Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Μια άλλη πρόταση για αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης(βίντεο)

12 σχόλια:

  1. Αγαπητή Σαλογραία, καλή η πρότασή σας, μόνο που διαρκεί 4:21΄.
    Μετά το πέρας του μελωδικού ακούσματος η κατάσταση είναι ξανά απελπιστική και μη αντιμετωπίσιμη.
    Αναμένω νέα μελωδική πρόταση διαρκείας κάποιων ετών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναστάσιε, ο χρόνος για τις ψυχές μας, δεν έχει τη νομιζόμενη σημασία!
    Και ένα εκατομμύριο χρόνια και ένα δεύτερο το ίδιο ζυγίζει!
    Κουλάρησε, λοιπόν, με την κρίση, πιάσε και συ μια αιώρα και πούλα λίγη τρελίτσα ακόμα- το γέλιο, κατεξοχήν ωφελεί την υγεία! ;-)

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα αγαπητη Σαλογραια.
    Καποια μερα πηρα ενα ταξι --Ο ταξιτζης [μεγαλης ηλικιας] μου λεγει--
    Κοπελιά δεν με ξερει κανεις ποιος ειμαι που μενω και τι κανω.
    Του λεω γιατι το λετε αυτο;--
    θα σου πω μου λεγει.
    Εχω ενα οικοπεδακι καπου σε ενα βουνο [μου λεγει]-Πηρα ενα κοντεινερ και αγορασα ψυγειο και κουζινα με γκαζι..
    Τα επιπλα μου,απο το σπιτι με νοικι που ημουν.
    Το οικοπεδακι ειχε πηγαδι μεσα μου λεγει...εβαλα κοτετσι με πολλες κοτουλες,εβαψα το κοντεινερ και το μονωσα εσωτερικα με ξυλο ραμποτε.
    Ζω εκει πολλα χρονια παιρνοντας συνταξη μαζι με την κυρα μου και δεν με ξερει ουτε η Δ.Ε.Η ουτε ο Ο.Τ.Ε ουτε η Ε.Υ.Δ.Α.Π.
    Τηλεφωνο εχω κινητο [μου λεγει]--και η Δηλωση που κανω ερχεται στο καφενειο που ειναι δικος μου αυτος που το εχει.
    Ο,τι βγαζω απο το ΤΑΞΙ το δινω στα παιδια μου να πληρωσουν τα νοικια τους.
    Ζω ανετα [μου λεγει] και δεν με ενδιαφερει καμια κριση.
    Εχω φυτεψει ντοματες,αγουρακια και ο,τι ειναι στον καιρο του...

    ---Μου εκανε εντυπωση αυτος ο αγνωστος κυριος που επιασε το νοημα της ζωης και οπως μου ειπε του περισσευαν και χρηματα απο την συνταξη.

    ---Θα ζησουμε και με τα λιγα.
    Το ζητημα ειναι να πιασουνε ολους αυτους που εκλεψαν και διοχετευσαν τα χρηματα στην Βραζιλια και αλλου σε τραπεζες και δεν επιστρεφουν τα χρηματα.

    Δεν θυμιζουμε σε τιποτα την φιλοσοφια των Αρχαιων Ελληνων τουλαχιστον.
    Ουτε την χριστιανοσυνη των πρωτων χριστιανων.
    Παντως Ο ελληνας γλενταει ακομη και με την καταντια του..θελει να ζει ελευθερος...και δεν εγκλωβιζεται μεσα σε συστηματα διοτι ειναι απειθαρχος.
    Ο ελληνας,μπορει να τα σπασει,να βαλει φωτια να τα καψει ολα..και να μπει στη βουλη και να τα κανει σταχτη αν χρειαστει,προκειμενου να βγαλει την οργη του και τον θυμο του για την αδικια που του γινεται.
    Ο ελληνας δεν ειναι πορτογαλλος ουτε ισπανος..ουτε γαλλος που εναρμονιζονται με τις καταστασεις της ζωης και ζουν με τα λιγα.
    Εχω ξαδελφια στην Ιταλια και απο δω και πολλα χρονια αγοραζαν φετες το καρπουζι ενω ο πατερας μου αγοραζε και εβαζε στην αποθηκη και αλλο για να εχει η οικογενεια μας.
    Εχουν αλλη κουλτουρα οι ευρωπαιοι βεβαια την οποια δεν εχει ο ελληνας.Ο
    ελληνας...αχ αυτος ο ελληνας που λεγει και τραγουδοποιος ΤΖ.ΠΑΝΟΥΣΗΣ....
    πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. KALHMERA PAIZAKIA...
    H OIKONOMIKH KRISH EINAI ANEY SHMASIAS TELIKA,
    EN SYGKRISH ME THN PNEYMATIKH KRISH...
    H OPOIA EINAI EIS THN KLINHN THS ENTATIKHS
    KAI ELAXISTOI FRONTIZOUN NA ANARRWSEI...
    EIMASTE OLOI YPEYTHINOI GIA OLA..
    OI AGIOI PATERES LENE,
    AN OLOI MAS KANAME PERISSOTERH PROSEYXH
    KAI AN ZOUSAME EN METANOIA,EN TAPEINWSH KAI EN AGAPH XRISTOU GIA OLOUS OLOUS OLOUS GYRW MAS
    TOTE DEN THA EIXAME FTASEI EDW...
    OMWS...
    AFOU DEN HMASTAN OLOI SYNEPEIS OSO EPREPE,
    TWRA THA YPOSTOUME TIS SYNEPEIES THS AMELEIAS MAS,
    THS RA8YMIAS MAS+THS ANAIS8HSIAS MAS,ISWS...
    HMARTON
    KAI
    EYLOGHSON.
    +BOH8EIA MAS O OYRANOS TOU KYRIOY MAS+
    AMHN+
    bonjour...
    a+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. bre PHNELOP!!!
    EYLOGHSON AMMA!
    but...
    POURQUOI GRAFEIS THN ITALIAN ME KEFALAION I
    KAI TOUS KAHMENOUS TOUS ELLHNES ME MIKRO e?!!!?
    ELLHNES,PAIZAKI MOU,ELLHNES,!
    ME KEFALAIO....!!!!!!!!!!
    oso gia ton panousi
    EEEELLLLEOS!
    KAI HMARTON...
    DEN TON ANTEXW...
    ASE POU EINAI KAI VLASFHMOS
    KAI AMETANOHTOS
    KAI 8RASSYTATOS.
    EYLOGHSON...
    +KALH MAS METANOIA+AMHN.
    GodmoRRRRRning!
    a+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πην.
    Ακούς και Τζ.Πανούση;;;
    Τόσον μανιακή με τους αββάδες και ακούς και Πανούση;
    ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ!
    :-)
    Νόμιζα ότι μόνο εγώ ήμουν των άκρων και άκουγα Νικόλα Ασιμο, ειδικά όταν ήμουνα μια νεαρή θεούσα του Μη κερατά

    (ο μπαμπάς μου ΔΕΝ υπήρξε ποτέ κερατάς!
    Με έχει διαβεβαιώσει εις τούτο, σχεδόν μεθ'όρκου, η άγια μανούλα μου, ο Θεός να την αναπαύει!)
    :-)
    Εν τω μεταξύ, τέτοια λένε κάτι ταξιτζήδες κομάντος και αποθρασύνονται οι ιθύνοντες και πετσόκοβουνε του φτωχού το κρεατάκι ακόμα περισσότερο...

    Δεν είμαι καθόλου μα καθόλου σίγουρη ότι αυτή η γενιά των 25άρηδων έως και τριανταπεντάρηδων
    (μετά τα 35 γερνάνε μαμά...)
    ότι θα αρκεστεί σε έναν αέρα κοπανιστό και σε μια άνευ προηγούμενου, στέρηση...

    Δεν γνωρίζουν από στέρηση, ούτε από ασκητικό πνεύμα Ορθόδοξο.

    Ο ταξιτζής που αναφέρεις στα παιδικάτα του, μάλλον έζησε πείνα και δυστυχία.
    Δεν τον τρομάζει, λοιπόν, τώρα το ενδεχόμενο.

    Για να δούμε οι πριγκίπισές μας και οι πρίγκιπες που δεν πεινάσαν ποτέ, που δε στερήθηκαν τίποτα, πώς θα αντιδράσουν.
    Θα πάνε άραγε να κάψουνε αυτούς που οικονομικά τούς καίνε, θα αυτοκτονούνε, θα πέφτουνε όλο και πιο πολύ στα ναρκωτικά, τι άραγε θα κάνουν;

    Πραγματικά, είμαι ΠΟΛΥ περίεργη να δω την εξέλιξη του σενάριου, δεδομένου, ότι χωρίς πνευματική αναφορά, Σωτηρία δε βρίσκεται.

    ΟΙ άνθρωποι ή θα καταντάνε μηδενιστές, τυφλωμένοι από την Πειρασμό της Παγκόσμιας Θέασης που έγραφα και γω στα προηγούμενα, ή θα γίνονται ο ένας για τον διπλανό τους, λύκοι...κάτω ξέραν οι αρχαίοι λατίνοι...
    Καλή υπόλοιπη μέρα
    Φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Αγγελέ μου!
    Συμφωνώ και επαυξάνω και πιο πολύ απ'όλα με άρεσε- που θα λεγε και ο Κούμουλους- με άρεσε το γαλλικό σου!
    Μάκια μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. +a
    Προσπάθησα να ανεβάσω το σχολιο προς Πην. δεν το ειδα να ανεβαίνει.
    Θα προσπαθήσω αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. α χα χα! ανέβηκε τελικά...μου κάνει τσαλιμάκια το μηχανάκι...
    φιλιάαα!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. EXW PERASEI APO PEINES KAI polles fores Hto ADEIO TO PORTOFOLI MOU!!
    KAI MALISTA,
    EPEIDH EXW ENA Ka'aaaro allergies TWRA
    kai zen mporw na faw para elaxista pragmata
    DOKSA TW THEW PANTWN ENEKEN+
    voleuomai kai me ta liga...
    di eyxwn sas elpizw na anteksw...
    ta opoia deina elthoun...
    EYXARISTW SAS+
    AMHN.
    MATS MOUTS....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπημένο μου
    ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙΣ Π Ι Σ Τ Η!
    Η ΠΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πηνελόπη

    ανέβασα ένα τραγούδι του Νικόλα Άσιμο σε οστεοκλαστικό στίχο Γιάννη Σκαρίμπα:

    "ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ Μ' ΑΓΑΠΗΣΕΣ ΚΥΡΑ,
    ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΑ ΔΙΠΛΑ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΟΥ...
    ΠΑΤΑΓΑ ΕΓΩ ΣΤΡΑΒΟΣ
    ΜΕΣ ΣΤΑ ΝΕΡΑ
    ΚΑΙ ΣΥ...
    ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή