Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Τι καλά το λέει το αηδόνι




Που 'σουν εψές λεβέντη μου
Κι αντιπροψές καλέ μου
Τι καλά το λέει τ' αηδόνι

Εψές ήμουν στους ουρανούς
Κι αντιπροψές στους Άγιους

Τον Άγγελό μου φίλευα
Και τον Χριστό κερνούσα

Και την κυρά την Παναγιά
Την επαρακαλούσα

Για να μου δώσει τα κλειδιά
Κλειδιά του Παραδείσου

Ν' ανοίξω τον Παράδεισο
Να μπω να σεργιανίσω

Να δω που κάθονται οι φτωχοί
Που κάθονται οι αρχοντάδες

Στον ίσκιο κάθονται οι φτωχοί
Στον ήλιο οι αρχοντάδες

Και τους φτωχούς παρακαλούν
Και τους παρακαλούνε

Δώστε φτωχοί τον ίσκιο σας
Και πάρτε τα φλουριά μας



Παραλλαγή του παραδοσιακού Θρακιώτικου "ΠΟΥ 'ΣΑΝ ΕΨΕΣ ΝΤΟΥΝΤΟΥ -Ν- ΑΜΑΝ"
Ερμηνεία : Καίτη Κούλλια

Η φωτογραφία του video βασίστηκε στην τοιχογραφία στον κήπο του Golden Cupids στην Πομπηία: αηδόνι με τριαντάφυλλα
Museo Nazionale Archeologico Napoli
πηγή: para-cosmos

2 σχόλια:

  1. ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ ΤΙΣ ΑΡΕΝΕΣ ΤΩΝ ΤΑΥΡΟΜΑΧΙΩΝ ΟΠΟΥ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ OMBRE (ΣΚΙΑ.-- ΛΕΜΕ ΟΜΠΡΕΛΑ) ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ( SOLAS)...
    ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΜΕ ΑΗΔΟΝΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΑΗΔΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή