με ενημερώσει. 

Σε ασπάζομαι πάντα με φρέσκια, πρωινή χαρά
και την κατά δύναμη, αγάπη

Ευανθία η Σαλογραία  

ευγνωμόνως, εν Πάτραις

4 σχόλια:

  1. πρωί πρωί στα δίκτυα του διαδικτύου;
    w

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @w

    καλημέρες!
    Κοιμάμαι "περίεργες" ώρες, πουλάκι μου!
    ;-)
    Μου "χρωστάς" μια αγιορείτικη ...αφήγηση, ή κάνω λάθος;
    ;-)
    Περιμένω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. άμα πίνεις καφεδούμπα 9 το βράδυ στας πλατείας πώς να κοιμηθείς μετά;;
    w

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @w
    Xαχά! ¨Ολα τα ξέρεις αρκούδι μου, εσύ!
    ΌΛΑ τα παρακολουθείς. Αλλά η συνάδελφος η Λυκειάρχης (ή Γυμνασιάρχης; θα σε γελάσω) επέμενε για κείνη την καφεδούμπα στις 9. Δ
    εν μπορούσα να πω όχι στην αγάπη της.
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή