Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Περί μώρας, κασίδας και λοιπών δαιμονίων(επανάληψη)



Από την υπερπαραπληροφόρηση, αλαλιασμένο μου

επειδή όλα τα γεγονότα του παρόντος βίου σε μια δεύτερη και τρίτη ανάγνωση 
μπορούν να ιδωθούν ως γεγονότα  υφής πνευματικής, 
επιθυμώ να σου ξαναθυμίσω μια παλιότερή μου ανάρτηση:'

 Περί μώρας, κασίδας και λοιπών δαιμονίων.

Στο έχω ξαναπεί ότι μου αρέσει να εξομολογούμαι, αφορμώμενη από προσωπικές εμπειρίες.

Εμπειρίες που αποκαλύπτουν την ολιγοπιστία , τον ορθολογισμό με τον οποίο μεγάλωσα  καθώς 
και την ανατροπή του σκηνικού αυτού, όταν το πλήρωμα του χρόνου
μιας  κάποιας άλλης επίγνωσης, είχε ξημερώσει για την ψυχή μου.

 Eύχομαι για όλους μας,  προσοχή και διάκριση εν παντί, 
διότι ο προαιώνιος Εχθρός μας, καραδοκεί.

Αν θες να με χλευάσεις με όσα διαβάζεις, 
μπορείς να το κάνεις ελεύθερα.

Δεν θα σου κρατήσω μούτρα, με τίποτα!

;-)

Σε ασπάζομαι εν Κυρίω, με  άγγιγμα μητρικής τρυφερότητας.

Σαλογραία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου