Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

Αρχαιολόγος Ντόροθι Κινγκ:"«Όλοι γνωρίζουν εδώ και αιώνες ότι η αληθινή Μακεδονία, είναι στην Ελλάδα»,


«Όλοι γνωρίζουν εδώ και αιώνες ότι η αληθινή Μακεδονία, είναι στην Ελλάδα», δήλωσε η Αμερικανίδα αρχαιολόγος, Ντόροθι Κίνγκ, μιλώντας στην τηλεόραση του Alpha και πρόσθεσε «ότι είναι περίεργο τα Σκόπια να θέλουν να οικειοποιηθούν την ιστορία της Μακεδονίας».
Την ίδια στιγμή, αναφερόμενη στους ισχυρισμούς των Σκοπίων για την Μακεδονία, αναρωτήθηκε: «ειλικρινά υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι τα Σκόπια έχουν καμία σχέση με την Αρχαία Μακεδονία;», ενώ χαρακτήρισε «γελοίο» να ζητάει κανείς από την Ελλάδα να αποδείξει ότι οι Μακεδόνες ήταν Έλληνες.  
Δείτε το βίντεο:

4 σχόλια:

  1. Κατά τ' άλλα, οι διάφοροι "Μπάμπηδες" των μέσων μαζικής αποχαύνωσης (έτσι τους αποκαλώ καλή μου Σαλογραία όλους εκείνους τους παρα-μορφωμένους που σπεύδουν τα κανάλια να τους βγάλουν για να μας διαφωτίσουν εμάς τους συσκοτισμένους), εύχονται να είναι ακόμα και η κουτσή Μαρία μέσα στον τάφο, φτάνει να μην είναι ο Αλέξανδρος. Κάποιοι δε, μας το δηλώνουν κι ορθά-κοφτά. Να τις αφήσετε τις μ....ς (ανοησίες εννοώ, έστω κι αν μου πεις ότι τα γράμματα δεν ταιριάζουν... δεν είμαι καλός στην κρεμάλα λέμε!), ο τάφος ΔΕΝ είναι του Αλέξανδρου.

    Κι αν με ρωτάς προσωπικά, με ελαφρά ντροπαλό και χαμηλοβλεπούσικο κι εγώ ύφος θα σου πω, πως ποσώς με ενδιαφέρει τίνος είναι ο τάφος (μη βιαστείς να με στολίσεις, έχω τις αιτιάσεις μου). Αλλά να μην πιστεύουνε ότι τρώμε κιόλας τις μπαρούφες τους οι εγχώριοι ξεπουλημένοι...

    Ήλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά μου Ήλε
    δυστυχώς πρωίμως-καλώς ή κακώς- έμαθα να σέβομαι τους "ειδικούς".

    Ούτε που μου πέρναγε από το νου, έστω γι αστείο, ότι μπορεί και οι ειδικοι να εξαγοράζονται ποικιλοτρόπως και να εξυπηρετούν μικρομεγαλοσυμφέροντα.

    Τέλος πάντων, αφού μας έχουν βάλει σε αυτό το τριπάκι της ανασκαφής, που σέρνεται δεκαετίες, αν είναι να πιστέψω κάποιον προτιμώ να διαλέξω τις εκδοχές του Δάσκαλου Καργάκου που δήλωσε σε κάποια συνέντευξη ότι ΜΑΛΛΟΝ θα είναι του Μ. Αλεξάνδρου ο "Τύμβος της Βασίλισσας"όπως προτιμάει να αποκαλεί τον "δυσώνυμον λόφο Καστά"(΄άκου Καστά! έχει δίκιο ο άνθρωπος!)

    Η Ολυμπιάδα, σχολίασε ο Καργάκος ο δάσκαλος μας, ΛΑΤΡΕΥΕ το γιο της Αλέξανδρο και ΔΕΝ υπήρχε περίπτωση να αφήσει το σώμα του να μένει θαμμένο στη Βαβυλώνα ή όπου αλλού.
    Θα τον έφερε -κατά πάσα πιθανότητα- στην Μακεδονία, κοντά της.

    Εξάλλου είναι και τεράστιος ο χώρος. Σιγουρα υπάρχουν και άλλα πρόσωπα τριγύρω από τον κεντρικό νεκρό.

    Στην όλη ιστορία μου φαίνεται πολύ συμπαθής η μετρημένη απολύτως στις δηλώσεις της κ. Περιστέρη (πώς να μη συμπαθώ εργατική κυρία με τέτοιο ...φτερωτό όνομα;)
    ;-)

    Ωστόσο ό,τι και να πούμε εμείς αγαπημένε Ήλε, σημασία έχει τι θα πει η επιστήμη της Αρχαιολογίας, με τα πεδία τα βοηθητικά προς τη σχετική έρευνα.

    Λϊγη υπομονή ακόμη, μερικούς μήνες, ίσως και χρόνια που τόνισε ο Καργάκος και το μυστήριο θα διαλευκανθεί.
    Μέχρι τότε, μπορούμε να χαιρόμαστε με δηλώσεις ευθύβολες σαν αυτές της κυρίας Αμερικάνας, που τους άδειασε τους Σκοπιανούς με το πολιτισμένο της υφάκι.

    Τους γάζωσε ήρεμότατα και κανονικά το κορίτσι. Με έκανε να σηκωθώ από την καρέκλα μου και να της φωνάξω: Μπράβο Ντόροθι, κοριτσάρα μου! Χίλια χρόνια να ζήσεις!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή μου Σαλογραία, θα συμφωνήσω μαζί σου πως από όσους έχω ακούσει να μιλάνε για αυτό το θέμα η κυρία Περιστέρη είναι η συμπαθέστερη. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια πράγματα στο όλο θέμα που δε μου "κολλάνε".

    Μας είπαν ότι τα αγάλματα (οι σφίγγες) βρέθηκαν τον Οκτώβριο. Είναι γνωστό σε όσους περιφέρονται στο διαδίκτυο, ότι το σκίτσο που δόθηκε στην δημοσιότητα με την απεικόνισή τους, είχε ημερομηνία Αυγούστου. Ουπς!

    Μας έχουν δείξει μέχρι σήμερα, αγάλματα, ψηφιδωτά, κόκαλα και κάτι άλλα ευρήματα, χρυσό όμως; Είναι δυνατόν σε τέτοιο ταφικό μνημείο να μην υπήρχαν χρυσά αντικείμενα; Όταν χρησιμοποιούν το καλύτερο μάρμαρο, όταν φτιάχνουν αγάλματα και ψηφιδωτά τέτοιας λεπτομέρειας και τέχνης, είναι δυνατόν να μην υπάρχουν χρυσά αντικείμενα αντιστοίχου επιπέδου;

    Άντε λοιπόν και βρήκαμε κάποια κόκαλα, που μπορεί να ανήκουν και στη θεια μου τη Μπουρδουμπάλενα. Σπεύσανε αμέσως μετά να μας ανακοινώσουν ότι ολοκληρώθηκαν οι εργασίες. ΜΠΑ; Και οι υπόλοιποι χώροι του ταφικού μνημείου; Διαβάστε εδώ (http://attikanea.blogspot.co.uk/2014/11/blog-post_202.html) όσοι ενδιαφέρεστε, και προσέξτε τις εικόνες.

    Όσο συμπαθής και να μου είναι λοιπόν η κυρία Περιστέρη, πολύ φοβάμαι ότι κάνει τελικά την... πάπια, συμμετέχοντας έτσι σε ένα άθλιο σύστημα που όπως φαίνεται δεν επιθυμεί να φανερωθεί η αλήθεια.

    Ήλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήλε φίλτατε φίλε

    δεν παρακολουθώ ενδελεχώς το θέμα των ανασκαφών, επομένως δεν είμαι σε θέση να κρίνω πρόσωπα και καταστάσεις.

    Προς το παρόν κάνω υπομονή, ελπίζοντας στο καλύτερο.

    (Είδα κυκλοφόρησε και ένα μικρό βιβλιαράκι της Ελένης Γλυκάτζη -Αρβελέρ για το θέμα, δεν το αγόρασα ακομη)

    ΟΜολογώ έχω εμπιστοσύνη στην κρίση κάποιων ανθρώπων με ειδικές γνώσεις αλλά και ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ. Όταν περατωθεί το εγχείρημα, θα βγάλω, η γραία, το δικό μου, μικρούλι συμπέρασμα.

    Προς το παρόν, αναμένω...
    ;-)

    Με συγκινεί -πρέπει να ομολογήσω- το ενδιαφέρον σου για το ζήτημα.

    (Και βέβαια έβλεπα με πάθος κάποτε στα νιάτα μου,
    τις ταινίες με Ιντιάνα Τζόουνς, "διατί να το κρύψωμεν άλλωστε"! )
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή