Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Everything I Do, I Do it For You...

7 σχόλια:

  1. Πόσο χάρηκα με το τραγουδάκι αυτό, μου θυμίζει ομορφιές, παραλίες, χαρά, χαρά, χαρά...

    Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΔΙΗΓΕΙΤΑΙ ΔΟΞΑΝ ΘΕΟΥ, ΠΟΙΗΣΙΝ ΔΕ ΧΕΙΡΩΝ ΑΥΤΟΥ ΑΝΑΓΓΕΛΕΙ ΤΟ ΣΤΕΡΕΕΕΩΩΜΑΑΑΑ!


    καλό κι ευλογημένο βράδυ THANK YOU!
    Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημενος Bryan Adams....
    Ροκας της εποχής μας ή λιγο μετα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταλαθος ανωνυμος βγηκα φίλη μου Σαλογραια...
    Εγω ειμαι ο παλιος ροκας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΘΑΝΟ ΜΟΥ ....

    ΔΕ ΒΓΗΚΕΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ...ΚΑΤΙ ΚΟΛΛΗΣΕ ΣΤΟ ΑΝΕΒΑΣΜΑ..Η ΚΑΤΙ ΞΕΧΑΣΑ ΣΤΟ ΚΟΠΥΠΑΣΤΩΜΑ...

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΡΟΚΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ....:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραιό το τραγουδάκι σου. Να χαίρεσαι τον Πέτρο σου!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρίνα μου ευχαριστώ.
    Δεν τον εορτάζω σήμερα τον άγιο Πέτρο, αλλά οι ευχές είναι πάντα ευπρόσδεκτες!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή