Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Γιατί ένας αγράμματος κατά κόσμον, μπορεί να γίνει άγιος πιο εύκολα από πολλούς, κατά κόσμον, παρα-μορφωμένους;



Kαι βοήθεια σήμερα...

(για τους αφυπνισθέντες θρησκευτικώς Ρώσους, 
τους τίμιους Αγιονορείτες, τους βασανισμένους Ιεροσολυμίτες
και λοιπούς παλιομοδίτες Ορθοδόξους ανά τον κόσμο)

βοήθεια για όλους...
ο μέγας και ταπεινότατος, αγράμματος, μέγας  άγιος Σπυρίδωνας
που κήρυξε την Ορθο-δοξία, εν μέσω πολλών 
παρα- μορφωμένων εγγραμμάτων ιερωμένων και λαϊκών
του καιρού του.

Εμείς, το Χριστούλη-και μη προς κακοφανισμόν σου-
θα Τον...γεννήσουμε στις 7 Ιανουαρίου
με το Γρηγοριανό ημερολόγιο! 

Τα ξέρεις(έδειξε και προ ολίγου η τυφλε-όραση, τους παπικούς 
στα Ιεροσόλυμα να "εορτάζουν" τα Χριστούγεννα.

Κάθε χρόνο, τέτοια μέρα, τα media, το ίδιο παγκάκιστο θέατρο
δείχνουν στους εκκλησιολογικώς αδιαβάστους.

-Ποιος ενδιαφέρεται εξάλλου για τα θρησκευτικά ζητήματα, 
την σήμερον, ημέραν, μωρή, Σαλογραία;

-Ποιος ενδιαφέρεται; 
Διαβάζω ότι κάμποσοι-και μάλιστα απ' τον χώρο της Τέχνης-
τελευταία, άρχισαν να ενδιαφέρονται, και μπράβο τους!

Μου δίνουν ελπίδα!  

Περισσότερα δε θα εξηγήσω
διότι φτιάχνω σούπα με μπρόκολο, σκόρδο
και ζυμαρικά στην κουζίνα, 
ένα κι ένα για τη γριπούλα 
που βασανίζει  κόσμο και κοσμάκη, 
αυτόν τον καιρό,
περιστεράκι μου...

Να χαιρόμαστε και το φίλο μου,
την αγαθή ψυχούλα, το  Σπύρο τον Ευαγγελάτο, 
στην Πάτρα
και... 

Καλά Χριστούγεννααααααααααααα! 

 Ευανθία η Σαλογραία .
................................................


6 σχόλια:

  1. Kαλά Χριστούγενννα Σαλογραία, αυτά που θα έρθουν σε λίγες μέρες για όλους εμάς που δεν είμαστε ανυπόμονοι!
    Χθες στην εκκλησιά, στο κήρυγμα που ακολούθησε της λειτουργίας για τον άγιο Σπυρίδωνα δάκρυσα γι' αυτόν τον αμόρφωτο άγιο που όμως κατάφερε να αποστομώσει πολλούς σπουδαγμένους της εποχής του σ' εκείνη την πρώτη οικουμενική σύνοδο!!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Τzina Varotsi

      πολλή χαρά μου έδωσαν οι ευχές σου, καλή μου και ο τρόπος που τις διατύπωσες:

      " για όλους εμάς που δεν είμαστε ανυπόμονοι"

      Τέλειο, τέλειο!

      Εύχομαι ο λατρεμένος Χριστός,
      αυτά τα Χριστούγεννα να λάμψει με το άστρο της χαράς της αγάπης Του, στην καρδιά σου!

      Να μου είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια καλά και πολλά σε όλους καλή μου Σαλογραία, με υγεία και αγάπη, που είθε να βιώσουμε και να εν-νοήσουμε την σημασία της. Εύχομαι να εορτάσετε με το καλό την γέννηση του Κυρίου και Σωτήρα ημών Ιησού Χριστού, του οποίου την ευλογία να έχετε πάντα κι εσύ και η οικογένειά σου.

    Προχθές ο πατέρας μου λοιπόν καλή μου Σαλογραία, μού είπε την εξής ιστορία για έναν προ-προ συγγενή μου τον οποίο ούτε ο ίδιος δεν είχε γνωρίσει.

    Συνήθιζε λοιπόν ο άνθρωπος εκείνος, να πηγαίνει να μαζεύει ξύλα με το γαϊδουράκι τους, το οποίο ως γνωστόν ήταν το αυτοκίνητο της εποχής και βάρδα και το έπιανε λάστιχο -κοινώς- μουλάρωνε.

    Αφού λοιπόν έφτιαχνε την στοίβα με τα ξύλα και τα έδενε να μπορεί να τα φορτώσει, τι έκανε λες ο απλούς κι αγαθός άνθρωπος; Τα φορτωνότανε λέει στους ώμους του, κι ύστερα ανέβαινε στο γαϊδουράκι, για να μην -λέει- κουράζεται το γαϊδουράκι κουβαλώντας και τα ξύλα, λέει...

    Και είμαι βέβαιος καλή μου Σαλογραία, βέβαιος σου λέω, πως το αγαθό σαν τον κύρη του γαϊδουράκι, βλέποντας την καλή του προαίρεση, πάντα τον πηγαινόφερνε αγογγύστως, χωρίς ποτέ να του μαρτυρήσει πως εκείνο ήταν τελικά που σήκωνε και τα δυο φορτία.

    Όταν άκουσα την ιστορία, δε σου κρύβω πως τον ζήλεψα τον προ-προ συγγενή μου αυτόν καλή μου Σαλογραία, ο Θεός ας αναπαύει την ψυχούλα του. Πολύ θα ήθελα λιγότερες από τις γνώσεις μου και περισσότερη από την αγαθότητά του... Πως το είπε ο Χριστός μας, θύμισέ μου καλή μου Σαλογραία, αν δεν αλλάξετε κι αν δεν γίνετε σαν τα παιδιά...

    Θερμές ευχές,
    Ήλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήλε μου,

      τι τρυφερό προ-προ συγγενή είχες!

      Τόση αγαθότητα!

      Μου θύμισες έναν παππού του σύνευνου Πέτρου, που πηγαίνοντας στην αγορά, αγόραζε συνειδητά, κυρίως τα ΣΑΠΙΑ σταφύλια του μανάβη διότι:

      " βρε γυναίκα, άμα δεν αγοράσει κάποιος και τα σάπια, τι κέρδος θα έχει ο άνθρωπος;"

      Τράβαγε τα μαλλιά της, η γιαγιά, με τη φιλανθρωπία του παππού, αλλά εκείνος γελούσε καλόκαρδα.

      Θερμές ευχές και σε σένα...

      Εύχομαι αυτή τη χρονιά να φάμε για χάρη σου, κουφέτα χαρμόσυνα!

      Οι άντρες (αλλά και οι γυναίκες εν πολλοίς, την σήμερον ημέραν) των 40-50-60,παραμένετε πάντα νεότατοι για ένα νέο ξεκίνημα, βίου, εννοείται!
      ;-)

      Συμφωνεί μαζί μου και ο Αγιάννης ο Χρυσόστομος, το έχω διαβάσει!

      Η φιλοχρηματία λέει είναι ΝΤΡΟΠΗ, αλλά η παντρειά ακόμα και στα "γεράματα" των 80 ΔΕΝ είναι ντροπή!

      Μάλιστα.
      ;-)
      Τάδε έφη, Αγιάννης Χρυσόστομος, και πολύ σοφό τον βρίσκω, τον άνθρωπο του Θεού.

      Να έχεις ειρήνη, και υγεία κατ'άμφω!





      Παρακαλώ, να το θυμάστε!

      Διαγραφή
  3. KAΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Magdalini μου

    ευχαριστώ πολύ για την αγάπη και αντεύχομαι κάθε ευλογία για σένα!

    Σε ασπάζομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή