Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Σήμερα συμπλήρωσε τα πέντε χρόνια λειτουργίας του, το blog salograia- Ζήτω η τρέλα!




Aυτή τη φωτό 
  
την ανέβασα για την αδερφή σου

Ήλε φίλτατε.

Ελπίζω να της αρέσει περισσότερο, 
εσύ θα μου πεις...

Σαλογραία
....................................


(Για όσους δεν κατάλαβαν, η φωτό δείχνει ένα περιστεράκι
που το "στοχεύει" κάποιος
ο οποίος  κρατάει μια κόρνα-ναι κόρνα-
χειρός!)

Σας ευχαριστώ όλους, 
λατρεμένα,  
απ' την καρδιά μου...
;-)
και σας ασπάζομαι!

Ευανθία η Σαλογραία
.......................................
Υ.Γ. Όσοι δεν το προσέξατε, διαβάστε

προς ενημέρωσιν
και ότι
ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχω με το ΨΕΥΤΙΚΟ προφίλ
 "σαλογραία ευχόμενη"
που συνάντησα τυχαία στο facebook

Θα το ξαναπώ προς αποφυγήν παρανοήσεων.

Μόνον ό,τι υπογράφω ως "Σαλογραία" σε αυτήν εδώ τη σελίδα
και ό,τι υπογράφω επίσης, με το προφίλ:
"Σαλογραία η Ευαν. Παναγοπούλου-Κουτσούκου" 
είναι δικό μου
και με εκφράζει.

Και πάλι σας ευχαριστώ όλους
και για την...παρακολούθηση
και για την συμπαράσταση.
;-)
..............................................................
..............................................................



50 σχόλια:

  1. Αγαπητή Σαλογραία.
    Σε ευχαριστώ για ότι μου έχεις προσφέρεις αυτά τα χρόνια μέσα από τις αναρτήσεις του ιστολογίου σου.
    Είσαι ένα χαρούμενο περιστεράκι που μεταφέρει μηνύματα ενθαρρυντικά.
    Συνέχισε την προσφορά σου.
    Την έχουμε ανάγκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aναστάσιε, ναυτάκι ζουμπουρλούδικο, καλημέρα!

    Ευχαριστώ για την ευγενική σου κουβέντα.
    Μου αρέσει που με βλέπεις
    πάντα για ...περιστεράκι
    - τη γριά καρακάξα!

    Το έχω ξαναπεί εδώ μέσα,
    και ΜΟΝΟΝ ΕΔΩ,σε αυτό το μπλογκάκι
    ότι
    γράφω ΚΥΡΙΩΣ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ επιστολές προς τα ΠΑΙΔΙΑ μου,
    και κατ' εξαίρεση και προς κάποιους άλλους, όποιους φέρνουν στο προσκήνιο του σαλεμένου νοός μου, αι περιστάσεις.

    (Μακάρι να είναι προς ωφέλειαν ψυχής και όχι προς βλάβην- ο Κύριος ΜΟΝΟΝ, ΜΠΟΡΕΙ να γνωρίζει)

    Είδα και το βιβλιοπωλείον της "ΖΩΗ",ς στην ΠΑΤΡΑ, που είναι η γειτονιά μου,
    ΕΚΛΕΙΣΕ -το ντουβαράκι μου.

    -Γιατί έτσι;

    Αφότου έφυγες εσύ, πήρε... σύνταξη και το αγιωτικόν κατάστημα;
    ;-)
    Εδώ που τα λέμε ΟΥΔΕΙΣ πούλαγε βιβλία
    με τον ΆΠΙΑΣΤΟ, επικοινωνιακά, ΔΙΚΟ ΣΟΥ τρόπο.

    ΠΡΩΤΑ, εσύ Αναατάσιε, ΔΙΕΠΡΕΠΕΣ ως πωλητής

    (σου το αναγνωρίζω με τα χίλια, και ΑΣ εμαλλιοτραβιούμεθα δι άλλα, ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ζητήματα ΑΙΡΕΣΗΣ, δεν προσδιορίζω αυτή τη στιγμή, γνωρίζουν καλώς οι παροικούντες...)

    ΠΡΩΤΑ ΕΣΥ ξαναλέω
    και ΜΕΤΑ ο ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
    από την τυφλεόραση!
    ;-)
    Είχαν οι Ζωϊκοί της Πάτρας, έναν ΑΡΙΣΤΟ συνεργάτην και τον άφησαν ΒΛΑΚΩΔΩΣ
    να τους φύγει;!

    - Ω βόες συσφιγκτήρες!
    -Ω ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ και ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ υποκριταί!

    Σηκωθείτε, ΤΩΡΑ, από κρεββάτια,
    καναπέδες, καρέκλες,
    σηκωθείτε
    και ξαναπροσλάβετε στο Ζωικόν κατάστημα
    τον ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟ again

    προκειμένου να ξαναδείτε άσπρη μέρα στα πανευλαβή ταμεία σας!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι αναρτήσεις μετά από τις 8 Ιουλίου χάθηκαν;
      Πού;
      Στη ρωγμή του χρόνου;
      Οι αναγνώστες θα ενημερωθούν;

      Διαγραφή
  3. Να τα εκατοστίσεις! Πάντα τρελλά κέφια...Προσοχή όμως διότι το χιούμορ απαιτεί και ευφυΐα προκειμένου να γίνει αντιληπτό και η ευφυΐα μάλλον είδος εν ανεπαρκεία ή εν εξαφανίσει διατελεί...
    Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλ. Ανών. τις αναρτήσεις θα τις ξανανεβάσω ΠΡΟΣΕΧΩΣ.
    ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΕ, ντόντ γουώρυ...
    ;-)
    ..........
    @ Α.
    Ευχαριστώ για ευχές.
    Εκατό χρόνια bloging salograia?

    Θες να κινδυνέψω να χάσω την ψυχή μου;
    Δεν το είχα σκεφτεί, ομολογώ!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΑΓΑΠΗΤΗ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΟΛΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ...π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τώρα μπερδεύτηκα λίγο!Σήμερα κλείνεις τα 5 χρόνια,σε 13 μέρες από σήμερα ή πριν από 13 μέρες;Ημερολογιακό χιουμοράκι!Καλή δύναμη!!!

    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πηνελοπάκι μου

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ και για όλους
    όσοι με βοηθάτε πέντε χρόνια και με ΔΙΔΑΣΚΕΤΕ,
    έκαστος, με το ΔΙΚΟ του ξεχωριστό τρόπο.

    Θα είμαι ισοβίως ΕΥΓΝΩΜΩΝ, πράγματι.

    Ισοβίως ευγνώμων θα είμαι και στους ιερεις και λαΪκούς γνωστούς σε μένα και στο θεό, που έγιναν είτε με τη θέλησή τους είτε ΑΘΕΛΑ τους, Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΦΟΡΜΗ, να ανοίξω αυτό το μπλοκάκι, πράγμα που ΜΕΧΡΤΙ τη δική ΤΟΥΣ...

    (καλοπροαίρετη ή και κακοπροαίρετη)

    ...παρέμβαση,

    ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ δεν είχε περάσει από το νου μου.
    ;-)
    ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ απεχθανόμουν το διαδίκτυο και τα περπατήματα επί του δολοπλόκου ιστού της Παγκόσμιας Αράχνης- Θε μου Θε μου, τις τρελές Γριές ΦΥΛΑΓΕΕΕ!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Trelo mas

    Πολλά χρόνια και έτσι πάντα να ορθοτομείς το λόγο της αλήθειας!
    Congrantulations and to many more years!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ιουλίου 2013 - 4:31 μ.μ.
    (ξανάγραψα το σχόλιο)
    Πάτερ σεβαστέ (παρά την νεοτητά σου) Κώστα μου

    καλέ συ, για Όνομααα!
    ;-)

    Με το Γρηγοριανό ημερολόγιο λειτουργεί το ημερολόγιο του μπλόγκερ!


    Βάλε με το νου σου, ότι η 21 Ιουλίου συμπίπτει και η μνήμη δυο ΜΕΓΑΛΩΝ, λατρεμένων Σαλών ΑΓΙΩΝ, του Συμεών και του φίλου του Ιωάννη των οποίων ποτέ δεν ανέβασα το βίο, μάλλον διότι...συστέλλομαι!
    ("άβυσσος η ψυχή της γραός")

    ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ, αφού άνοιξα το μπλογκάκι -τότε το 2008- το συνειδητοποίησα!

    Σαν χτές (21 Ιουλίου με το νέο-Γρηγοριανό ημερ. ΠΛΗΝ 8 Ιουλίου με το Ιουλιανό) υπήρξε η μνήμη του Αγίου Προκοπίου του Μεγαλομάρτυρος και της μητρός αυτού Θεοδοσίας.

    Επίσης είδα στο Μεγάλο Συναξαριστή της Ορθοδόξου Εκκλησίας, ότι χτες 8 Ιουλίου με το ΠΑΤΡΙΟ εορτολογιο, ήτο ΕΠΙΣΗΣ μνήμη του Αγίου ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ, του ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΥ, του εν Ουστούζη, του Θαυματουργού, Ρώσου !


    Δηλαδή, αν κατάλαβες, τόσο στις 8 Ιουλίου με το πάτριο όσο και στις 21 με το νέο που ΣΥΜΠΙΠΤΟΥΝ, ένεκα των 13 ημερών που έχουν διαφορά τα δυο εορτολογια, έχουμε στην ΑΥΤΗ ημέρα, εορταζόμενους ΣΑΛΟΥΣ αγίους!!!

    ΣΥΜΕΩΝ και ΙΩΑΝΝΗ με το νέο(στις 21 Ιουλίου)
    και ΠΡΟΚΟΠΙΟ ΣΑΛΟ Ρώσο κιόλας, με το πάτριο ή Ιουλιανό ημερολόγιο στις 8 Ιουλίου-εκτός από το μεγαλομάρτυρα Προκόπιο της ίδιας ημέρας.

    -Με κατάλαβες; μάλλον όχι;

    -Σου τα κανα, παπα-Κώστα μου τα μυαλά "σούρδουλα μούρδουλα" που λέει το Μικάκι μου;
    ;-)
    Τα δικά μου μυαλά να δείς πώς είναι καταντημένα!
    ;-)

    Αυτά όλα τα το κατάλαβα δυο τρία χρόνια ΑΡΓΟΤΕΡΑ από το άνοιγμα ΑΥΤΟΥ ΕΔΩ, του μπλογκακιού.

    ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΚΟΠΙΜΑ, το ομολογώ

    με ΠΑΣΑ ειλικρίνεια

    (και ας με συχωρήσει όποιος ΠΣΥΧίατρος διαβάσει τα παραπάνω, κάνει ζέστη, ΔΕΝ πάσχω από χάλαση συνειρμού, ΑΠΛΩΣ, ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ χτενίσω τις φράσεις όπως το χρειάζονται προκειμένου να γίνουν πιο κατανοητές, από τους πολύπαθους αναγνώστες αυτής της σελίδες που πολλών ανθρώπων είδον άστεα και νόον έγνωσαν)

    ...συνεχίζω...

    με το ΣΥΝΗΘΕΣ ντροπαλο μου και χαμηλοβλεπούσικο υφάκι
    το άκρως ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ, χιχι...

    Και η άλλη πλάκα είναι ότι χτες, ΜΕΤΑ τη θεία λειτουργία πήγαινα με πουλμανάκι...

    ("πού μας πάει το πουλμανάκι;"θυμάσαι την ατάκα, Γιωργάκη μου;)

    ...θρησκευτική εκδρομή προς Αθήνας.

    Μέσα στο πουλμανάκι, θυμήθηκα να στείλω μήνυμα τηλεφωνικό ΕΥΧΕΤΗΡΙΟ, σε ένα φίλο Προκόπη που ξέρει ότι τον εορτάζω σαν χτες( η μάνα του τον εορτάζει άλλη μέρα αλλά είναι ευγενής ΔΕΝ το κάνει ζήτημα) με το πάτριο- το μεγαλομάρτυρα εορτάζει αυτός, αγνοεί το σαλό.

    Αυτός, ο φίλος ο Προκο-ΆΚΗΣ, είναι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟΣ άνθρωπος, και λογοτέχνης και επιστημονάρα και εκφράζεται πάντοτε με σοφία και όχι με τα μυαλά στα κάγκελα που εκφράζεται η αφεντιά μου.

    Στέλνω λοιπόν, το μήνυμα με τις ευχές, μου απαντάνε ευγενέστατα αμέσως.

    Οι άνθρωποι αυτοί μένουν Αθήνα αλλά έχουν καταγωγή Πάτρα.

    Και έχω να τους δώ κάπου δυο χρόνια ίσως και περισσότερο.

    Λοιπόν, εκεί σε ένα καφέ, μιαμιση ώρα από Πάτρα όπου κάναμε μικρή στάση με το πουλμανάκι, σταματάει ξαφνικά μπροστά μου ένα Γιωταχί και ποιους βλέπω να βγαίνουν ΞΑΦΝΙΚΑ, μπροστά μου;

    Τους εορτάζοντες, ΠΡΟΚΟΠΗ και Σία... οικογενειακώς!

    ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΜΕ αμφοτέρωθεν!
    ;-)
    ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ η σύμπτωση!

    Μας ήθελε, ρε παιδί, ο Άγιος Προκόπιος, ο μεγαλομάρτυς, ή ο σαλός, τέλος πάντων μάς ήθελαν!
    ;-)
    ............
    ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ τα παρακάτω:

    "μανδάμ αυθαιρετείτε, νομίζω!" "βρε άει κουρεύου, που θα μου βγάλεις γλώσσα εμένα και θα μου πεις ότι αυθαιρετώ. Κοίτα τα μαύρα χάλια του ορθολογισμού που σε κατάστρεψε και μόκο, μόκο, μόκο, είπα!"
    ........................

    (ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ...)

    παπα-Κώστα μου
    Μα ραντεβού και να το είχαμε ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ, οργανώσει,
    στο ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ τέτοιο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ,
    θα ήταν ΑΔΥΝΑΤΟΝ να τον πετύχουμε!

    Δυο λεπτά πιο νωρίς, δυο λεπτά πιο αργά,
    ένας από τους δυο να έφτανε,

    και τις live ΕΥΧΕΣ με αφορμή τον Άγιο Προκόπιο, με ΤΟΣΗ ΧΑΡΑ, ΔΕΝ θα τις είχαμε δώσει!

    Υπάρχει Θεός, ω γιε!!!!

    ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, το ΚΑΤΑΛΑΒΑ!
    ;-)
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τα χιλιάσεις αγαπητή Σαλογραία. Οι δρόμοι μας διασταυρώθηκαν πρόσφατα και αν κρίνω από την ηρεμία που αποκομίζω από τις αναρτήσεις σου, θεωρώ ότι δεν συνέβει τυχαία. Έχω διαβάσει αρκετές από τις παλαιότερες αναρτήσεις σου και διακρίνω τόσο την οξύνοια αλλά κυρίως την γνησιότητα.
    Αυτό που δεν έχω αντιληφθεί είναι οι κατά καιρούς αναφορές πολλών σχολιαστών περί παλαιού και νέου ημερολογίου. Υπάρχει τόσο τεράστιο θρησκευτικό κενό που να δικαιολογεί τον έντονο διαχωρισμό; Και αν ναι, δεν είναι μια ανεπίτρεπτη πολυτέλεια για τις έσχατες μέρες που διανύουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ακριβώς επειδή οι μέρες είναι έσχατες δεν πρέπει να υπάρχει το παραμικρό κενό...Ο Άγιος αγιασθήτω έτι και ο ρυπαρός ρυπαρευθήτω έτι..Δεν υπάρχουν μικρά και μεγάλα κενά αγαπητέ ανώνυμε των 4:45...Στον κόσμο των χαμένων διαστάσεων, οι μικρορωγμές (τα αόρατα δια γυμνού οφθαλμού κενά, σπασίματα, ρωγμές) είναι αυτά που ευθύνονται για την αστοχία των μακροσκοπικών υλικών. Μια φτερούγα αεροπλάνου δεν σπάει έτσι...αρχίζει με την δημιουργία μικρορηγματώσεων (microcracks αγγλιστί)οι οποιες, όταν γίνουν ορατές δια γυμνού οφθαλμού είναι πολύ αργά...
    Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φιλ. Ανων.των 4:45 μ.μ.

    (όχι ΔΕΝ κοιμάμαι και γω τα μεσημέρια γενικώς, δεν προλαβαίνω)
    :-)

    Ευχαριστώ για την καλωσύνη των φράσεων (δεν είσαι υποχρεωμ. να κρίνεις καλοπροαίρετα ανθρώπους και μάλιστα άγνωστους σε σένα ολότελα)

    και θα σε παρακαλούσα, αν τώρα ανακάλυψες αυτό το ιστολόγιο, να το διαβάσεις από την αρχή, διότι τότε που το ξεκίνησα διέθετα ακόμη την αρετή της διαδικτυακής παρθενίας, χαχα...θα εξηγήσω άλλη φορά τι είναι αυτό το χάρισμα!
    ;-)

    Τα του πατρίου αν θες τα κουβεντιάζουμε κάτω από αναρτήσεις για "άγιο Μάξιμο Ομολογητή και Διακοπή Μνημοσύνου Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως", ή κάτω από ανάρτηση για "Τρύφωνα Μπογδανόπουλο Εσφιγμενίτη" που θανατώθηκε πρόωρα, μόλις 23 ετών, λόγω της Πολιορκίας της ΑΡχαίας Μονής Εσφιγμένου από τα ΜΑΤ.

    Ας ΜΗΝ πιάσουμε, όμως κάτω από αυτό το επετειακό το ποστάκι τέτοιες συζητήσεις.

    Ο διαδικτυακός νεοημερολογίτης φίλος παπα-Κώστας με πείραξε φιλικά τώρα και γω
    με τη γνωστή τρελαμάρα μου, του απάντησα.

    Έχουμε καταφέρει και συμπαθιούμαστε ακόμα παρά τη διαφορά των απόψεών μας.
    ;-)
    Ευχαριστούμε για τις ευχές και για το άψογο ύφος των επιφυλάξεών σου.

    Το εκτιμώ, διότι τυγχάνει ψυχικό ιδίωμα δυσεύρετο πλέον.

    Στις μέρες αποκαλύπτεται ως σχεδόν ακατόρθωτη η ΜΗ ΕΜΠΑΘΗΣ συζήτηση μεταξύ ζηλωτών Ορθοδόξων.

    Μακάρι να βελτιωθεί η μορφή της συζήτησης, τουλάχιστον από τη μεριά των νεότερων και αυτό να μη γίνει εις βάρος της Ομολογίας της Αληθείας.

    Να περνάς όποτε μπορείς, με χαρά να τα λέμε...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λατρεμένο μου Α(κυλάκι)

    Είδα το μήνυμα το αφορμώμενο από την εργασιακή σου εμπειρία, με μικρή καθυστέρηση.

    Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου και να σε ευχαριστήσω για την τοποθέτηση.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ, παρότι η επανάσταση υψηλής τεχνολογίας, μάς αποκαλύπτει ΑΛΛΗ ΜΟΡΦΗ του Κόσμου, η οποία συνάδει με εκείνη τη Μελωδία της Αληθείας την οποία εξέπεμψαν οι αρχαίες λύρες του Πνεύματος στα ώτα των ανθρώπων, δυστυχώς, ακόμα, εμείς οι σημερινοί, κινούμαστε πέρα δώθε, μηχανικά, εγωκεντρικά, άκομψα, σαν κρέατα ωμά, περασμένα απλώς στο τσιγκέλι του χασάπη μεταφυσικού μας θανάτου.

    Τι παράδειγμα; Τι έμπνευση στους γύρω να δώσουμε;
    Αλίμονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή μου Σαλογραία εύχομαι μακροημέρευση στο μπλοκάκι σου και φώτιση σε σένα προσωπικά, να μας ραίνεις κι εμάς από λίγο.

    Περί συμπτώσεων και τύχης τώρα -εγώ θα το έλεγα Θεία Οικονομία- σκεπτόμουν προ ημερών ο τάλας, ότι άνθρωπον ουκ έχω να πάω να δω στο σινεμά, μια ταινία επιστημονικής φαντασίας που ήθελα. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας, με καλεί στο τηλέφωνο πεφιλημένος εξάδερφος και μου αναφέρει για την ταινία που ήθελα κι εγώ να δω (μεταξύ άλλων). Κανονίσαμε να πάμε την Τετάρτη αν ευοδώσει.

    Μετά ταύτα κι επειδή μόνο τυχαίο δεν θεώρησα το γεγονός, σκέφτηκα απευθυνόμενος προς τον Μεγαλοδύναμο, είναι δηλαδή δυνατόν να μου φροντίζεις να δω την ταινία, και σε όλα τα άλλα που τόσο καιρό σε παρακαλώ να κωφεύεις; Είναι; Αμ δεν είναι! απεφάνθη εμφατικά το περιεχόμενον της κούτρας μου.

    Σε ότι αφορά στην φωτογραφία σου, η αδερφή μου, έχει πρόβλημα μέγα με τα εν λόγω πτηνά. Αυτός ο μονότονος ήχος που κάνουν, το γνωστό "ου-ουυυυυ-ου" της κεντρίζει το νευρικό σύστημα ουδόλως ευχάριστα. Όταν είδα λοιπόν την φωτογραφία, φαντάστηκα πως το χέρι αυτό που κρατάει την κόρνα, είναι της αδερφής μου. Κι ακούστηκε στη σιγαλιά της οικίας μου ένας ήχος τρομακτικός:

    - Μπουααάαχαχαχαχαχααααααααα...

    Όπως βλέπεις καλή μου Σαλογραία, δεν έχει πειράξει μόνον εσένα η ζέστη...

    Ήλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ήλε χρυσό, αγαπημένο καρφί αυτή της σελίδας
    με έκανες και γέλασα!

    Λοιπόν ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ είναι τυχαίο.

    ΜΑ ΤΙΠΟΤΕ!

    Χρειάζεται όμως, να αποκτήσει ο άνθρωπος μια κάποια ηλικία προκειμένου να το συνειδητοποιήσει αυτό, ως πραγματικότητα.

    Και για να χουμε καλό ερώτημα, ποία ταινία επιστημονικής φαντασίας παίζουν οι σινεμάδες αυτόν τον καιρό;

    Για ενημέρωσέ μας σχετικά, μπορεί να μας ενδιαφέρει, να κανονίσουμε να πάμε παρέα, μέχρι την Τετάρτη, προλαβαίνουμε να ανεβούμε Αθήνα, καλέ συ, πού ξέρεις;
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η ταινία που παίζει είναι από την σειρά επιστημονικής φαντασίας με τίτλο: Star Trek. Από μικρός παρακολουθούσα μανιωδώς την εν λόγω σειρά. Μου κέντριζε το ενδιαφέρον και την φαντασία βλέπεις αυτό το ταξίδι στα άστρα.

    Απο 'κει μάλλον την πάτησα και κόλλησα την συνήθεια να είναι το μυαλό μου στα σύννεφα... Με όλες τις συνέπειες βεβαίως βεβαίως μιας τέτοιας συνήθειας. :-Ρ

    Ήλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. A ΉΛΕ μου
    ;-)

    Και γω τρελαινόμουν γι αυτή τη σειρά ΣΤΑΡ ΤΡΕΚ.

    Από κεί κατάντησα και γω αιθεροβάμων!

    Τώρα πάντως, ξέρω κόσμο, που θέλουν να λάβουν μέρος στην Αποστολή στον Άρη.
    Θα κάνουν αίτηση, λένε.

    Μέχρι τώρα ισχυρίζονται ότι έχουν φτάσει τους 80.000 αυτοί οι υποψήφιοι γι αυτό το ταξίδι, και ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ Παναγία μ'
    τι ακούνε τα αυτάκια μας, πάει λωλάθηκ' Ήλε μ'
    ο κόσμος απ' τα δαιμόνια της επιστήμης!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ααααα...! τώρα είδα την καινούργια φωτογραφία. Σε ευχαριστώ τα μάλα εκ μέρους της αδερφής μου καλή μου Σαλογραία, δεν ήταν όμως ανάγκη, διότι η αγαπημένη μου η αδρεφούλα αποκλείεται να την δει. Δε νομίζω ότι το μπλοκάκι σου άπτεται των άμεσων ενδιαφερόντων της και το γράφω μετά συστολής και πόνο καρδιάς...

    Να είχες για παράδειγμα καμιά δίαιτα να μπορέσει να χάσει καμιά δεκαριά κιλά και να τρώει ό,τι θέλει, ή κανέναν τρόπο να δείχνει 10 χρόνια νεώτερη για να την θέλει περισσότερο ο άντρας της, τότε μάλιστα! (Εγώ βέβαια ξέρω ότι κανένα αποτέλεσμα δε θα είχαν όλα τούτα επί της επιθυμίας του ανδρός της, εκείνη όμως όχι. Αυτά όμως είναι άλλου παπά ευαγγέλιο -με το μπαρδόν παπά-Κώστα μου.)

    Και μη μου πεις για την δίαιτα της πάπιας -ξέρεις- αυτή που τρώς ό,τι θες και κάνεις την πάπια, την έχει δοκιμάσει χωρίς αποτέλεσμα κανένα...

    Στα δικά μας τώρα, αν λοιπόν σε βγάλει ο δρόμος σου προς τα μέρη μας την Τετάρτη, να σου στείλω τότε σε ηλεκτρονικό μήνυμα τα τηλέφωνά μου, να δούμε πως θα μπορούσαμε να βρεθούμε από κοντά.

    Για την αποστολή στον Άρη, αυτό που έχω να πω είναι ότι και στην άκρη του σύμπαντου να φτάσουμε καλή μου Σαλογραία, αν δεν αλλάξουμε μυαλά ως είδος -που δε θα αλλάξουμε- προκοπή δεν κάνουμε.

    Ήλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ήλε

    μου ανοίγεις πολλά θέματα για κουβέντα

    όμως τώρα
    ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ

    ότι...λείπουμε όλοι σε διακοπές

    (χαχα...βλέπεις σε τι διακοπές δηλαδή, κάθε μέρα όλο και ...χαρχαλεύουμε το μπλογκ, για Όνομααα!
    Δεν το αφήνω το πλάσμα να ησυχάσει που τόσο πολύ το χρειάζεται!)

    Από Σεπτέμβρη Ήλε μου διότι τώρα ξαναλέω είμαστε...κλειστά!!!

    ;-)

    θα συνεχίσουμε τα διάφορα, ΠΡΩΤΑ ο Κύριος...εάν συνεχίσει η Γη να περιστρέφεται γύρω από τον άξονά της, και εάν βεβαίως, δεν την έχουν τα ΑΠΛΗΣΤΑ λαμόγια του Διεθνούς σκηνικού, ανατινάξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σαλότητος το κλέος ζηλώσασα
    εν τω διαδικτύω κηρύττεις το Λόγον ευσεβεστάτη.
    Τον της χάριτος λόγον λόγοις ασέμνοις αναμιγνύουσα και των ανθρώπων τα πάθη ανατέμνουσα.
    Σαλοτάτη πρέσβευε σωθήναι ημάς, από πάσης περιστάσεως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ;-)

      @ανων. ...μικραγιαννανίτη,
      άψογο το τροπαράκι!
      ;-)

      Γουστάρωωω αλληλούιαααα!

      Άμα σφίξουν οι ζέστες θα γράψουμε και καλύτερααα!

      Διαγραφή
  21. Α,το ΣΤΑΡ ΤΡΕΚ το έβλεπα κι εγώ.Ακόμα και τώρα άμα πετύχω καμιά ταινία,στρώνομαι και παρακολουθώ.
    Ήλε,έχει σκεφτεί η αδερφή σου ότι αν βρει τρόπο να χάσει 10 κιλά και να δείχνει 10 χρόνια νεότερη τότε αυτή θα είναι που δε θα θέλει πια τον άντρα της;Οπότε τζάμπα κόπος.
    Ο άγιος Συμεών όπως και όλοι οι δια Χριστόν σαλοί είναι αγαπημένος άγιος.Ο όσιος Προκόπιος είχε βίο που σε πολλά ομοίαζε με τον όσιο Ανδρέα.
    Που υπογράφουν για τον Άρη;
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. παπα-Κώστα μου,

    τι Θεός είσαι εσύ; Θαυμάζω!
    ;-)

    Κοίτα τι έγραψες:

    " Ήλε,έχει σκεφτεί η αδερφή σου ότι ΑΝ ΒΡΕΙ ΤΡΟΠΟ να ΧΑΣΕΙ 10 κιλά και να δείχνει 10 χρόνια νεότερη τότε ΑΥΤΗ ΘΑ είναι που ΔΕ ΘΑ θέλει πια τον άντρα της;Οπότε ΤΖΑΜΠΑ ΚΟΠΟΣ"

    ........Έμεινα με το στόμα ανοιχτό που το διάβασα- η καλτάκα!

    - Αληθινότατονννν!

    Ξέραμε κάποιον, λύσσαξε η γυναίκα του να τον κάνει να χάσει 20 κιλά!
    Τον άφηνε αμαγείρευτο, ατάιστο, του πήρε διαιτολόγο...

    Έδωσε πήρε, περπατήματα, διάδρομοι, κομμένα τα γλυκά, τα ψωμιά, τα ζυμαρικά, Τα κιλά ο χριστιανούλης, τα έχασε!

    Λύσσαξε μετά η γυναίκα του πάλι, να τον ντύνει υπέρκομψα.

    Φιγουρίνι ιταλιάνικης μόδας, τον έφτιαξε τον πρώην ατσούμπαλο σύζυγο με το γούστο της.

    Μετά αφού τον έκανε κούκλο
    μέχρι ...αηδίας...

    (ένα γόη σαν τον Μαρτάκη ή το Ρουβά να πούμε)

    τότε... τον ΕΧΑΣΕ!

    - Τι έγινε και τον έχασε;

    - Την παράτησε ντε, χαχα!

    Τον άρπαξε μια περαστική γερακίνα και έκαναν
    στα γεράματα της μέσης ηλικίας, ένα... γερό νέο ξεκινημααα!
    ;-)

    Οπότε, παπα-Κώστα μου, τόσον νέο, ωραίο και ΩΡΙΜΟ σε ερωτικά θέματα, ομολογώ, δεν σε περίμενα!
    ;-)

    Ήλε...

    πού είναι η αδερφή σου να διαβάσει αυτά τα σχόλια του συνετού φίλου μας παπα- Κώστα, να δει, η κοπέλα το φως της, να προστατέψει το γάμο της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα έχω μελετήσει πολύ κυρία μου!...που λέει κι ο Ζουγανέλης.
      Αν κάνει ο ένας τέτοιες αλλαγές,πρέπει να κάνει και ο άλλος.Αμοιβαιότητα!
      παπα-Κώστας

      Διαγραφή
  23. παπα-Κώστα μου
    αποκαλύπτεσαι ως γάτος με πέταλα λέγωωω!
    ;-)
    Απολύτως προσγειωμένος επί της σατανικής πραγματικότητας του ανταγωνισμού που υπάρχει στις σχέσεις όλων των ανθρώπων και δη των συζύγων, γι αυτό άλλωστε και τους περισσότερους αγαθοβιόληδες συζύγους, τους παίρνει ο Εξαποδώς και τους σηκώνει...μην επεκταθώ όμως... αυτό τυγχάνει θέμα άλλης ανάρτησης!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά, πνευματικά, καρποφόρα και δροσερά!
    Παρ΄ ότι δεν επισκέπτομαι συστηματικά μπλογκ,ειμή μόνον αν στείλει κανένας κανένα σύνδεσμο, για το δικό σου κάνω εξαίρεση.
    Στέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εκλεκτέ φίλε Στέλιο

    με ΤΙΜΑ η καλή σου κουβέντα.

    Να εύχεσαι να ανακαλύψω τη χάρη της πνευματικής σιωπής.
    Αυτή είναι η πιο μεγάλη φιλοδοξία μου για το μέλλον...

    Με την καλή σου κουβέντα, με ρίχνεις στο φιλότιμο να προσπαθήσω να διορθωθώ -που να πάρει!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΩΩΩ! Κύριε Χριστοδουλίδη μου!
    Οποία τιμή!
    ;-)
    Καλό βράδυ ιατρέ μου.
    Είθε ο Κύριος όλους να μας θεραπεύσει από τον ιόν της ακατασχέτου ημών φλυαρίας.
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φιλ. ανων. των 12:32

    Καλημέρες!
    Το τι είδους φλυαρία αναπτύχθηκε αυτό το μπλογκάκι ο Θεός θα το κρίνει μια μέρα, όταν εμείς οι καλοί αναζητητές, δε θα βρισκόμαστε πια εδώ.

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλή μου Σαλογραία και παπά-Κώστα μου, (τώρα που βρήκα παπά επί της ευκαιρίας ας τον παρακαλέσω, όχι για να θάψουμε πέντ' έξι, αλλά να προσευχηθεί τον παλιό άνθρωπο μέσα μου να αξιωθώ να θάψω -άσχετο-) έλεγα λοιπόν, ότι καλοί μου εσείς συνάνθρωποι, σκοπίμως διάλεξα δυο αρνητικά χαρακτηριστικά της πολυαγαπημένης μου αδρεφούλας και τα μεγένθυνα, έτσι, να φτιάξω μια καρικατούρα της να γελάσουμε λίγο.

    Ωραίος αδερφός θα πείτε τώρα είσαι εσύ, που διακωμωδείς τα ελαττώματα της αδρεφούλας σου. Σας διαβεβαιώ πως αν σας γνώριζε προσωπικά και είχε την παραμικρή υποψία έστω ότι είστε στενοχωρημένοι, πρώτη εκείνη θα έσπευδε να κάνει αυτό που έκανα εγώ, προκειμένου να σας κάνει να γελάσετε και να νιώσετε καλύτερα. Θα ήταν παράλειψη μεγάλη λοιπόν να μην αναφέρω πως κοντά στα ελαττώματά της, έχει και χαρίσματα τόσο μεγάλα, που πιστεύω πως γι' αυτά ακριβώς έχει περάσει όσα έχει περάσει.

    Όσο για τον άντρα της -ο Θεός να μου παίρνει μυαλό και να του το δίνει εκείνου- (μη φαντάζεστε, από το υστέρημά μου ζητώ να δώσω), λέγω λοιπόν πως τον άντρα της θα μπορούσε κάλλιστα να τον είχε αφήσει χρόνια πριν (δέκα και παραπάνω), τότε που είχε κάθε δικαιολογία να το κάνει. Όπως κι εκείνος, θα μπορούσε να είχε φύγει. Με τη βοήθεια του Θεού όμως δεν συνέβη τίποτα από τα δυο. Ε, θέλω να πιστεύω πως και πάλι με τη βοήθειά Του και δέκα κιλά να χάσει, πάλι πιστή σε 'κείνον θα 'ναι.

    Ε, ρε και βρεθεί ποτέ η αδρεφούλα μου να διαβάζει αυτά που γράφω εδώ. Δε με ξεπλένειιιιιιιι ούτε "η λιμνοθάλασσα του Μεσογγολίου".

    Ήλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ;-) Ήλε μου
    δεν έχω τον παραμικρό λόγο από την έως τώρα επικοινωνία μας, ώστε να αμφισβητήσω τις αγαθές σου προθέσεις απέναντι σε ΚΑΘΕ ανθρωπο, συγγενή ή "ξένο".

    Έκφρασες πάλι την μεγάλη, την ΤΕΛΙΚΗ αλήθεια.

    Ό,τι καταφέρνει έκαστος στη ζωή του, ΜΟΝΟ με τη ΔΥΝΑΜΗ του Θεού το κατορθώνει.

    Ό,τι και αν είναι αυτο.

    Και το απλό πάτημα του πληκτρολόγιου που στους υγιείς φαίνεται πανεύκολο,ΒΑΣΙΚΑ, με την δύναμη του Κυρίου, τη δύναμη της ΥΓΕΙΑΣ που ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ, εμείς το κατορθώνουμε.

    Λοιπόν και μεις ευχόμαστε και ελπίζουμε και πιστεύουμε ότι ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ θα προχωρήσει η ζωή του αντρόγυνου που προανέφερες, για δύο λόγους:

    Ο πρώτος βασικότατος λόγος είναι ότι ΑΓΑΠΙΟΥΝΤΑΙ ΕΚ ΝΕΟΤΗΤΟΣ και αυτο ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΔΕΣΙΜΟ της αρκούδας μεταξύ τους, είτε το συνειδητοποιούν όλες τις ώρες, είτε όχι.
    ;-)
    και δεύτερον επίσης σημαντικότατον, ΕΧΟΥΝ ΕΣΕΝΑ ΔΙΠΛΑ τους, πουλάκι μου, και έπειδή ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΚ ΚΑΡΔΙΑΣ στο ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ Χριστό, είσαι για εκείνους,
    ΑΚΟΜΗ και αν μένεις ΣΙΩΠΗΛΟΣ δίπλα τους, είσαι ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ.

    Η ΒΟΗΘΕΙΑ
    ΕΚ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΛΗΣ,
    ΑΓΑΠΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ
    και του ΑΓΝΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ,
    του ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ εν Κυρίω, ανθρώπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ειμαι ασυγχώρητος το ξέρω...
    Δεν το επιασα το γενεθλιον...
    Να τα εκατοστησει το μπλογκακι σου καλη μου φιλη Σαλογραια.

    Και ο Κυριος να σου χαριζει υγεια και ευτυχια σε σενα κι ολους τους αγαπημενους σου...

    Και μια θεσουλα στον Παραδεισο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Θανακο μου
    ΝΟ ΠΡΟΒΛΕΜ!
    ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΣΥΜΠΑΘΕΙΣ.
    ΑΦΟΥ ΤΟ Ξ Ε Ρ Ω
    ΝΟ ΠΡΟΒΛΕΜ.
    ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΠΛΟΓΚΑΚΙ.

    ΚΑΠΟΤΕ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ.

    ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΗ!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Θανος....
    Αθανασιος.....

    Ευη
    Ευαγγελια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. (καί μιά συμβουλή: Μή ζητᾶς νά μάθεις τ΄ ἀληθινά ὀνόματα τοῦ Θάνου καί τῆς Εὔης. Δέν θά τά μάθεις ΠΟΤΕ! Οἱ τύποι εἶναι πολύ κρυψίνοι μέ τά πραγματικά ὀνόματά τους. Οὔτε νά τά μαντέψεις μπορεῖς, γιατί εἶναι δύσκολα. Τά ὀνόματα τους ἐννοῶ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κούμουλε φίλε

    ευχαριστώ και σένα για τις ευχές και την εμψύχωση.

    ΤΟ ΞΈΡΩ ότι ΔΕΝ θα τα μάθω ΠΟΤΕ τα πραγματικά τους ονόματα των Θάνου και Εύης
    ;-)
    Από τη δική τους μεριά καλά κάνουν.


    Αυτούς που ΔΕΝ φοβούνται ανθρώπους παρά μόνο το Θεό, και λένε το όνομά τους ΕΥΘΕΩΣ, ΜΠΟΡΕΙ να τους τρώει πιο γρήγορα, το μαύρο χώμα.
    ;-)
    Ποιος ξέρει; Το μέλλον θα δείξει.

    Φιλησέ μου το Ολγάκι!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλησπέρα. Να που ξαναπερνώ.
    Προσπάθησα να βρώ την ιστορία του θανόντος Τρύφωνα Μπογδανόπουλου, αλλά ψάχνοντας το αρχείο του ιστολογίου σας "στα τυφλά", όλο και κάτι άλλο μου αποσπούσε την προσοχή -είναι και πολλά τα σχόλια που εγώ συνηθίζω να τα διαβάζω - έφαγα σχεδόν ένα δίωρο εχθές. Αν δεν είναι κόπος δώστε μου το στίγμα της ανάρτησης.

    Ααα! και εσείς λάτρης της φανταστικής λογοτεχνίας; Πολύ ωραία ! Τελικά το ΣΤΑΡ ΤΡΕΚ ενώνει πολλούς. το δικό μου "κόλλημα" ήταν ο κ. Σποκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Φιλ. ανων. των 4:26

    διάλεξε -αν θες- ένα όνομα,
    ένα ψευδώνυμο για να μη σε λέμε ανώνυμο αφού τέλος πάντων ΔΕΝ είναι κανένας ανώνυμος ουσιαστικά.

    Η ανάρτηση για τον αδικοχαμένο Τρύφωνα Μπογδανόπουλο εκ Πατρών έχει τίτλο:

    "Ο εν σκηναίς δικαίων αναπαυόμενος αδικοχαμένος Τρύφων Μπογδανόπουλος Μοναχός κατά την ημέρα της Μοναχικής κουράς του"

    και είναι στη διεύθυνση:

    http://salograia.blogspot.gr/2011/09/blog-post_07.html
    .......................
    Εμένα του Δρ. Σπόκ μου φαίνονταν, πάντως συναρπαστικά τα αφτάκια του!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σας ευχαριστώ για τον σύνδεσμο (θα κάνω χρήση).

    Αυτό που διάβασα στην νεώτερη ανάρτησή σας συμβαίνει τώρα; Υπάρχει σίγουρα κάτι βαθύτερο για να εκδηλώνεται τέτοιος αλληλοσπαραγμός. Τελικά για όσα κατηγορούμε τους Καθολικούς, τα κάνουν και οι Ορθόδοξοι Ποιμένες μας; ΕΛΕΟΣ όπως πολύ σωστά αναφωνείτε συχνά πυκνά και εσείς.

    Ο εν Χριστώ αδελφός σας Χρήστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αδερφέ Χρήστο
    να ευρίσκεσαι εύχομαι πάντα εν ευλογίαις...
    ;-)
    Αριστα τα επισημαίνεις.

    Τα παρόμοια μου κοπανάνε στα μούτρα για τους...Ορθόδοξους και κάτι ευφυείς νεολαίοι που συναναστρέφομαι, και ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ!

    Δεν ξέρω πώς να απολογηθώ για τα Χάλια ΤΩΝ οΝΟΜΑΖΟΜΈΝΩΝ "οΡΘΟΔΌΞΩΝ" ...

    Να περνάς να μας ενισχύεις με την καλή σου διάθεση.
    Χαιρετώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Βρε φιλαρακι μου Cummulus...
    Προσεχε δεν ειναι ανθρωπος για τετοια πραγματα η Σαλη...
    Θα μας περασει για ... πρακτορες...

    Σαλη μου ξερεις ποσο σε αγαπάω αλλα αυτην την τρελα να μην ειχες...

    Οταν λεμε Θανος Ευη αυτο και εννοούμε...

    Τα ονοματα δεν ηθελες να μαθεις;
    Εκτος αν θελεις στοιχεια ταυτοτητος... οποτε οντως δεν γινεται να στα δωσω...

    Οταν θα γινω σαν και σενα ετοιμος, μαρτυρας μπορεί....
    Μεχρι τοτε αυτο που εμαθα απο τους δικους μου κι απο γενιες Ελληνων ειναι "φυλαγε τα ρουχα σου να εχεις τα μισα"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Θανάκο μου
    καλημέρες.

    Και γω αυτό εννοώ.

    Ότι ΔΕΝ θα μάθω ποτέ ΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ σου στοιχεία ταυτότητας.
    ;-)

    Όσο για μένα και γω δυστυχώς ΑΚΟΜΑ δεν ειμαι έτοιμη για μάρτυρας, απλά για κάποιους λόγους-καλώς ή κακώς- μπορεί να μη φοβάμαι να εκτεθώ δημόσια.

    "Έκαστος ως προαιρείται. Μη εκ λύπης ή εξ ανάγκης, ιλαρόν γαρ δότην αγαπά ο Θεός" που διαβάζουμε και στην Καινή Διαθήκη.


    Ίσως η δική σου τακτική της ανωνυμίας να είναι η πιο σωστή.

    Το Διαδίκτυο αναπτύσσεται ως ΚΑΤ' ΕΞΟΧΗΝ ΤΟΠΟΣ ΔΑΙΜΟΝΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΩΝ και ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΥΠΟΒΟΛΩΝ.

    Ελάχιστοι από τους σουλατσέρνοντες σε αυτό, φοβούμαι οτι θα γλιτώσουμε, ας όψονται κάτι ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ παπάδες που με μπλέξανε στην ανάγκη να κρεμάω ηλεκτρονικά σεντόνια στις αυλές του Ίντερνετ.
    ;(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ας μου εμπνεύσει το Σεβασμό ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ,
    Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ Βαρθολομαίος , ΜΕ ΤΑ Ε Ρ Γ Α του,
    και όχι με τα ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ

    (πήξαμε αδερφέ στα αγιωτικά λόγια ΧΩΡΙΣ αντίκρισμα, αμάν)

    και βέβαια με ΤΙΜΗ θα τον ακολουθήσω.

    ΜΕ ΠΟΝΑΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΨΥΧΙΚΑ
    που ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ από τα ΈΡΓΑ του, να του λέω:

    "Ντροπή Πατριαρχούκο μου!"

    ΜΕ ΘΛΙΒΕΙ ΠΟΛΥ.

    Αλλά...ΑΔΥΝΑΤΩ να κάνω μόκο, μόκο,

    ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ μπροστά μου ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ, ΣΑΔΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΥΠΟΦΕΡΩ!

    Είναι αναμενόμενο, εφόσον βλέπω αυτόν που παριστάνει τον μεγάλο θρησκευτικό ηγέτη των Ανατολικών Ορθοδόξων,
    από τη μία να ΠΡΟΣΚΥΝΑΕΙ ΤΟΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ πάπα

    και από την άλλη να ΕΞΟΝΤΩΝΕΙ ΜΕ ΜΙΣΟΣ,
    με ΜΑΤατζήδες, απλούς ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ καλογέρους,
    ε τότε εντάξει, είναι ΦΥΣΙΚΟ
    να ΧΑΝΩ ΠΑΣΑ ιδέα,
    διότι ακόμη ΔΙΑΤΗΡΩ ψήγματα Ορθοδόξου πίστεως και θεωρίας, δεν λοβοτομήθηκα επαρκώς,
    τι να κάνουμε, φίλε!

    Και επειδή η λάσπη που ΜΠΟΡΕΙ να πέσει
    για όποιον ΤΟΛΜΑΕΙ
    να ορθώνει ανάστημα στα κατεστημένα σήμερα,

    και Η διαχεόμενη ΠΑΡΑΠΛΗροΦΟΡΗΣΗ

    είναι στις μέρες μας ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ και ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ, καλώ,

    ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ,

    ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ

    ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ
    ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ, αυτοπροσώπως

    ΜΕ ΤΟΝ εκλεκτό ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΕΘΟΔΙΟ ΠΑΠΑΛΑΜΠΡΑΚΟΠΟΥΛΟ,
    και τους άλλους πατέρες εκεί,
    και ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.

    Αυτά τα λίγα.

    Σχετικά με τον Ακύλα και ΔΕΝ θα επανέλθω επί του θέματος.

    Έκαστος είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ να τιμάει ή να ΜΗΝ ΤΙΜΑΕΙ ΩΣ άγιο, ΟΠΟΙΟΝ ΤΟΥ ΛΕΕΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ, ότι είναι άγιος ή δεν είναι.

    Ο ΘΕΟΣ ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ, ΣΤΟ Τ Ε Λ Ο Σ.

    Υ Π Ο Μ Ο Ν Η ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ,
    μην κρατάτε "μούτρα"
    παρακαλώ στους αντιφρονούντες,
    είναι ποοολύ ηλίθια η πρακτική των "μούτρων"πιστέψτε με

    και πάνω από όλα Π Σ Υ Χ Ρ Α Ι Μ Ι Α !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αγαπητη μου Σαλογραια,

    Εχω να πω οτι οι αναρτησεις σου απο τοτε που ανακαλυψα το μπλογκακι σου, μου εχουν φερει απιστευτη συντροφια, κουραγιο, χαρα και ανοιξαν τα ματακια μου σε πολλα θεματα οσον αφορα την ορθοδοξη πιστη! Σε ευχαριστω μεσα απο την ψυχη μου! :-)

    Η αληθεια ειναι οτι χαθηκα λιγο τον τελευταιο καιρο, λογω καποιων προσωπικων θεματων, αλλα ποτε δε σε ξεχασα! Ειπα να περασω να αφησω τα χναρια μου ;-)
    Μεγαλος ο Κυριος, αυτο εχω να πω.

    Ελπιζω να εισαι καλα
    Φιλακια απο μενα και χαιρετισμους

    Laura

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Φιλτάτη Λάουρα
    Χαίρομαι πολύ αν αυξάνει το Φως του Χριστού στην
    καρδιά σου, και αν πρόσφερε κάτι προς αυτή την κατεύθυνση αυτό το μπλογκάκι.

    Δεν θυμάμαι αν σου είχα πεί να το πάρεις το διάβασμα από την αρχή των αναρτήσεων.
    Και να κοιτάς και τα σχόλια.

    Μερικοί έως αρκετοί σχολιαστές είναι καταπληκτικοί στα γραφόμενά τους
    και με έχουν βοηθήσει και μένα απίστευτα πολλές φορές και με έχουν διδάξει!

    Από την καρδιά μου τους ευχαριστώ..
    ;-)
    Λόγω καλοκαιριού και λοιπών υποχρεώσεων
    αργώ να ανεβάσω νέα ανάρτηση, αλλά θα είμαι πάντα εδώ να απαντώ σε φίλους που εκφράζονται με διάθεση αγάπης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή