Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Αετός κρατά μαχαίρι!


Ο Ολλανδός φωτογράφος Han Bouwmeester, 

ενώ βρισκόταν στο Västerbotten της Σουηδίας

 για επαγγελματικούς λόγους, 

έπαθε το σοκ της ζωής του όταν είδε έναν χρυσαετό να φεύγει μακριά κρατώντας ανάμεσα στα νύχια του το μαχαίρι του!

 «Ήθελα να τραβήξω μερικές φωτογραφίες άγριων πτηνών και έπρεπε με κάποιο τρόπο να τα προσελκύσω»,

 λέει ο φωτογράφος και συμπληρώνει:

 «Πήρα το μαχαίρι μου από το σακίδιο και έκοψα μερικά κομμάτια κρέατος πάνω στο χιόνι. 

Μετά κρύφτηκα και περίμενα υπομονετικά… Φανταστείτε το σοκ όταν είδα έναν αετό να πλησιάζει και στη συνέχεια να φεύγει, κρατώντας κάτι κόκκινο ανάμεσα στα νύχια του. 

Χρειάστηκα λίγο χρόνο για να συνειδητοποιήσω ότι αυτό ήταν το μαχαίρι μου, το οποίο είχα ξεχάσει στο χιόνι!»

 Έτσι ο «ξεχασιάρης» φωτογράφος απαθανάτισε μία από τις πιο παράξενες και σπάνιες φωτογραφίες που έχουμε δει ποτέ! 

Όσο για τον αετό;

 «Όταν κατάλαβε ότι αυτό που κρατούσε ήταν άχρηστο, το πέταξε αμέσως»,

 λέει ο Han.
ΠΗΓΗ:ΤΡΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ

30 σχόλια:

  1. Ούτε ίσαμε τα ζώα οι άνθρωποι. Πετάνε τ άχρηστα μόλις ανακαλύψουν πως τους είναι άχρηστα. Πόσα άχρηστα μας γίνανε χρήσιμα; Των ανθρώπων που διακρίνονται για τη λογική τους. Ίσως μόνο το ένστικτο αρκεί.Ή κι όχι. Ανάλογα.
    Το σκ θα έχω γατάκι!!! Ουαου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ;-)
    Αααα! με το καλό, το γατάκι!
    Και μένα ο Παταβούκος το κοτόπουλο, κραταιούται!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To Παταβούκος μου θυμίζει τον καλαθοσφαιριστή τον Παταβούκα!!! Γιατί αυτό το όνομα; Εδώ πάλι βρέχει! Σαπίσαμε. Τα φυτά σκέφτομαι!!Δεν μπορώ να τα ψεκάσω...¨:-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ;-)
    Ιδέα ΔΕΝ είχα ότι υπήρχε αθλητής με τέτοιο όνομα!
    Το όνομα Παταβούκος, στο κοτόπουλο, το έδωσε μια φίλη όταν της φάνηκε πολύ αστείο πώς για να πιάσω το κοτόπουλο, το ΠΑΤΑ-γα κάτω και μετά τον ΒΟΥ-ταγα!
    Η κατάληξη -ΚΟς είναι...χαϊδευτική!
    ΠΑΤΑ-ΒΟΥ-κος λοιπόν! ;-) και μη χειρότερα Παναϊα μ' τώρα με την Κρίση θα απολωλαθώ η ...λώλα!

    ;-) Φτου και βγαίνωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχΑ, την κρίση περίμενες να..λωλαθείς; Είσαι σίγουρη πως συνέβη τώρα;χαχχχχαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ἀπολέλυσαι τῆς ἀσθενείας σου

    Νηστεύει ἡ ψυχή μου ἀπὸ πάθη
    καὶ τὸ σῶμα μου ὁλόκληρο τὴν ἀκολουθεῖ.
    Οἱ ἀπαραίτητες μόνο ἐπιθυμίες -
    καὶ τὸ κρανίο μου ὁλημερὶς χῶρος μετανοίας
    ὅπου ἡ προσευχὴ παίρνει τὸ σχῆμα θόλου.

    Κύριε, ἀνῆκα στοὺς ἐχθρούς σου.
    Σὺ εἶσαι ὅμως τώρα ποὺ δροσίζεις
    τὸ μέτωπό μου ὡς γλυκύτατη αὔρα.
    Ἔβαλες μέσα μου πένθος χαρωπὸ
    καὶ γύρω μου
    ὅλα πιὰ ζοῦν καὶ λάμπουν.
    Σηκώνεις τὴν πέτρα - καὶ τὸ φίδι
    φεύγει καὶ χάνεται.
    Ἀπ᾿ τὴν ἀνατολὴ ὡς τὸ βασίλεμμα τοῦ ἥλιου
    θυμᾶμαι πὼς εἶχες κάποτε σάρκα καὶ ὀστὰ γιὰ μένα.
    Ἡ νύχτα καθὼς τὴν πρόσταξες ἀπαλὰ μὲ σκεπάζει
    κι ὁ ὕπνος - ποὺ ἄλλοτε ἔλεγα πὼς ὁ μανδύας του
    μὲ χίλια σκοτάδια εἶναι καμωμένος,
    ὁ μικρὸς λυτρωτής, ὅπως ἄλλοτε ἔλεγα -
    μὲ παραδίδει ταπεινὰ στὰ χέρια σου...
    Μὲ τὴ χάρη σου ζῶ τὴν πρώτη λύτρωσή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :-)
    Ευχαριστώωωωω!
    Από ποια συλλογή να πάμε να την αγοράσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ;-)
    Φιλενάδα...

    Το είδα το σχόλιό σου, εκείθε...
    Τι ΚΟΛΛΗΜΑ έχει φάει ο ΔΥΣΤΥΧΟΣ!
    AΠΙΣΤΕΥΤΟ!
    (κακό πράγμα το βαρύ προσωπικό πρόβλημα.... Μετά ο άνθρωπος αυτός ...σχιζοφρενιάζει...δεν ξέρει τι λέει και τι κάνει...φοβερό...)

    ΕΝΩ ΕΠΛΕΚΕ ΤΑ ΕΓΚΩΜΙΑ ΜΟΛΙΣ ΕΜΑΘΕ ΟΤΙ η... φίλη σου ακολουθεί ΤΟ ΠΑΤΡΙΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ, ΑΦΗΝΙΑΣΕ!

    Θα μπορούσε κάποιος να υποθέσει ότι από κάτω από αυτό το παρανοΪκό κόλλημα υπάρχει ένας πολύ μεγάλος έρωτας χαχα...θε μου θε μου...

    ΑΝ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΒΕΒΑΙΗ ΟΤΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ
    ΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΜΙΣΟΣ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟ,
    ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΠΑΔΙ,
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ.
    ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΟΙΜΝΙΟ.
    Ο Θάνος Κουκφάμιλυ είχε μια σχετική ωραία αναρτησούλα σήμερα.

    Μην απαντήσεις.
    Δεν θα δώσω συνέχεια στο θέμα του Πατρίου Εορτολογίου, έλεος, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΠΟΣΤ, ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ.

    Ευχαριστώ για την υποστήριξη πάντως.
    Καλό βράδυ.

    Υ.Γ.
    ΤΙ, ΑΡΡΩΣΤΙΑ, τι τρέλα κυκλοφορεί στον κόσμοοοο!
    Από τότε που ασχολήθηκα με τούτο το μπλογκ το κατάλαβα!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοίτα, δε σε υποστήριξα. Δεν υπάρχει λόγος, όπως έγραψα!!
    Θα το λεγα όχι αρρώστια. Μοναξιά,εγωισμός έντονος...ΑΝαρωτιέμαι αν αυτοί οι άνθρωποι είναι στη ζωή τους συνεργάσιμοι! Μόνο αυτό. Ο Θεός να μας φυλάει όλους. Όλοι έχουμε τα..δικά μας..Μηδέ εμής εξαιρουμένης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το είδα ότι δεν με υποστήριξες.
    ;-)
    Μια απόπειρα υποστήριξης πάντως την έκανες, αλλά και αυτό το εκτίμησα. Δεν έχω συνηθίσει να με υποστηρίζει κανένας, γενικώς.
    ;-)ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΕ ΒΡΙΖΟΥΝ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ, ΑΦΟΤΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΠΑΤΡΙΟ ΕΡΤΟΛΟΓΙΟ.

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΣΟΣ.

    ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ Δ Ε Ν ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΕΙΣΠΡΑΞΩ.

    ΟΥΤΕ Πολιτικός των ημερών μας να ήμουνα, χαχα..

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ, έχω περισσότερα ΣΤΟΙΧΕΙΑ από σένα στα χέρια μου περί του ότι το πρόσωπο είναι ΣΟΒΑΡΑ άρρωστο.
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ,ΑΛΛΑ...
    ΜΕ ΤΟΣΟ ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΜΟ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο Αετός πέταξε αμέσως αυτό που του ήταν άχρηστο. Εμείς, "νοήμονες" μεν, αγκιστρωνόμαστε σε κάτι άχρηστα μαχαίρια που τρώνε τις σαρκες μας πρώτα, και δεν τα πετάμε όπως αυτός! Δίδαγμα υψηλό - εκτός από τυχαίο- Σαλογραία μου

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρεγγίνα φιλτάτη

    Πολύ καίριο το σχόλιό σου.
    Χωρίς όμως άνωθεν Χάρη και Φώτιση, ΟΥΔΕΙΣ, δύναται από μόνη τη δική του ανθρώπινη δύναμη να πετάξει τα άχρηστα μαχαίρια, καλή μου.

    Αποτελεί μάθημα ζωής το τοιούτον, μάθημα που ανά παν δεύτερον κερδίζεται και ανά παν δεύτερον χάνεται.
    "Την γην παίξας, την γην χάσας"που έλεγε και μια φράση προσφιλής στον πατέρα μου.

    Καλό μας ξημέρωμα και δίχως άχρηστα μαχαίρια.

    Μόνο τα χρήσιμα μαχαίρια να κρατήσουμε, την Μάχαιραν του Πνεύματος- ΑΝ την αφήσει ο Παρηγορητής, μπροστά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σαλογραία μου, μήπως ξέρεις ποιος ψαλμός είναι όταν φθονούν, διαβάλουν και συκοφαντούν;
    Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Aνων. φιλ.

    δεν το έχω ψάξει, αλλά νομίζω ότι αν πιάσεις να διαβάζεις κάθε μέρα το Ψαλτήρι με τη σειρά, κάπου θα βρεις σχετικούς παρηγορητικούς στίχους.

    Είδα στο βιβλιοπωλείο της Αποστολικής Διακονίας στην Πάτρα και βιβλιαράκι με ψαλμούς για κάθε περίσταση. Αν περάσω από κει σήμερα, θα το ψάξω και θα σου πω.

    Ίσως αν το αναζητήσεις και με το γκουγκλ να σου βρει.

    Για μένα πάντως η ΜΕΓΙΣΤΗ προστασία σε κάθε λογής ΦΘΟΝΟ του Εξαποδού, που πλεονάζει στις μέρες μας,η μέγιστη ξαναλέω προστασία είναι η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ προσφυγή στην Υπεραγία Θεοτόκο

    (Παράκληση και Χαιρετισμούς ό,τι μπορεί έκαστος)

    καθώς επίσης και η καθ ημέραν πορεία με τα όπλα που προσφέρει η Ορθοδοξη Εκκλησία και κυριώτατα με ΣΥΝΕΧΗ θεία μετάληψη, η οποία είναι η ουσιαστικότερη ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΑΠΟΘΑΝΩΜΕΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΣ.

    Και Δεν κοινωνάμε επειδή είμαστε άξιοι.
    Θα ήταν αστεία μια τέτοια σκέψη, τουλάχιστον για μένα που με γνωρίζω προσωπικώς.

    Επειδή είμαστε άρρωστοι πνευματικά, και ανάξιοι κοινωνάμε ώστε ΝΑ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΨΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ, λόγω της απομάκρυνσης από το Αγιο Ποτήριο.

    Σου θυμίζω τον κανόνα του αγίου Τιμοθέου Πατριάρχου Αλεξανδρείας που λέει-σε ελεύθερη μετάφραση εδώ- ότι "ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΛΑΜΒΑΝΕΙ, τουλάχιστον ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, αρκεί να μη βρίζει, αρκεί να μην είναι σε κρίση δαιμονική δηλαδή, την ώρα που βγαίνουν τα Άγια".

    Αναφέρω τα σχετικά και στην ανάρτησή μου, με τίτλο, ΤΟ ΣΕΞ, Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΘΕΙΑ ΜΕΤΑΛΗΨΗ. http://salograia.blogspot.com/2009/11/1821.html

    Με όλα τούτα προστατεύεται η κάθε καλοπροαίρετη ψυχή και ΟΥΔΕΙΣ Κερατάς μπορεί να την βλάψει,ούτε σε αυτόν τον αιώνα τον Απατεώνα, ούτε στον Μέλλοντα. Σε φιλώ.

    Έκαστος ειλικρινώς αγωνιζόμενος σίγουρα θα έχει άπειρα παραδείγματα να σου εξομολογηθεί, αν σου ανοίξει την καρδιά του.

    Θα ακούσεις και θα θαυμάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με παρουσιάζουν σαν τέρας και με φτύνουν, ενώ εγώ τους αγαπάω ειλικρινά. Τι να τους πω και πως να τους πλησιάσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ;-)
    Ακατόρθωτο να πείσεις κάποιον μόνο με ΛΟΓΙΑ για την ηλεκτρονική σου αγάπη.
    Μπορείς να μου στείλεις προσωπικό μήνυμα αν θες να αναλύσουμε κάτι περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υ.Γ. είπα ηλεκτρονική αγάπη;

    ούτε για την τρισδιάστατη αγάπη στον πραγματικό κόσμο, δεν μπορούμε να πείσουμε κανέναν με λόγια.

    ;-)
    ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ Ε Ρ Γ Α.
    Αυτό απαιτεί ΧΡΟΝΟ.

    Ελεγε κάποιος συγγραφέας(δε θυμάμαι ποιος- το έχω ξαναπεί εδώ μέσα) ότι

    "Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΟΣ.
    Ο ΜΟΝΟΣ ΦΙΛΟ-ΣΟΦΟς ΚΑΘΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ (ΕΙΝΑΙ) ΣΟΦΙΣΤΕΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΡΟΣ ΑΝΩΝ 11:29

    ΨΑΛΜ.ΝΔ!54[Ι.Θ ΚΟΛΛΙΤΣΑΡΑ]
    --
    Ο ΨΑΛΜΌΣ ΑΡΧΙΖΕΙ..
    Ενώτισαι,ο Θεός την προσευχήν μου
    και μη υπερίδης την δέησίν μου,
    πρόσχες μοι και εισάκουσόν μου.
    Ελυπήθην εν τη αδολεσχίαν μου και εταράχθην...

    Ελπίζω να το βρήκατε.πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πηνελοπάκι καλό μου
    ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.
    Πιστεύω και αυτός που ρώτησε θα το δει.

    Για κοίτα τώρα εδώ τη φωτό του αετού και πες μου, αν φοράει στο δεξί του πόδι( αριστερά όπως κοιτάζω
    τη φωτό) για πες μου, βλέπεις να φοράει ένα τσιπάκι; διότι εμένα έτσι μου φαίνεται.
    Εχουν τσιπακώσει και τους αετούς; κανείς δεν τους έχει γλιτώσει;
    Πριν κάτι μήνες είχα αγοράσει ένα περιστέρι ράτσας από το πετσοπάδικο και ήταν τσιπακωμένο στο ποδαράκι του.
    Εντάξει.
    Σε λίγο, θα τσιπακώσουν και μας τα Ζωντανά, για να χουν οι Ολιγάρχες τον Τέλειο Έλεγχο...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σιγά βρε το τσιπάκι!!! Έλεος!!Είναι ένα δαχτυλίδι από αυτά που βάζουν οι επιστήμονες στα πουλιά για να συλλέγουν πληροφορίρες και να ξέρουν από πιο συγκεκριμένα είναι. Η παρατήρηση πια έχει εξυγχρονιστεί. Δεν βρίσκεται στην παλαιολιθική εποχή. Έχω κι εγώ μια φωτό με ένα περιστέρι που κάθισε στο μπαλκόνι μου, στο εξωτερικό, και είχε βραχιολάκι στο πόδι. Μην τα βλέπουμε όλα έτσι...Όχι πως δεν σχεδιάζουν...αυτό όμως είναι άλλο..
    Χτες και σήμερα βρέθηκα σε ένα συνέδριο. Πολύ ενδιαφέρον. Μίλησε κι ένας ραββίνος. Έγινε χαμός στην αίθουσα!! Είπε και τι δεν είπε...Άλλη φορά αυτά όμως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ;-)Ε και γω αυτό ειπα, φιλεναδα!
    Είπα ότι θα μας βάλουν και μας ένα μαραφέτι ηλεκτρονικό με κάποια ΑΓΑΘΗ πρόθεση, βεβαίως, βεβαίως, για να συλλέγουν οι Κερατάδες,άπειρες πληροφορίες για μας.
    ....................
    Πες μας τι είπε ο Ραββίνος, όταν ξεκουραστείς.

    Οι ραββίνοι τυγχάνουν υψήλοτατης νοημοσύνης πρόσωπα, τα έχουμε γράψει αυτά στο παρελθόν.

    Αυτοί ξέρουν άριστα να υπερασπίζονται τα ιερά και τα όσια της θρησκείας τους.

    Αλιά σε μας τα βλακόμετρα

    (για τον εαυτον μου ομιλώ- εσάς μανδάμ δεν σας γνωρίζω εκ του σύνεγγυς, για την ευφυία τη δική σας, το αφήνω στην κρίση των αναγνωστών της σελίδας, χαχα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η καθολικότητα στον ιουδαϊσμό. Ραβ. Δρ. Izhak Dayan
    Αυτό ήταν το θέμα του. Ενδιαφέρουσ αη εισήγησή του. Μιλάμε σε επιστημονικό επίπεδο, εννοείται. Συνέδριο ήταν.
    Αφού ολοκλήρωσε την εισήγηση έγινε συζήτηση πριν break. Επί της συζήτησης ειπώθηκαν όλα!! Είπε λοιπόν πως σέβεται τις θρησκείες των άλλων, αυτό έμαθε από τη δική του θρησκεία, τον Ιουδαισμό. Είπε πως διώχθηκαν οι εβραίοι για την πίστη τους διαχρονικά. Πως η αλήθεια είναι σε όλες τις θρησκείες και γι αυτό τούτη η ανοχή της δικής του θρησκείας στις άλλες.....διάφορα τέτοια. Έφτασε ως το ολοκαύτωμα. Όσο μίλαγε κάποιοι έβραζαν από κάτω. Ευτυχώς ο επίσκοπος Κατερέλος έβαλε τα πράγματα στη θέση τους. Πήρε το λόγο κι αναίρεσε αυτά που είπε, λέγοντας απλά πως δεν τα δέχεται κι αν τα δεχόταν θα ταν σε αντίθεση με την πίστη του κι αυτά που διδάσκει. Ευτυχώς μίλησε αυτός γιατί οι καθηγητές οι άλλοι, κι αυτός είναι καθηγητής στην Αθήνα, ποιούσαν την νήσσα(δεν ξέρω γιατί). Μετά ένας φίλος μου ρώτησε ποιό είναι το νόημα των διαλόγων..ο καθηγητής π απάντησε έριξε τη μπάλα στα...πουλιά...
    Ενδιαφέρον είχε. Προσωπικά κουράστηκα καθότι είχα κι άλλες ασχολίες..
    Αυτά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ότι διώχτηκαν Οι οι Εβραίοι από τους "χριστιανούς" όσους αιώνες οι "χριστιανοι" είχαν το "απάνω χέρι είναι μεγάλη αλήθεια και αυτή η στάση των "Χριστιανών"εμένα, προσωπικά, με ενοχλεί ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

    Τι σόι "χριστιανός"είναι ό άλλος και δεν τον ΑΦΗΝΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ τον καθένα στη δική του αντίληψη και στη θρησκεία, παρά τον παλουκώνει και τον καίει ζωντανό, προκειμένου να τον φέρει στον "ίσιο"δρόμο;

    ΕΛΕΟΣ.

    Αυτό το παράδειγμα τούς δίνει ο Θεός της "Αγάπης"τους;

    Έχουν δίκιο μετά όλοι οι σημερινοί αντίχριστοι που μας χρεώνουν και τα εγκλήματα των παπικών σταυροφόρων.

    Σέβεται ή ΔΕΝ Σέβεται ο Θεός την ΕΠΙΛΟΓΗ του καθεμιανού;

    Τη σέβεται.

    Αφού τη σέβεται ποιος είσαι εσύ ρε φίλε ο πάσα ένας που βρίζεις , ή φυλακίζεις ή σκοτώνεις τον πλησίον μόνο και μόνο

    ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ;

    Αυτό ΔΕΝ το χωράει το μυαλό μου!
    Αυτή την ανακολουθία.
    Αυτή την ανωριμότητα.

    ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΙΑ
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΑΡΙΣΑΙΣΜΟ ΤΟΥ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ,
    ΠΟΥ ΤΟΣΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ,
    ΔΕΝ ΞΕΠΑΣΤΡΕΥΕΤΑΙ
    ΤΗ ΘΕΩΡΩ Ο,ΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ
    ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΝΑ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα. Δεν απάντησα χτες διότι η αγκαλιά του Μορφέα ήρθε πριν τις 11!!! Λιώμα ήμουν..

    Θα συμφωνήσω με τη φράση του Μαρξ πως η θρησκεία είναι το όπιο του λαού.

    Απόλυτα συμφωνώ.
    Γίνεται όπιο όταν διαστρέφεται κι όταν κακοποιείται.

    Φυσικά δεινοπάθησαν οι Εβραίοι, αλλά κι οι Χριστιανοί, κι άλλοι ενδεχομένως λαοί στο πέρασμα των αιώνων.

    Διότι βρέθηκαν κάποιοι επιτήδειοι κι εκμεταλλεύτηκαν την εσωτερική ανάγκη του ανθρώπου για το θείο και το διέστρεψαν και το πήγαν κει που θέλαν.

    Ο εν ονόματι του Θεού πόλεμος ήταν, είναι και θα είναι ό,τι πιο καταστροφικό κι οδυνηρό κι ισοπεδωτικό έχει φανεί μέσα στην ιστορία.

    Ο Θεός καμιά σχέση με όλα τούτα.

    Εννοείται.

    Απλά μας αφήνει στην ελευθερία μας.

    Θα χει μεγάλο ενδιαφέρον η επόμενη ζωή μας.

    Θα δούμε την ιστορία αποκωδικοποιημένη εντελώς.


    Προσωπικά έχω μεγάλη περιέργεια αν και δε βιάζομαι να την ικανοποιήσω!! χαχαχ


    Ένας σωστός χριστιανός δεν προβαίνει σε ωμότητες.

    Τι γινεται όμως όταν πείθεται πως αυτό είναι το θέλημα του Θεού;

    Ποιά είναι η προσωπική του ευθύνη;

    Μεγάλη κατ εμέ.

    Μεγαλύτερη όσων του περνάν το συγκεκριμένο μήνυμα.

    Χρόνια στην εκκλησία είδαν τα ματάκια του διάφορες συμπλεύσεις.


    Εντυπωσιακές και προκλητικές.

    Για να τα δικαιολογήσω, καλύτερα να τα αποδεχθώ, τα ενέταξα στην εμπαθή φύση του ανθρώπου κι άφησα το Θεό να ασχοληθεί κι εγώ τράβηξα το δρόμο μου.

    Δε θα ξεχάσω όμως ποτέ την προτροπή ενός πασίγνωστου προσώπου, εν ζωή, στον εκκλησιαστικό χώρο, προς εμένα να υποστηρίξω σε αναμέτρηση συγκεκριμένο συνδυασμό!!

    Σε μένα!

    Αυτό για όποιον με ξέρει φαντάζει αδύνατο.

    Και διότι έχω άποψη, αλλά και γιατί δεν αντέχω τέτοιες παρεμβάσεις.

    Ούτε από τη μάνα μου!!

    Φυσικά αρνήθηκα, με έντονο τρόπο, κοινώς ξ....α τον συγκεκριμένο άνθρωπο όπως εγώ ξέρω και αποχώρησα.

    Σιωπή μετά...

    Το διατηρώ στη μνήμη μου ως μνημείο βλακείας και πεποίθησης πως οι άλλοι είναι εύκολοι και διαχειρίσιμοι!!

    Δυστυχώς ο άνθρωπος γενικά είναι εμπαθής και μακριά από το Θεό.

    Αν βρίσκονταν κοντά δεν θα ασχολούνταν με όλα τούτα.

    Οι πραγματικοί άνθρωποι του Θεού που μου έλαχε να γνωρίσω ήταν αμέτοχοι και γεμάτοι αγάπη.

    Ευτυχώς γνωρισα στη ζωή μου τέτοια πρόσωπα.

    Ευτυχώς έχω την απόδειξη πως ο Θεός βιώνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ;-)
    Φιλενάδα
    αν και ανήκουμε σε ξεχωριστές Εκκλησιαστικές Συνόδους, επί του προκειμένου, συμφωνούμε απολύτως.
    Αυτό είναι θετικό!
    ;-)
    Η ΦΡΙΚΤΗ κατάχρηση εξουσίας από μεριά συμπλεγματικών κληρικών και διαταραγμένων ψυχολογικά λαΪκών, είναι γεγονός, "γεγονόστατον" που έγραφε κάποτε η πνευματώδης και άπιαστη στα χρονογραφήματά της, Ελενα Ακρίτα.

    Να θυμίσω ότι από "χριστιανούς"παπάδες και λαϊκούς ΔΙΩΧΤΗΚΑΝ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ μυριάδες ανάμεσά τους και ο ΆΓΙΟΣ ΣΥΜΕΩΝ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ, ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ, ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ, ΚΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΜΑΞΙΜΟΒΙΤΣ

    (γι αυτόν τον τελευταίο Ο ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΙΕΡΩΜΕΝΟΣ έβαλε ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΑΡΣΕΝΙΚΟ, ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΔΙΣΚΟΠΟΤΗΡΟ, ΩΣΤΕ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΞΙΜΟΒΙΤΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΚΑΡΙΑΙΑ.
    Απο μεγάλο θαύμα του Θεού, γλύτωσε ο άνθρωπος!)

    ΑΠΌ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΕΣ, ΔΙΩΧΤΗΚΑΝ, ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΒΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ, ΜΕΤΑ ΤΟ 1924...

    (ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΑΣΩ ΑΛΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ...Μ Η Ν! ως παράδειγμα το έφερε η κουβέντα...)

    Λοιπόν...άν στο Όνομα του Χριστού, γίνονται ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ, ΣΚΕΨΟΥ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥς ΑΛΛΟΥΣ...τους ευρισκομένους από το κήρυγμα της θυσιαστικής αγάπης, εκατομμύρια έτη φωτος,μακριά.

    Αλίμονο και Γραψαλίμονο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υ.Γ. αραίωσα τις σειρές του κειμένου σου
    για να διαβάζονται πιο άνετα. Αν σε ενοχλεί πες να τα αφήνω έτσι...συνωστισμένα...
    Τα πυκνογραμμένα σε σειρές κείμενα μου κουράζουν την όραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όχι, δε με πειράζει. Ίσα ίσα αποδίδεται το νόημα καλύτερα. Τώρα που τα ματαδιάβασα είδα κι ένα ορθογραφικό!! Μου πετάχτηκε το μάτι έξω..Τέσπα...λόγω βιασύνης.
    Τώρα γύρισα από τα φυτά μου, θέλαν πότισμα σήμερα και θα ξαναβγώ..κι ε΄χω και σεμινάρια επ αυτού σήμερα...θα αλλάξω επάγγελμα μου φαίνεται. Η γη είναι ό,τι πιο όμορφο έφτιαξε ο Θεός. Η απομάκρυνση του ανθρώπου από αυτή τον ξεστράτισε εντελώς...όχι μόνο αυτό φυσικά..
    Επί του θέματος. Μη βάζεις τέτοια παραδείγματα..με προκαλούν...ξέρεις..δε θα το συνεχίσω όμως διότι είναι μία πραγματικότητα άσχετα ποιός ή τι φταίει. Γιατί πολλά είναι αυτά που μπορεί να πει καθένας επί όλων αυτών των θεμάτων.
    Κάποτε σε ένα μοναστήρι μια γιαγιά με προορατικό(αποδεδειγμένα στη δική μου ζωή μετά από δεκαετία σχεδόν)ανέφερε στη συζήτηση πράγματα πολύ δυσάρεστα για μοναστήρια. Πάθη, ίντριγκες που φτάναν σε ακραίες καταστάσεις. Τότε απόρησα πραγματικά και δεν τα πίστεψα. Μου φάνηκε αδιανόητο, εντελώς. Σήμερα όμως βλέπω και κατναοώ πως η ανθρώπινη φύση είναι δύσκολο να απελευθερωθεί. Σε συνθήκες πίεσης κιόλας δημιουργούνται πιο ένονες αντιδράσεις. Προσωπικά λυπάμαι κι εύχομαι ο Θεός να δώσει να μην φτάσω ποτέ σε καμιά τόσο έντονη κατάσταση. Δεν κρίνω αυτούς τους ανθρώπους πια, απλά τους κατανοώ, εντελώς. Είναι τραγικό να ξεστρατίζει ο άνθρωπος τόσο πολύ από τον αρχικό του στόχο. Συμβαίνει όμως συχνά, δυστυχώς. Το δυσάρεστο είναι πως δεν υπάρχουν άνθρωποι να βοηθήσουν σε αυτή την πνευματική κατάσταση. Υπα΄ρχουν αλλά είναι λίγοι και κρυμμένοι. Ίσως κι ο άνθρωπος να μη θέλει. Δεν ξέρω. Προσωπικά κλείνομαι στον εαυτό μου και βλέπω πόσο δύσκολο είναι το βαθύτερο σκάψιμο και πόσο δύσκολα αντιμετωπίσιμη η προσωπική μας αλήθεια. Η οποία έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή βγαίνει στην επιφάνεια. Στη δική μας προαίρεση είναι να επιλέξουμε το πως θα διαβούμε το δρόμο. Πως θα διαχειριστούμε τον πόνο της προσωπικής μας αλήθειας...
    Πεντηκοστή αύριο. Καλή φώτιση εύχομαι κι ο Θεός να οικονομήσει τα πράγματα για όλους και σε όλα τα επίπεδα του είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή