Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Λέμε όχι στη γιορτή του αγίου Βαλεντίνου...πανάρχαιο ειδωλολατρικό έθιμο


Περιστεράκι μου 
μπορεί  οι  αλαλιασμένοι οι έμποροι να περιμένουν την 14ημέρα του Φεβρουαρίου 
προκειμένου  να πουλήσουν ερωτιάρικα 
κουτσουνάκια, αρκουδάκια, σοκολατάκια και λουλουδάκια 
στους αθεράπευτα ρομαντικούς, 
όμως  προσωπικά δεν θα μπορέσω να τους συμπαρασταθώ, 
- γνωρίζεις τους λόγους- κάποιους απ'αυτούς ανέλυσα και στην ανάρτησή μου 
περί παρθενίας, παρθενορραφών και λοιπών δαιμονίων , που τόσο είχε σοκάρει
με την... αθυροστομία της, τον παπά μιας ενορίας που ξέρω!
;-)

Αν θες, βέβαια,  επί του θέματος, μια Ορθόδοξη τοποθέτηση για τους Βαλεντίνους
μπορείς να τη διαβάσεις στις αγιογραφικές μελέτες.

Η σαλότητά μου, σήμερα,  θα εορτάσει Ορθοδόξως, 
κυρίως  τις άγιες Μάρτυρες
Περπέτουα
και Φηλικιτάτη- διάβασε  εδώ κάτι συγκινητικό
που έγραψα παλιότερα απ'  το συναξάρι τους- 

Οι γυναίκες αυτές, μαρτύρησαν νεότατες για του  Χριστού την αγάπη.

Μακάρι να μας συνοδεύουν μέρα και νύχτα οι άγιες ευχές τους.

Σε ασπάζομαι χαρωπά, χαρωπά
έτσι,  για να σκάνε
όλοι οι δαιμόνοι, τζετζεκάκι μου... 
;-)
Πάντα με αγάπη

Σαλογραία 


8 σχόλια:

  1. Αγαπητή μου Σαλογραία, με αγάπη, όπως γνωρίζεις, σου στέλνω το σχόλιο που ανάρτησα στις Αγιογραφικές Μελέτες, όπου παραπέμπεις. Παρακαλώ για την ανάρτησή του και εδώ, για πληρέστερη ενημέρωση (όπως ταπεινά φρονώ, με αγάπη για τον άγιο κι όλους τους αγίους) επί του θέματος...
    Γραφω:
    Αγαπητέ αδελφέ, ζητώ συγγνώμη για την παρέμβασή μου, αλλά ο άγιος, εφόσον έζησε τον 4ο αιώνα, δεν είναι άγιος των Ρωμαιοκαθολικών, αλλά ημών των Ορθοδόξων...
    Παρότι αναγνωρίζω και σέβομαι απεριόριστα την ορθότητα της τοποθέτησής για τη δήθεν "ημέρα των ερωτευμένων", θα σας παρακαλούσα σε μια επίσκεψη σε αυτή την ανάρτηση, όπου γίνεται μια ορθόδοξη προσέγγιση της πραγματικής ταυτότητας του (ορθόδοξου, καθότι προ του Σχίσματος) αγίου Βαλεντίνου: http://o-nekros.blogspot.gr/2011/02/blog-post_14.html
    Σας ευχαριστώ και πάλι ζητώ συγγνώμη για την παρέμβασή μου. Οι άγιοι να σας ευλογούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nεκρούλη μου
    ;-)
    Ευχαριστώ πάρα πολύ για την παρέμβασή σου.
    Ευχαριστώ και για την αγάπη και για τις εξαιρετικά φροντισμένες αναρτήσεις σου.
    Θα διαβάσουμε την παραπομπή που μας δίνεις και ελπίζω να ...βγάλουμε άκρη...

    Εύχομαι Πάντες οι Άγιοι, οι παλιοί και οι νεότεροι, να σε καθοδηγούν στο έργο της Ορθής Ομολογίας...
    Καλό σου ξημέρωμα!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωστός και νηφάλιος,ως συνήθως,ο "Νεκρός".Όσο για τη γιορτή,μια κοσμική,εμπορική γιορτή είναι.Ψάχνοντας να βρούμε "παγανιστικές" ρίζες ίσα που δίνουμε μεγαλύτερη βαρύτητα στο θέμα και ευκαιρία σε κάποιους να προωθήσουν ευκολότερα τα σχέδιά τους.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παπα-Κώστα μου
    ναι, ναι, ο Νεκρούλης μου είναι και αξιολογώωωτατος και αξιολάτρευτος!
    ;-)
    Εντάξει τώρα.

    Εδώ παγκόσμιες ημέρες με κάτι εντελώς αλλόκοτες αναφορές, δεν θα κατασκευάζαμε και έναν άγιο Βαλεντίνο προστάτη των ερωτευμένων προκειμένου να πουλήσουμε έξτρα γκατζετάκια;

    Μέχρι και γω, σήμερα αγόρασα- μάλιστα, μάλιστα! άκου τα Πηνελόπη μου να φρίξεις!- ένα κουλούρι με σουσάμι, που είχε σχήμα καρδιάς(!)- μα για Όνομααα!
    ;-(
    Δήθεν, γέλασα, δήθεν το κορόΪδεψα, αλλά ...το κουλούρι το αγόρασα και το κέρασα κάπου για να...γελάσουμε!

    (Σα δε ντρέπομαι λίγο-η γριά γυναίκα!)

    ΟΥ να μη μου χαθώωωω!
    ;-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφού κι εγώ έψαχνα να βρω κόκκινο αντερί για σήμερα!
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Νεκρούλης"; Νή χειρότερα...τί άλλο θά μάς πείς πιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αααα! καλώς τον λατρεμένο της!
    ;-)
    Καλέ συ! προσφώνησα "Νεκρούλη" και όχι "Νεκρέ", διότι το υποκοριστικό της λέξης, με...αγριεύει λιγότερο( μπρρρ...τι κάθομαι και λέω μέσα στα μαύρα σκοτάδια!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή