Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Πέρασαν κιόλας εφτά χρόνια;








(Στη φωτό ο πατέρας μου, Γεώργιος[ Παναγόπουλος]  του Μιχαήλ
[εκ Μελιγαλά Μεσσηνίας]

 - φωτογραφιζόμενος  στη Μελβούρνη της Αυστραλίας, κάποτε...)

Αν θες, διάβασε και τρεις, θαυμαστές εμπειρίες του:

1)Η φανέρωση του Αϊ Γιώργη στη ζωή του πατέρα μου
2)Ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος της Εύβοιας, ακούει! 
3)Ο ζωντανός Αρχάγγελος Μιχαήλ στο Μανταμάδο της Λέσβου
.................................................................................................................

                                    ΧΡΕΩΣΗ

Το βλέμμα σου πέρασε σαν αστραπή ,
βυθίστηκε μέσα μου, διακλαδώθηκε,
διέτρεξε τα υπόγεια μου στρώματα,
τις στοές, όπου έχουν αποτεθεί,
πότε δεν ξέρω, πώς κι από ποιον, 
πολύτιμα μέταλλα , όπως:Χρυσός,
τρυφερότητα, χρώματα, αγάπη.

Κι αν κοιτώ κάθε τόσο τους δείχτες 
του ήλιου , μετρώ τον καιρό, είναι γιατί

μου χρειάζονται μέρες και μέρες ,

χαρτιά και χαρτιά, ν'αποσβέσω

αυτή την ουράνια μου χρέωση.

Νικηφόρος Βρεττάκος



(και σ'αυτή τη φωτό, η Ευανθία η  Σαλογραία του Γεωργίου
- και της Καλλιρρόης-

-στη Μελβούρνη της Αυστραλίας- κάποτε...) 

(επανάληψη από http://salograia.blogspot.gr/2011/12/blog-post_08.html )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου