Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

Yπάρχουν σήμερα κορίτσια που θέλουν να γίνουν πρεσβυτέρες;

157 σχόλια:

  1. Ούτε για δείγμα καλή μου !!! (Το λέω από παραδείγματα του ευρύτερου φιλικού και οικογενειακού μου περιβάλλοντος ) Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφεστατα και υπαρχουν ....Εγω !!!

      Διαγραφή
    2. ;-)
      Το έγραψα και παρακάτω.
      Στείλε γρήγορα, διευθύνσεις, τηλέφωνα,και τα ξαναλέμε!
      ;-)Μάκια!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμε γνωστέ άγνωστε
      των 2: 40 μ.μ στα 2012

      παρατήρησα ότι πήρες τη δική ΜΟΥ φράση:

      " προσωπικώς σαλόγρια είμαι, ο,τι μου κατεβαίνει γράφω και όποιος με αντέξει με άντεξε χαχα" που έγραψα παραπάνω στο σχόλιο των 1: 15 του 2012 και ερωτώ: γιατί ΑΝΤΕΓΡΑΨΕΣ αυτό το σχόλιο μου, χωρίς να το βάλεις σε εισαγωγικά ΟΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕΣ;

      Παρακαλώ, ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ σε εισαγωγικά ΟΙ ΞΈΝΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ, για να μην δημιουργείτε μπέρδεμα στον όποιο αναγνώστη.

      Ο αναγνώστης οφείλει να γνωρίζει ΠΟΙΟΣ είπε ποια φράσΗ.


      Διαγραφή
  2. ;-Ο
    Έπεσε περονόσπορος δηλαδή; Εντελώς;
    Αχ δεν θέλω να το πιστέψω!
    ;-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπως πάντοτε και παντού ισχύει, ολίγοι είναι οι ποιούντες το Θέλημα του Θεού. Λίγοι, ολίγιστοι είναι οι αναδεχόμενοι το μυστήριο της ιερωσύνης, ολίγαι -πλην ουδέποτε θα εκλείψουν-και αι αναδεχόμεναι τον ρόλο της (αξίας) πρεσβυτέρας. Επειδή εμείς δεν τα γνωρίζουμε όλα ας μην απελπιζόμεθα. Εδώ ο Προφήτης Ηλίας νόμιζε ότι είχε απομείνει μονώτατος και ο Θεός του απεκάλυψε ότι ήσαν 5,000 που έκαναν το θέλημά του!
    ΑΚΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ανομολόγητη ενοχή της καλής πράξεως
    Καλημέρα
    Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι συχνά όποιος προβαίνει σε μια καλή πράξη (ελεημοσύνη κ.λ.π.) αποφεύγει με το βλέμμα του τον αποδέκτη της;
    Αναρωτιέμαι γιατί; Μήπως στον πυρήνα της καλής πράξεως βρίσκεται ένα ενοχικό συμπλεγματάκι; Μήπως ντρέπεται ο ελεών για τα χάλια της κοινωνίας που αναγκάζει τον άλλο να γίνει αποδέκτης ελεημοσύνης; Μήπως πάλιντρέπεται που αναλαμβάνει ο ίδιος μια θέση υπεροχής ξεκάθαρης έναντι του συνανθρώπου;
    Ή τέλος μήπως λέω απλώς ανοησίες;
    Καλόν υπόλοιπον του θέρους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά για να μην καταλάβουν οι τριγύρω το τι κάνει, σαν να ήταν Φαρισαίος!

      Διαγραφή
  5. "Εν τω Φωτί σου οψόμεθα Φώς. Παράτεινον το έλεό σου"
    Από μακρυνούς ορίζοντες...Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακύλα μου

    χτες μιλούσα με ένα παλληκαράκι, ετών 28, εδώ στην Πάτρα, που επιθυμεί να γίνει ιερέας και ψάχνει...(μέχρι 28 ετών κοπελίτσα δια τα περαιτέρω...)

    Θυμήθηκα εκείνο το προξενιό που είχα κάνει προ αμνημονεύτων χρόνων στον Γεώργιο Ρ. και τη Ζ.!

    Τον είχα γνωρίσει τον Γεώργιο σε ένα χριστιανικό βιβλιοπωλείο στην Αθήνα, κοντά στην Πανεπιστημίου, και μου είχε εμπιστευτεί ότι ήθελε να γίνει έγγαμος ιερέας.

    Εκείνες τις μέρες, έτυχε να πάω μια χριστιανική εκδρομή και γνώρισα μια γλυκιά, αφρατούλα ύπαρξη, που μου εξομολογήθηκε ντροπαλά ότι ήθελε να γίνει πρεσβυτέρα!

    -Α πουλάκια μου! Κάτι έχω για σας, είπα η αναφωνήτρια.

    Και τους έφερα σε επαφή.

    Ε! Στους τρείς μήνες αρραβωνιάστηκαν, στους πέντε παντρεύτηκαν, για κάποιο λόγο από την ΠΟΛΛΗ χαρά τους, ξέχασαν το όνομά μου, ξέχασαν να με καλέσουν στο γάμο, ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΚΑΘΟΛΟΥ, αρκεί που αυτοί ήταν μέσα στην τρελή φωτοχυσία!

    Έκείνος έγινε ιερέας, από τότε έχασα ίχνη, ο ευρών αμειφθήσεται!!!
    ;-)
    Όποτε, έκτοτε, σκέφτομαι τη συγκεκριμένη περίπτωση, σκέφτομαι...ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΝΩΣ (να λείπουν τα χάχανα απο μερικούς παρακαλώ...) ότι ΟΝΤΩΣ υπήρξα το όργανο της θείας Πρόνοιας για τη ζωή τους...
    ;-)
    -Της θείας Πρόνοιας, μανδάμ Σαλογραία;
    ΟΥχί της θείας καταδίκης;
    -Α να χαθείς από δω χάμου παλιοζηλιάρη λογισμέ!
    Α πάγαινε!
    Που δε χρωστάς να πεις καλή κουβέντα για κανέναν, παλιογκρέμλιν!
    Ουγκ!
    Σε βαρέθηκα!
    ;-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Y.Γ.
    Α ναι!
    Και χρόνια πολλά καλέ στους Αγιονορείτες, που εόρτασαν σήμερον την θείαν Μεταμόρφωσιν του Κυρίου μας!
    Χρόνια πολλά στον π. Χρήστο, εκεί στο μακρινόν Αμέρικα.
    Πάτερ Χρήστο, στείλε μου ένα προσωπικό μήνυμα κάτι να σε ρωτήσω.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ανων. των 9:58 μ.μ.
    που προβαίνει σε ΦροΫδικού τύπου ψυχαναλύσεις, νομίζω, ότι αυτά που γράφεις θα ήταν καλό θέμα για προσεχή ανάρτηση, ευλογημένο μου.
    Καλο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εύλογο το ερώτημα... Είναι δύσκολοι καιροί και για ιερείς και για πρεσβυτέρες και ίσως έρθουν και δυσκολότεροι ακόμη γιατί η οργή του ανθρώπου για τα διάφορα που συμβαίνουν δεν αφήνει να δει κανείς καθαρά και πολλοί ρόλοι έχουν παρεξηγηθεί... Ωστόσο πάντα θα χαίρομαι να βλέπω ευλογημένες παπαδοοικογένειες με δραστήριους ιερείς και χαρούμενες παπαδιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω Emelia γλυκιά μου...
    Ευχαριστώ πολύ για τοποθέτηση.
    Σου απάντησα με ένα κατεβατό, πάτησα στραβά κάποιο κουμπι και το κατεβατό χάθηκε.
    Τώρα δεν προλαβαίνω να το ξαναγράψω...
    Θα επανέλθω...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι, νομίζω ότι έπεσε αρκετός περονόσπορος.
    Κυρίως γιατί ακόμα και οι χριστιανές κοπέλες, δεν έχουν το "όνειρο" (την εικόνα - δεν τους περνάει καν από το μυαλό τους, ότι υπάρχουν πρεσβυτέρες) να γίνουν πρεβυτέρες, όπως το έχουν μερικά αγόρια να γίνουν πρεσβύτεροι (τον παπά, εν αντιθέσει με την παπαδιά, τον βλέπουν και ξέρουν ότι κάποιοι άνδρες θα γίνουν παπάδες κάποτε). Πριν καμμιά δεκαριά χρόνια, προσπαθούσα να πείσω μια τέτοια κοπέλα σχετικά. Ούτε είχε περάσει από το μυαλό της! Όταν της εξήγησα ότι ο παπάς, "πρέπει να έχει μια χριστιανή σύντροφο" κλπ, και "πού θα την βρει, αν όχι στα καλά κορίτσια, τα εκκλησιαζόμενα" κλπ, δέχτηκε (υπήρχε τότε υποψήφιος νέος που είχε τελειώσει 3 χρόνια την Ριζάριο, αλλά παπαδιά πουθενά). Δεν ξέρω αν με ευγνωμονεί ή με βρίζει τώρα, αλλά μια καλημέρα την έχουμε!!!

    Δύσκολο πάντως, δύο νέοι να συνδέονται με τα δεσμά του γάμου, έχοντας σαν μόνο κοινό σημείο την ιεροσύνη. Η δυσκολία έγκειται στο ότι δεν εξετάζονται πολλά άλλα πράγματα όπως η σωματική εμφάνιση, οι οικογένειες, οι κοινωνικές τάξεις, η οικονομική κατάσταση, η γραμματική μόρφωση κλπ ελλάσονα μεν, σε σχέση με την ιεροσύνη, αλλά ΠΟΛΛΑ!!!

    Στέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν θέλουν να στερηθούν τα παντελόνια οι κορασίδες φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατι φιλε μου? τι εχουν τα παντελονια? μια χαρα ρουχα ειναι. Δεν ειναι αυτο το αιτιο.

      Διαγραφή
    2. Φαρδιά κομψά παντελόνια μονόχρωμα σκούρα είναι πολύ πιο σοβαρά από πολλές φούστες!!!!

      Διαγραφή
    3. Nαι.
      Όλα είναι στην προαίρεση της δεσποινίδος, την οποίΑ ΔΕν μπορούμε να δούμε.
      Ποτέ δεν μπορούμε να ξέρουμε για ποιο λόγο ντύνεται ή γδύνεται η νέα.
      Αν φορεί φούστα για να προκαλέσει με τις ωραίες γάμπες της, ή αν φορεί φαρδιά παντελόνια για να κρύψει τις γάμπες της.
      Το ένα είναι η προαίρεση της γυναίκας.
      Το άλλο η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ, ΑΠΌ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ.
      ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ ΟΤΙ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΝΟΥ ΜΑΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, όσο έξυπνοι και αν φανταζόμαστε ότι είμαστε, όσες ΓΕΛΟΙΕΣ βεβαιότητες και αν διαθέτουμε σχετικά με το ζήτημα.
      ;-)

      Διαγραφή
    4. "Όλα είναι στην προαίρεση της δεσποινίδος, την οποίΑ" την οποία προαίρεση της δεσποινίδος, εννοώ, δεν το διατύπωσα σωστά, λόγω βιασύνης.
      ;-)

      Διαγραφή
  13. Όσο θα υπάρχουν άνθρωποι που θα γίνονται ιερείς και θα είναι προς το συμφέρον τους να γίνουν έγγαμοι, τόσο και ο Θεός θα οικονομεί και πρεσβυτέρες και τρόπους και καταστάσεις.

    Ήλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήλε φίλτατε
      Είναι τόσο ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ το γεγονός της Πρόνοιας του Θεού, για όσους τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ, που δεν περιγράφεται.
      ΜΟΝΟΝ, όποιος το έχει βιώσει στη χειρουργική του ακρίβεια και λεπτομέρεια, μπορεί να το καταλάβει και να το συμμεριστεί, ακούγοντας σχετικές δηλώσεις.

      Διαγραφή
  14. Τα αρνητικά σχόλια άνευ επιχειρηματολογίας ΔΕΝ αναρτώνται.
    Δώστε μου ΜΗ εμπαθή επιχειρηματολογία και θα τα αναρτήσω, φίλ., που με αποκάλεσες και "κυρία" για Όνομαααα!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανων. φίλ.
    το τελευταίο σου σχόλιο, με ΒΟΗΘΗΣΕ κάτι να καταλάβω.
    Σε ευχαριστώ και σε παρακαλώ να ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ να με βοηθάς.
    ΜΗΝ ΠΤΟΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναι, η προτίμηση στα παντελόνια είναι που εμποδίζει τις εκκλησιαζόμενες κορασίδες να πάρουν μια τέτοια απόφαση, όχι ο φόβος μήπως δε σταθούν άξιες να παντρευτούν άνθρωπο που θα κατεβάζει το Χριστό στη γη και θα τον πιάνει με τα χέρια του...

    Μια παντελονοφορούσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το περίμενα..:)
    Πάντως είναι χαρακτηριστική η άποψη του ανώνυμου. Δε φαντάζεται καθόλου πόση πίεση μπορεί να νιώσει μια νέα παπαδιά στην προσπάθειά της ΚΑΙ να μη σκανδαλίσει τους πιστούς με την εμφάνισή της μήπως γίνει η ίδια και ο παπάς στόχος κουτσομπολιών, ΚΑΙ ταυτόχρονα να μην απαρνηθεί την προσωπικότητά της τόσο ώστε να της στρίψει. Η πολλή καταπίεση, έστω κι αν είναι από δικό της φιλότιμο, δίνει όπλα στον εξαποδώ - λίγο να παίξει με τα μυαλά της και μπορεί να τα βροντήξει η γυναίκα και πάει μετά η παπαδοοικογένεια.
    Και στην τελική, τι σόι χριστιανός είναι αυτός που ασχολείται με το τι φοράει η παπαδιά;!! Για την ηθική της είναι υπεύθυνοι μόνο 3 άνθρωποι: η ίδια, ο άντρας της κι ο πνευματικός της! Όποιος σπεύδει να κατακρίνει μια ολόκληρη γενιά γυναικών με κριτήριο κάτι τόσο επιφανειακό όπως τα ρούχα τους δε θα έμενε ικανοποιημένος με καμία παπαδιά, ακόμη κι αν αυτή φορούσε ράσο.
    Ας προσέχουμε λίγο τη γλώσσα μας, ποτέ δεν ξέρουμε πόση ζημιά μπορεί να κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οπωσδήποτε.Όταν πάς να εκκλησιαστείς και η μισή
    Ελλάδα φοράει παντελόνια και μπλούζες που όλη η πλάτη είναι έξω,τι κακό έχουν αυτά τα ρούχα.
    Και τα ρούχα ένα μέρος του εμποδίου είναι.Τα ρούχα,η καραμπογιά στα μάτια.Όλα παίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 20 Αυγούστου 2012 4:58 μ.μ.
    Για το συγκεκριμένο ανώνυμο. Ένας ακόμη άνδρας που νομίζει πως ο κόσμος κι ο χριστιανισμός, ακόμα χειρότερα, κινείται με βάση τις επιθυμίες, ανομολόγητες ή μη, τις ανάγκες και τα δεδομένα. ΕΥΤΥΧΩΣ δεν είναι έτσι. ΕΥΤΥΧΩΣ ο χριστιανισμός είναι κάτι πολύ διαφορετικό από αυτό. Αλλά κι αυτή η οπτική είναι μια πραγματικότητα, δυσάρεστη αλλά υπαρκτή, και μια λάθος ερμηνεία του χριστιανισμού. Στη δημιουργία του κόσμου γίνεται λόγος για τα λάθη και των δύο. Τη βλακεία της Εύας και τον εγωισμό του Αδάμ. Διαρκώς όμως αναπαράγεται η βλακεία της Εύας κι ο καημενούλης ο Αδάμ, ο "παρασυρμένος", στην απέξω. Ε, δεν είναι έτσι. Τον εγωισμό του Αδάμ τον λουζόμαστε ως σήμερα, περισσότερο ομως απολαμβάνει ο ίδιος τις συνέπειες της αιώνιας πράξης του. Δυστυχώς γι αυτόν. Πάντα χαμένος.
    Θα μπορούσα να γράφω ατελείωτα για το θέμα. Δεν αξίζει όμως ούτε σάλιο ούτε, εν προκειμένω, άλλη γραφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ;-)
    Νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε να μια ανάρτηση για το ντύσιμο των χριστιανών γυναικών των παπαδιών περιλαμβανομένων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δε νομίζω ότι χρειάζεται ξεχωριστή ανάρτηση για κάτι τέτοιο, Σαλογραία. Οι πεταλούδες βλέπουν τα λουλούδια, οι μύγες τα σκουπίδια. Όλα είναι θέμα προαίρεσης.
    Θυμάμαι στους ολυμπιακούς της Αθήνας που έκανε την περιγραφή ο Αλέξης Κωστάλας, στην τελετή έναρξης παρέλασε ως σημαιοφόρος μιας αυστηρής αραβικής χώρας (ίσως των Εμιράτων) μια γυναίκα. Φορούσε ρούχα που άφηναν ακάλυπτες μόνο τις παλάμες, και φυσικά μαντήλι σφιχτά δεμένο στο κεφάλι. Όταν η κάμερα ζούμαρε στο πρόσωπό της ακούγεται ο Κωστάλας να μονολογεί: "Ααααχ αυτά τα μάτια!..." (όντως οι άραβες έχουν πολύ όμορφο και βαθύ βλέμμα). Το επιμύθιο της ιστορίας; Όποιος θέλει να κολαστεί θα κολαστεί, ακόμα και από ένα ζευγάρι μάτια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ;-)
    Τέλος πάντων, ό,τι και να πούμε ό,τι και να κάνουμε φιλ. ανων. στην ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ καταλήγουμε. Συμφωνώ, αλλά και τούτο το πράγμα που κυκλοφοράνε ακόμα και στις πιο αυστηρές ενορίες οι κυρίες με τα στήθη έξω διότι λέει...ζεσταίνονται, ε εντάξει, ΔΕΝ έχει ματαγίνει, όχι τίποτ'αλλο δηλαδή, από το πολύ ξεγύμνωμα των γυναικών παθαίνουν μετά άλλες δυστυχίες οι άντρες ας μην επεκταθώ δεν είναι στο θέμα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εννοείται ότι δε μ' αρέσει καθόλου αυτή η κατάσταση! Άλλο αυτό όμως κι άλλο η ακραία κατάκριση όοοοολων των γυναικών! Μόνο γυναίκες με καραμπογιά και ξώπλατα βλέπεις εσύ στην εκκλησία;

    Άλλες δυστυχίες;; Χμμ... =D =D

    Τέλος πάντων, πολλά είπα κι απόψε. Την καληνύχτα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ;-)
    τι σημαίνει αυτό το σύμβολο; =D
    Τυγχάνει τεράστια αυτή η κουβέντα και είμαστε λίγο εκτός θέματος πάλι...
    Καλό βράδυ, περιστεράκια μου

    (αχ...μου χάρισαν σήμερα δυο ολόλευκα πιτσουνάκια και έναν μπαμπά περιστέρο λευκογκρι των πιτσουνιών. Μεγάλη χαρά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το :) είναι το χαμόγελο, το =D είναι το χασκόγελο! Ελπίζω η χαρά να είναι για τα πιτσούνια ως κατοικίδια, όχι ως εδέσματα..=D =D =D =D =D =D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σαλογραία χαίρε!Ενδιαφέρον το θέμα που θίγεις.Μια που είμαι έγγαμος ιερέας ας καταθέσω την άποψή μου.Είναι εγκληματικό λάθος για κάποιον που θέλει να γίνει ιερέας να ψάχνει πρώτα παπαδιά και μετά σύζυγο.Πρώτα βρίσκεις κάποια να σου ταιριάζει ώστε να μπορέσεις να ζήσεις μαζί της.Είναι δύσκολο για κάποια κοπέλα να γίνει πρεσβυτέρα διότι πρέπει να προσέχει μη σκανδαλίσει τους ,υπερβολικά ευαίσθητους με τα επιφανειακά κυρίως,Χριστιανούς και να επωμιστεί δύσκολους είναι η αλήθεια περιορισμούς.Όσο για την ενδυμασία των γυναικών,τι να πω,εγώ δεν σκανδαλίζομαι με ένα παντελόνι ή μια πλάτη ή λίγο βάψιμο.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανων.των 11:04 μ.μ.
    Εμαθα λοιπόν και κάτι καινούργιο σήμερα.
    Εμαθα πώς συμβολίζεται το χασκόγελο.

    ;-)
    ...........................................
    Παπα Κώστα

    ΠΟΛΥ ΣΟΦΗ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΟΥ:

    " Είναι εγκληματικό λάθος για κάποιον που θέλει να γίνει ιερέας να ψάχνει πρώτα παπαδιά και μετά σύζυγο.Πρώτα βρίσκεις κάποια να σου ταιριάζει ώστε να μπορέσεις να ζήσεις μαζί της"

    Και γω δεν σκανδαλίζομαι παπα Κώστα μου με τα βαψίματα και τα ντυσίματα διότι αλλά...θα έπρεπε ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ,ο ιερέας του ναού, να ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ επί του θέματος διότι με τόση τυφλεόραση που βλέπουν τα κοριτσάκια, η μίμηση των γδυτών τηλεπαρουσιαστριών ειναι αναπόφευκτη. Η συμβουλή πρέπει να γίνει από τον ιερέα, ή από την πρεσβυτέρα του (ακόμα καλύτερα) αλλά πάντοτε με μεγάλη προσοχή στην ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ για να μην πληγωθεί η κοπέλα, αισθανθεί απόρριψη και στο συγκεκριμένο ναό δεν ξαναπατήσει.
    Αν δεν υπάρχει ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΣ και ΣΕΒΑΣΜΙΟΣ ΙΕΡΕΑΣ να κάνει ενδυματολογικές συστάσεις, ή πρεσβυτέρα, ας αναλάβει με ΕΥΛΟΓΙΑ του πνευματικού της κάποια γυναίκα της ενορίας, αλλά ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΕ ΠΟΛΛΗΗΗΗΗΗΗΗ
    ΑΓΑΠΗ.
    Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΑΝΕΥ ΜΕΓΑΛΗΣ ΛΕΠΤΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ, ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

    Ομιλώ από προσωπική εμπειρία.
    Σ'ευχαριστώ για τη βοήθεια στην συζήτηση.
    .........................................
    "Εγώ!"
    Ποιο αστέρι κοπέλα είπε "Εγώ!";
    Στείλε γρήγορα διευθύνσεις τηλέφωνα σε μένα να κανονίσουμε τα περαιτέρω!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι γράφεις βρε Σαλογραία; Τι απόψεις είναι τούτες; Όχι πως δεν τις αντιλήφθηκα. Ειλικρινά, αν στη ζωή μου δεν είχα τη χαρά να συναντήσω αγίους ανθρώπους όπως ο γ. Πορφύριος κι ο γ. Παϊσιος (άσχετα αν κάποιοι δεν τους δέχονται ως αγίους)ούτε που θ ασχολιόμουν με το..χριστιανισμό. Διότι με ενοχλούσε και με ενοχλεί αφάνταστα αυτή η υπερβολική τυπολατρία και το κόλλημα στα εξωτερικά ντυσίματα.Έλεος. Αυτό είναι το τελευταίο. Τι ξέρω γω για την ψυχή της απέναντι; Ή έστω του απέναντι. Αρνούμαι δε να δεχθώ ένα χριστιανισμό κομμένο και ραμμένο στα μέτρα των ανδρών. Μη και σκανδαλιστούν δηλαδή. Ο λογισμός εκάστου εξ ημών μας σκανδαλίζει ουχί ο απέναντι. ΠΟΤΕ. Η αφετηρία είναι μέσα μας. Λυπάμαι ειλικρινά γι αυτή την προσέγγιση. Σιγά μη φορέσω και μπούργκα. Έλεος. Μην κατεβάζετε το χριστιανισμό στο επίπεδο του ισλαμισμού.ν Για όνομα...(να το δανειστώ).
    Για αυτό λάκισαν οι άνθρωποι από τις εκκλησίες. Για τις ηθικολογίες-μ@@@@@@ες που ακούγονται. Αν υπήρχε πνευματικότητα όλα θα ταν λυμένα. Αλλά ξεκινάνε ανάποδα, εντελώς.
    Τι να πω. Ελπίζω να μη συγχυστώ άλλο.
    υγ. Έχει δίκιο ο πάτερ. Να μου επιτρέψει να συμπληρώσω πως πρώτα να είναι ειλικρινή τα κίνητρα του υποψήφιου ιερέα κι έπειτα ο Θεός δίνει. Από την άλλη η ανθρώπινη διάσταση θα υπάρχει και τον παπά και στην παπαδιά. Ας το γνωρίζουν όλοι. Κι όχι, η παπαδιά-γυναίκα δεν κίνησε να ..καλογερέψει, αλλά να ζήσει σα φυσιολογικός άνθρωπος. Μην το ξεχνάμε αυτό.Ούτε θα γεννοβολά με τρελούς ρυθμούς ούτε θα κυκλοφορεί με ράσο ούτε θα ναι μη ανθρώπινη. Θα χει κι αυτή θυμό, αγωνία, άγχος, ελπίδα ...τα πάντα όσα διαθέτει κάθε άνθρωπος. Εκ προοιμίου αγία αδύνατον να είναι. Μην τρελαθούμε κιόλας. Για όνομα........
    Για τη Σαλή. Μια και την ενδιαφέρει η ψυχολογία. Ελπίζω να χεις υπόψη ένα περιοδικό που βγάζει ο Θερμός. Δρόμοι ψυχής λέγεται. Ψάξτο. Μελετώ για την εργασία μου και είναι ένα ενδιαφέρον εργαλείο. Εκδόσεις Αρμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ;-)
    Ευχαριστώ φιλενάδα για την τοποθέτηση.

    Προσωπικώς, σαλόγρια είμαι, ό,τι μου κατεβαίνει γράφω, και όποιος με αντέξει με άντεξε, χαχα!

    Δόξα στον Κύριο!
    Τα προξενιά δε χαλάνε!
    ;-)

    Δεν είναι το θέμα μας εδώ το ντύσιμο το χριστιανικό.

    Μονίμως χρυσούλι μου, επιμένεις να βγαίνεις εκτός θέματος
    ;-)
    Πρέπει να κάνουμε ξεχωριστή ανάρτηση λέωωω!

    Το περιοδικό του π. Θερμού το ξέρω.

    Ναι, πράγματι το έχω βρεί ενδιαφέρον.

    Ο π. Θερμός

    (να ξαναθυμίσω ότι με αφορμή ένα ηλεκτρονικό γράμμα μου στον π. Θερμό το 2006, άνοιξα τον Ιούλιο του 2008 - εκείνη η μέρα ήταν και μνήμη ΣΑΛών αγίων -εκ των υστέρων πρόσεξα τη Σύμπτωση της εορτής με το όνομα που είχα διαλέξει- άνοιξα αυτό το μπλογκάκι, τη ΜΟΝΗ σελίδα στην οποία γράφω εκτενείς σκέψεις μου, ως ΣΑΛΟΓΡΑΊΑ)

    ο π. Θερμός ξαναλέω, έχει έναν ΤΡΟΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΑΡΙΣΤΟ σε σχέση με μένα, τουλάχιστον.

    Παίρνω, λοιπόν, από τα βιβλία του όσα μου ταιριάζουν και όσα μου φαίνονται Ορθόδοξα, και ωφέλιμα, ποιώντας το έργο της μέλισσας.

    Διαφωνώ μαζί του σε άλλα και του τα έχω "σούρει" σε πριβέ αλληλογραφία και το γνωρίζει.

    Ομως ΟΥΔΟΛΩΣ ΜΕ ΜΙΣΗΣΕ ΕΠΕΙΔΗ του τα ΄" έσουρα".

    ;-)

    ΟΥΔΕΠΟΤΕ με σκαιότητα μου επιτέθηκε , όπως πολλοί "χριστιανοί"- κάποιοι από αυτούς, μάλλον πράκτορες σκοτεινών δυνάμεων και όχι χριστιανοίο προσπαθούν να είναι, θα έλεγα.

    Γι αυτό του π. Θερμού, του βγάζω το καπέλο-που φοράω τα καλοκαίρια.

    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, γνωρίζει να φέρεται σε τρελόγριες!

    Τι κόρακα παιδοψυχίατρος θα ήταν, άμα δεν ήξερε;
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικώς, σαλόγρια είμαι, ό,τι μου κατεβαίνει γράφω, και όποιος με αντέξει με άντεξε, χαχα!

      Tο θέμα είναι να αντέχει ο καθένας τον εαυτό του. Αυτό είναι το κρίσιμο. Μετά οι άλλοι βρίσκουν τρόπο ή να μας αντέξουν ή να μας αποπέμψουν.

      Διαγραφή
  30. Πράγματι,ταλιμπανοποιούμε την Ορθοδοξία,είμαστε αυστηροί ηθικιστικά ενώ ενδιαφερόμαστε όλο και λιγότερο για τον πλησίον μας.Πολύ σωστά το θέτει η 12:55.Άλλη μια πονεμένη ιστορία είναι τα προξενιά που κάνουν οι Μητροπόλεις.Εκεί να δείτε ιερατικές οικογένειες-Φρανκενστάιν που δημιουργούνται!Ο Θεός στέλνει και πρεσβυτέρες και...πρεσβυτεράκια και απ'όλα αρκεί να είμαστε ειλικρινείς απέναντί του.Διότι κάποιοι θεωρούν ότι μπορούν να Τον δουλέψουν!
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Παπά Κώστα
    σε λάτρεψα με αυτή σου τη φράση πάλι:

    "Ο Θεός στέλνει και πρεσβυτέρες και...πρεσβυτεράκια και απ'όλα αρκεί να είμαστε ειλικρινείς απέναντί του.Διότι κάποιοι θεωρούν ότι μπορούν να Τον δουλέψουν!"
    ;-)
    Λοιπόν, όταν ήμουνα μικρή αδυνατούλα και χαζή μια φράση από τον πεντηκοστό ψαλμό έλεγα κάθε μέρα στην ενός δευτερολέπτου ισχνή προσευχή μου:¨

    " Καρδίαν ΚΑΘΑΡΑΝ, κτίσον εν εμοί ο Θεός και ΠΝΕΥΜΑ ΕΥΘΕΣ, εγκαίνισον εν τοις εγκάτοις μου".

    Αγαπάει την καρδιακή ευθύτητα, και ζεστασιά και ειλικρίνεια ο Κύριος. Όπου υπάρχουν αυτά τα χαρίσματα, ο άνθρωπος λαβαίνει μυστικές ευλογίες ατέλειωτες, πράγματι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έμαθα και κάτι νέο σήμερα. Πως οι μητροπόλεις κάνουν προξενιά!!Ομολογώ δεν το ήξερα κι ας κινούμαι μέσα στον εκκλησιαστικό χώρο.
    Κάποτε, στα είκοσί μου, ένας καλός κύριος με συμπαθούσε πολύ κι είχε φαγωθεί να με παντρέψει. Εγώ δε νοιαζόμουν(ούτε νοιάζομαι ακόμα)και επειδή ήταν φορτικός αρκετά και για να μην τον κακοκαρδίσω είπα το ναι στο..προξενιό του. Ήταν υπάλληλος, τότε, σε βιβλιοπωλείο μια μητρόπολης τίγκα στον ευσεβισμό και την τυπολατρεία. Είχα και την περιέργεια να δω τι θα..μου φερνε. Ήξερα για σπουδές, διδακτορικά κλπ. Σ αυτά ταιριάζαμε. Ήταν όμως μεγαλύτερος εμού, τότε, αρκετά. Είδα ,λοιπόν, μπροστά μου έναν φευγάτο ως χαζό άνθρωπο, με παραπάνω κιλά(ήμουν στέκα τότε, εντελώς).Κοινώς κόψαμε λάσπη κι οι δύο με το ασύμβατο του πράγματος. Εκεί έμεινε! Κατανοώ τη φράση, επομένως, Φρανκενστάιν του πάτερ!! χαχαχα
    Πλάκα έχουν οι χριστιανοί,πραγματικά. Γιατί είναι αστείο να νομίζεις πως είσαι εντός και όχι μόνο να βρίσκεσαι εκτός αλλά να σαι κι ατελείωτα χιλιόμετρα μακριά.
    Είναι ώρα να μηδενιστεί ο ευσεβισμός, να εκλείψει εντελώς από τον εκκλησιαστικό χώρο. Πολύ ζημιά έκανε. Θα αφανιστεί, θα προηγηθεί όμως πόνος και κόπος.
    kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τα οποία χαρίσματα είναι πιο σπάνια και από τις πρεσβυτέρες!
    π.Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. παπα Κώστα
    όπως το λες.
    Είμαστε σε περιοχή πλούσια (ακόμα) από υλικά αγαθά και λιμοκτονούμε από πνευματικά
    ......................
    Προς ανων. ηλεκτρονική φιλ.

    Ούτε εγώ το ήξερα ότι κάνουν προξενιά οι μητροπόλεις. Όσο ζούμε μαθαίνουμε, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ψυχραιμία... Ο Θεός βρίσκεται μέσα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ;-)
    Λίτσα ο Θεός άραγε βρίσκεται μέσα μας συνεχώς ή από την πολλή μπόχα που υπάρχει μέσα μας, βαστάει τη μύτη του από την αηδία και πηγαινοέρχεται από το μέσα μας προς το έξω μας προκειμένου να πάρει ανάσα;
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Έτσι όπως το λες είναι. Ας κάνει ο καθένας (όποιος επιθυμεί ή όποιος αντέχει μάλλον), την δική του.
    Αλήθεια, παρακολούθησε κάποιος εχθές ένα video στο newsbomb.gr με την γεώτρηση από την οποία έρχονται στην επιφάνεια εκατομμύρια ανθρώπινες κραυγές??? Οι επιστήμονες υποστηρίζουν πως τρύπησαν τις πύλες της κολάσεως!!! Η θερμοκρασία καταγράφεται στους 1100 βαθμούς κελσίου και το βάθος στα 14,4 km. Το video κάνει τον γύρο του κόσμου.
    Το είδα και εγώ και είναι ψιλοφρικιαστικούλι...!
    Ε! Ρε γλέντια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Litsa
    ;-ο
    ΤΙ ΛΕΣ!
    ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ;
    ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;

    Εχεις το σύνδεσμο να μας τον δώσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανων. φιλενάδα
    Εντάξει τό παραπάνω ότι χτύπησαν το ..στόμιο της Κολάσεως, μου φαίνεται μάλλον για φαιδρότατη είδηση.

    Ας μην ανεβάσουμε άλλες αρνητικές ειδήσεις.

    Δεν αντέχω την αρνητικότητα στην οποιαδήποτε έκφανσή της.
    ΑΣ ΕΣΤΙΑΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΘΕΤΙΚΑ, που έχουμε.
    Υπάρχουν μύρια.
    Πες μου κάτι ελπιδοφόρο που διάβασες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Είναι στο newsbomb.gr στο πεδίο: ανεξήγητα. Το βγάζει πρώτο πρώτο με τίτλο: Ανατριχιαστικές φωνές κάτω από την γη. Σαλογραία, διάβασε πρώτα το κείμενο που προηγείται. Δείτε το... και ας καταγραφούν απόψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Litsa
    φιλτάτη
    ΠΟΣΟ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΒΑΡΕΣΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΖΕΣΤΗ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ;
    ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΩ!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Όντως... Καλά κρασιά! Έχω εστιάσει και εγώ στα αρνητικά τελευταία, με αποτέλεσμα να μην έχω διαβάσει κάτι ουσιαστικά ελπιδοφόρο... :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ;-)
    Αν ήμουνα καναλάρχης, θα ήθελα να έχω ένα κανάλι με ΜΟΝΟ ΚΑΛΑ ΝΕΑ.

    Άει στην ευχή πια με τα άσχημα, έλεος δηλαδή!

    Το κάτω κάτω ,βρε Λιτσάκι μου και αυτοί που θα είναι στον Παράδεισο τελικώς ΜΟΝΟ ΚΑΛΑ ΝΕΑ θα μαθαίνουνε.

    Παραπλεύρως την Κόλαση θα γίνεται αιωνίως της πόπης αλλά τους σεσωσμένους, αυτό, ποσώς θα τους ενδιαφέρει, έτσι δεν είναι;
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φυσικά... Ας πάω εγώ στον Παράδεισο και τι θα με ενδιαφέρει εμένα αν και πόσοι θα καίγονται στην Κόλαση και θα τσουρουφλίζονται...! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Litsa

    άρα, έρχεσαι στα λόγια μου!

    Τι μας χρειάζονται λοιπόν τα κακά νέα;

    Ας πα να χαθουνε, ας τα στείλουμε εις το πυρ το εξώτερον!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αγαπημένη μου σαλογραία,

    "Μακράν εδώ των συμφορών των θυελλών του βίου
    αισθάνομ΄ως διασωθείς ναυτης εκ ναυαγίου
    κ΄ενασφαλεί ευρισκόμενος εντός λιμένος πλοίω
    δος μοι να πίω." (ΚΠΚ)

    Ιδανικές φωνές κι αγαπημένες απο μακρυνούς ορίζοντες....

    Se euxaristo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ;-)
    Αν είσαι η ψυχούλα που νομίζω κοίταζα κάτι φωτό από κάτι πρόβες σε θεατρικά, πριν λίγες μέρες.

    Είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Συγγνώμη για το άσχετο της ανάρτησης αλλά είναι μεγάλη ανάγκη: παρακαλώ θυμηθείτε στις προσευχές σας και το δούλο του Θεού Χαράλαμπο που σκοτώθηκε σε τροχαίο σήμερα τα ξημερώματα. Ήταν και νέος άνθρωπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αχ ανων. των 9:21 μ.μ.

    Θα του ανάψω κεράκι σε λίγο.
    Ας τον αναπαύσει ο Κύριος και ας παρηγορήσει τους αγαπημένους του.
    Είναι πολύ οδυνηρός ο ξαφνικός χαμός και μάλιστα νέου ανθρώπου αλλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Άσε βρε σαλογραία, σαν κεραμίδα έπεσε. Δεν ήταν πιτσιρίκι, 40φεύγα αλλά είχε γυναίκα και παιδί στην εφηβεία. Και την ώρα που το έμαθα δε βρήκα ούτε πρόσφορο να πάω. Τελος πάντων, σ' ευχαριστώ - κι αν τον θυμηθείς και την ημέρα της Κοιμήσεως που για 'σένα δεν έφτασε ακόμα θα σου ήμουν υπόχρεη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Εχουμε ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΓΑΠΗΣ, ΌΤΑΝ ΜΑΣ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ.

    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΜΑΣ, ΝΑ ΠΕΙ ΈΝΑ ΛΟΓΟ ΑΝΑΨΥΞΕΩΣ, ΚΆΠΟΤΕ.

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ.

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΑ ΜΕ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Άνθρωποι δίπλα τους υπάρχουν πολλοί, και ξέρω ότι θα τους συμπαρασταθούν γιατί τον αγαπούσαν σαν αδερφό, αλλά αν έχουν πίστη εγώ δεν το έχω αντιληφθεί... Γι' αυτό είπα να ζητήσω βοήθεια από όσους ξέρω πως την έχουν.
    Και πάλι ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Εγώ πάντως θα τον μνημονεύσω αύριο.Ο Θεός να τον αναπαύσει και να παρηγορήσει τους δικούς του.
    π.Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εντάξει αφού υπάρχουν άνθρωποι, θα βοηθήσουν.
    Αν στείλει ο Θεός και κάποιον με εμπειρία πνευματική θα είναι ακόμη μεγαλύτερη η παρηγοριά...
    Σίγουρα βοηθούν και οι από μακριά προσευχές, αλλά σαν την από δίπλα παρουσία, δεν είναι τίποτα.
    Να πουν σε μοναστήρι αν ξέρουν ή στο Αγιο Όρος για Σαρανταλείτουργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Και ήλπιζα να προλάβει να δει το μήνυμα ο π. Κώστας:) Σας ευχαριστώ πολύ πάτερ, ζωή σ' εσάς και την οικογένειά σας. Καλό βράδυ σε όλους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλό βράδυ,αν και με 2 μωρά(τα...πρεσβυτεράκια) κι ένα κουτάβι μας παίρνει λίιιιιγο αργά!Να το ευθυμήσουμε και λίγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Π.Κώστα
    Να χαίρεστε πάντα όλη την πρεσβυτεροοικογένεια (συμπεριλαμβάνω και το κουτάβι)

    Είναι τέχνη τεχνών και επιστήμη επιστημών πλέον η τέχνη της συζυγικής αρμονίας και άχ! ποιος να την διδάξει.

    Κάτι παλιές Κωνσταντινουπολίτισσες, κάτι πρόσφυγες κυράδες αρχόντισσες έδιναν υπέροχες συμβουλές από την εμπειρία τους προερχόμενες, πάει πέθαναν κι αυτές, τις νέες τις ισοπέδωσε το τραίνο του φεμινισμού...κλάφτα Χαράλαμπε!


    (ναι, άναψα κεράκια και χτες και σήμερα και για τον Χαράλαμπο τον συγκεκριμένο που ανεχώρησε εσπευσμένως δια τας αιωνίους μονάς.
    Φοβερό το σοκ της ξαφνικής "αναχώρησης"))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Να 'σαι καλά σαλογραιάκι... Σήμερα έμαθα τι συνέβη και στο λειψό μυαλό μου ήταν ολοφάνερο ότι ήταν απλώς η ώρα του του ανθρώπου - ήταν από τις περιπτώσεις που δεν μπορούσε να κάνει τίποτα για να το αποφύγει, για τις οποίες μια γιαγιά θα έλεγε "τόσο λάδι είχε το καντήλι του" και ένας άθεος θα έλεγε "πήγε σαν το σκύλο στ' αμπέλι". Μεταξύ μας, ανακουφίστηκα λίγο, με το σκεπτικό ότι εφόσον ο Θεός θέλει όλοι να σωθούμε, προφανώς αυτή η τόσο ξαφνική αναχώρηση έδινε στο συγκεκριμένο άνθρωπο τις περσσότερες πιθανότητες σωτηρίας. Γενηθήτω το θέλημα Του, ούτως ή άλλως Εκείνος ξέρει καλύτερα.

    Κι εσύ αναρωτιόσουν αν υπάρχουν πρεσβυτέρες! Εδώ υπάρχουν πρεσβυτεροκούταβα!! Καλό θα είναι να επιλεγεί χριστιανικό όνομα, Σουλπίκιος, ας πούμε :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Μια συνταγή αλάθητη.Ο θυμός σου να μην μένει.Τσακωμοί είναι αναπόφευκτοι.Το θέμα είναι να μην μένει κακία.Να το αφήνουμε πίσω ό,τι κι αν πούμε.Τον μνημόνευσα το Χαράλαμπο.Δυστυχώς αφού ο θάνατος εισήλθε μέσω της αμαρτίας ανά πάσα στιγμή μπορεί να έρθουμε αντιμέτωποι μαζί του.Δεν είναι το τέλος,ένας προσωρινός αποχωρισμός είναι.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Πάτερ, ο θάνατος είναι βαρύ πράμα. Εύκολα τα λόγια δύσκολη η εφαρμογή. Ζω αρκετά χρόνια, γνώρισα πολλούς χριστιανούς. Μόνο ένα πατέρα και μια μάνα γνώρισα π αντιμετώπισαν χριστιανικά το θάνατο του γιού τους, νεώτατου κατά τ άλλα. Μόνο αυτός είπε: τον ένα γιό μου τον τακτοποίησα!! Εννοώντας τον Παράδεισο. Με συγχωρείς κιόλας, αλλά αυτή η σκέψη πέρασε από το μυαλό μου. Καλό βράδυ.
    υγ. Να πάρετε κι ένα γατί, να συμπληρωθεί η...οικογένεια. Σπίτι ανευ γάτας δε λέει!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Έτσι είναι, πάτερ - το σημαντικό είναι να μη μένει κακία. Άλλωστε αν μείνει είναι νεκρός ο άνθρωπος ήδη από την εδώ ζωή. Είναι όμως πάντα προσωρινός ο αποχωρισμός; Αν εγώ ζήσω με αμέλεια και δεν μπω στον παράδεισο πώς θα ξαναενωθώ με τους δικούς μου που μπήκαν;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ;-)
    Αγαπημένα μου
    να είστε όλοι καλά. Το θέμα μας σε αυτή την ανάρτηση είναι η ανεύρεση ΚΑΤΑΛΛΗΛΗΣ συζύγου ΚΑΙ πρεσβυτέρας. Ας μην ανοίξουμε άλλα λυπητερά θέματα αποχωρισμών κ.λπ.
    Σας ασπάζομαι όλους εν Κυρίω
    γι απόψε. Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Βέβαια είναι δύσκολο να περάσουμε από τα λόγια στη πράξη.Γι'αυτό τα επαναλαμβάνουμε συνέχεια για να τα χωνέψουμε!Έχω μια περιστέρα που την έσωσα από κάτι κουρούνες οι οποίες της κόψαν τη φτερούγα.Ζωολογικός κήπος!
    Προσπάθησε ειλικρινά για τον Παράδεισο,χτύπα επίμονα την πόρτα του και παρά τα όποια λάθη θα ανοίξει!
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. παπα-Κώστα
    τι χρώμα έχει η περιστέρα; τι ράτσα; εμένα αυτά τα τρία που μου χάρισαν είναι λένε αραμπατζήδες ή αλλιώς αγωγιάτες.
    Πάλι βγαίνουμε εκτός θέματος όμως...

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Μπερδεύτηκαν οι ανώνυμοι παραπάνω, άλλη φορά θα γράφω επώνυμα. Τέλος πάντων, ευχαριστώ για τις συμβουλές πάτερ. Τώρα επανέρχομαι στην τάξη γιατί όντως ξέφυγε το τόπικ (σόρρυ σαλογραία:) ). Καλό βράδυ - ελπίζω απόψε τα πρεσβυτεράκια να σας αφήσουν να κοιμηθείτε καλύτερα! (κατά τα άλλα οι φίλοι μου με κορόιδευαν όταν ήμουν μικρή γιατί στην οικογένειά μου λέγαμε τα παιδιά των νονών μας νονάκια =D)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Δάσκαλε που δίδασκες..:) Δικό σου είναι το σάιτ βρε, ότι θες το κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ναι βρε καλοί μου άνθρωποι.

    Βάλτε και κανα όνομα , έστω ψευδώνυμο, έστω ένα γράμμα να μην μπερδευόμεθα.

    Πάντως ξέρω κάποιον που τον λένε(στο επώνυμο) Καλλικάζαρο.

    Ε τα παιδιά, πώς αλλιώς να αποκαλούνται;

    Σαφώς και τα προσδιορίζουν ως Καλλικαζαράκια!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ;-(
    Μα να βγαίνουμε συνεχώς εκτός θέματος;

    Λες και πάσχουμε από "χάλαση συνειρμού", που λένε και οι πσυχίατροι; να μην μπορούμε να σταθούμε σε ένα θέμα; Για ΟΝΟΜΑΑΑΑ!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Δεν έχω ιδέα από ράτσες περιστεριών!Άσπρη με μαύρες πιτσιλιές είναι.Δεν το βλέπω να κοιμάμαι αν κρίνω από τη φασαρία που κάνουν!Πάω για μάντρωμα!Καλό βράδυ!
    π.Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Κι εγώ ξέρω έναν Κατσαρόλη! Φαντάζεσαι τι θα τραβάνε στο σχολείο τα παιδιά του;;
    Πάω για ύπνο όμως γιατί το κεφάλι μου είναι καζάνι. Καληνύχτα! - και μη στενοχωριέσαι για το τόπικ, τέτοια ώρα μόνο για περιστέρια και ονόματα θα μπορούσαμε να συζητήσουμε, που μυαλό για βαρύτερα (κρίνω εξ ιδίων βέβαια :) )

    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ;-)
    Π. Κώστα
    και Κατερίνα

    σας ευχαριστώ!

    Περιμένω εκείνο το κοριτσάκι που είπε ότι θέλει να γίνει πρεσβυτέρα, να επικοινωνήσει μαζί μου, δια τα περαιτέρωωωωω!
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. π.Κώστα
    ένας λόγος που υπεραγαπώ τα πουλιά είναι,ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΩ, ότι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ!!!

    Λίγο μόνο κλείνουν τα ματάκια τους και ησυχάζουν όταν γίνονται υπέργηρα και ετοιμοθάνατα, διαφορετικά όποτε άλλοτε πλησιάσεις σε φωλιά τους, ναααα το μάτι τους ορθάνοιχτο!

    Σε εγρήγορση πάντα σαν τα Πολυόμματα...

    Μακάρι να ήταν η ψυχή μου σε ΤΕΤΟΙΑ εγρήγορση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ μπράβο συσχετισμός!Δε θα μου πέρναγε απ'το μυαλό κάτι τέτοιο.Όλα τα πλάσματα έχουν κάτι να μας διδάξουν!
      παπα-Κώστας

      Διαγραφή
  73. ;-)

    Π.Κώστα

    Ναι.

    Αν δεν επαγρυπνούμε αδιαλείπτως πνευματικά, πάει! Με ένα δευτερόλεπτο απροσεξίας μπορεί να μας καταπιεί η μαρμάγκααα, και γυρισμός να μην υπάρχει στη σωτηρία.
    Το ήξεραν αυτό οι άγιοι Πατέρες γι αυτό επιδιώκαν πάση δυνάμει τη νήψη.

    Εννοείται βέβαια ότι αρχικός λόγος για τον οποίο αγαπώ όλων των ειδών τα πτηνά, με πρώτα στην κλίμακα προτίμησης, τα περιστέρια, τους γλάρους, τους αετούς, τα γεράκια, σχετίζεται με την ικανότητα για πτήσεις. .

    Με συγκινεί βαθύτατα η δυνατότητα της ελευθέρωσης από τη βαρύτητα όλων των παθών των γήινων.

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. lpap φιλενάδα
    Δεν έχω προβλημα στην ανάρτηση σχολίων.
    Προχτές πάντως, είδα τυχαία μια σελίδα "ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ-ΕΥΑΝ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ" με τις αναρτήσεις μου και τα σχόλια, η οποία όμως ΔΕΝ είχε τον πίνακα πάνω με το κοριτσάκι και το πουλάκι, ούτε τα χρώματα και τα γραφικά τα μπεζ καφέ αυτής της σελίδας.
    Κάποιοι που υπέβαλαν σχόλια ως ανώνυμοι, είδα, έστελναν σχόλια σε μένα από αυτή την ΞΕΝΗ ΠΡΟΣ ΕΜΕΝΑ ΣΕΛΙΔΑ. ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΗΚΑ. ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΟΛΛΑ "ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ".
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ.
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Έχεις πρόβλημα στην ανάρτηση σχολίων από το chrome. Εκεί βγάζει την ιστοσελίδα σου στο χώρο των σχολίων. Στο mozilla δεν έχει πόβλημα. Και το δικό μου blog το ίδιο. Μάλλον είναι πρόβλημα της google.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. lpap φιλενάδα

    κανένας από τους φίλους που παρακολουθούν τη σελίδα ΔΕΝ μου παρατήρησαν κάτι τέτοιο.

    ΜΟΝΟΝ ΕΣΥ.

    ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ, ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ, ΜΕ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ, ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΧΑΧΑ!
    ;-)
    Προσωπικώς, ΜΟΝΟ σε δυο περιπτώσεις είδα σχόλιο από ανώνυμο που τα έστελε από ΜΙΑ ΠΛΑΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ.

    Επειδή υπάρχει και ΜΑΙΜΟΥ ΠΡΟΦΙΛ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΙΜΟΥ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ

    (ο καθένας με τον πόνο του χρυσούλι μου, ναι ναι, με την Εσφιγμένου μια πετριά την έχω φάει! Υποφέρω, όταν βλέπω χωροφύλακες να τα βάζουν με φτωχούς καλογέρους...ΕΛΕΟΣΣΣΣ!

    ΤΑ ΕΓΡΑΦΑ ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ)


    ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ, ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΟΤΙ ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΦΙΛ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑΣ (χωρίς φωτό) ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΝ τις σελίδες

    "ΈΧΩ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ " και το "ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ"

    Ο Υ Δ Ε Μ Ι ΑΑΑΑΑΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΜΕΝΑ, ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ ΚΑΤΟΙΚΟ ΠΑΤΡΩΝ, ΚΑΤΑ ΚΟΣΜΟΝ ΕΥΑΝΘΙΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ -ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ.

    Το ίδιο ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΕΝΑ ΈΝΑΣ ΜΕ ΠΡΟΦΙΛ "ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ ΠΟΙΗΤΡΙΑ "ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΕ,με ψευτοκουλτουριάρικο ύφος της συφοράς, ΣΤΟ "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ"ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ.

    Γύρευε ποιος με τριχωτές χερούκλες, ασφαλίτης το "φόρεσε" το όνομα για να δημιουργήσει παραπληροφόρηση.
    Εντάξει.

    Βρωωωωμάει από πράκτορες το διαδίκτυο.
    ΤΟ ΨΩΜΑΚΙ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
    ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΙΛΙΚΙ ΕΞΑΛΛΟΥ.


    Το έχω δηλώσει και άλλοτε.

    ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΑΓΕΡΑ ΑΔΙΑΦΟΡΗ.
    ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ, ΟΥΤΕ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ.

    ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ!

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΆΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ" ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ, Ή ΚΑΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΣ Ή ΑΠΛΩΣ ΖΗΛΙΑΡΗΔΕΣ!
    ;-)
    ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΩΘΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ.

    ΤΟ ΔΗΛΩΝΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΓΡΆΦΩ

    ΜΟΝΟ
    ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ
    ΜΕ ΤΑ ΜΠΕΖ ΚΑΦΕ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΕΡΙΑ, ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ της Εύας Μελά που δείχνει προσωπογραφία ΤΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ ΜΕ ΤΟ σπουργιτάκι στο κούτελο Κ.ΛΠ. ΜΕ ΠΑΝΩ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΤΟ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ.

    Δ Ε Ν ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ Κ Α Ν Ε Ν Α ΜΠΛΟΓΚ ΕΠΙΣΗΜΩΣ.

    ΑΝΕΠΙΣΗΜΩΣ, ΜΠΑΙΝΩ ΟΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ, ΚΑΙ ΜΕ Ο,ΤΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΟΜΙΖΩ, ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ , ΑΛΛΗΛΟΥΙΑΑΑ!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Άλλο λέω γω άλλο λες εσύ. Άντε να συννενοηθούμε. Κι όνειρα δε βλέπω. Σπάνια..Και τα θυμάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Yπάρχουν σήμερα κορίτσια που θέλουν να γίνουν πρεσβυτέρες;

    KX
    Το θέμα σου δεν είναι από τα εύκολα. Είναι πολύπλευρο και πολυσήμαντο. Ό,τι και να γράψει κανείς, απαντώντας με ένα "ναι, υπάρχουν" ή "όχι δεν υπάρχουν", άλλος θα έθετε το ερώτημα "γιατί υπάρχουν;" και άλλος "γιατί δεν υπάρχουν;".

    Από τη μεριά μου, απαντώ "ναι υπάρχουν" και δεν εισέρχομαι σε λεπτομέρειες τύπου "και γιατί υπάρχουν;" ή "και πώς υπάρχουν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. lpap
    Δεν κατάλαβα γιατί μου έστειλες φωτό της σελίδας του μπλογκ μου, έτσι σκέτη.
    Δεν βρίσκω νόημα σε αυτό.
    ....................................
    Κυπριανέ
    είδα σήμερα ένα παπά στα 33 με μια πρεσβυτέρα στα 24...
    Πολύ αγαπημένοι και μεταξύ τους και με ενθουσιασμό μεγάλο για την ενορία.
    Μου έφτιαξαν τη διάθεση...
    Όσο θα υπάρχουν τέτοια αντρόγυνα
    ο Κύριος ΔΕΝ θα καταστρέφει τον κόσμο.
    Θα ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Μιας και λέγατε για θετικά νέα πριν λίγες μέρες.. http://www.cracked.com/blog/6-true-stories-that-will-restore-your-faith-in-humanity/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. 33 και 24 τη σήμερον ημέρα;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. lpap
    Aυτό που βγάζει μάτι το είδα, αλλά ΔΕΝ μου είπε τίποτα. Μπορεί ΚΑΛΛΙΣΤΑ να είναι αποτέλεσμα και μοντάζ.
    Δεν με πείθουν τα στοιχεία που δίνεις.
    Μην το συζητήσουμε άλλο, και μέρα που είναι.
    ..............
    Τους κάνω πλάκα και κάποιους Αγιορείτες.
    Ήταν λέει "της Παναγίας με το ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ημερολόγιο!" Αλήθεια, πάτερ μου;
    Και τα τα 200 εκατομ. Ρώσοι λοιπόν, με το Αγιορείτικο εορτολόγιο γιορτάζουν ΣΗΜΕΡΑ 15/28 Αυγούστου την ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ;
    ΦΡΙΤΤΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.
    Τέλος πάντων.
    Αυτή η συζήτηση τελειώνει εδώ. ΔΕΝ θα την συνεχίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Σχετικά με το νεο ζεύγος, μάλιστα.
    Τόσον νέοι και τόσον ωραίοι και τόσον μορφωμένοι, και από οικογένειες με καλή οικονομική κατάσταση και πολύγλωσσοι ο 33 χρονος Ιταλός ιερέας που έγινε Ορθόδοξος και η γλυκύτατη Ουκρανή πρεσβυτέρα του που σπούδαζε μοριακή βιολογία και τα παράτησε χάριν έργου υψηλότερου...

    ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΑΜΠΕΛΩΝΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ.
    ΕΙΣ ΠΕΙΣΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ.
    :-)
    Καλημέρες σε όλα τα περιστεράκια που φτερουγίζουν με αγάπη σε τούτο το μπλογκ...
    Η ΚΥΡΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ, ΣΚΕΠΗ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Χρόνια πολλά,η Παναγία μαζί μας αν και εμείς,οι από 'δω,γιορτάζουμε τον όσιο Μωϋσή τον Αιθίοπα τον οποίο υπεραγαπώ και λειτούργησα στη μνήμη του.Ιταλός ορθόδοξος ιερέας ε;Καλό κουράγιο και γερό στομάχι να έχει.Και αυτός και η πρεσβυτέρα του.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Μπράβο στα παιδιά!!
    Εννοούσα πως 33 με 24 είναι μεγάλη ηλικιακή διαφορά. Δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ;-)
    Αγαπημένο μου δέκα ετών με είκοσι ετών ειναι μεγάλη διαφορά πράγματι, αλλά σαράντα με τριάντα, πενήντα με σαράντα, εξήντα με πενήντα, δεν βρίσκω ότι είναι.
    Τους θεωρώ σχεδόν συνομήλικους ψυχολογικά.

    Βιολογικά μπορεί να υπάρχει μεγάλη διαφορά δυναμικού, ανάλογα με την κατάσταση της υγείας, τηνζωτικότητα, το ασκημένο σώμα κλπ.

    Ήξερα ηλικιωμένο ετών 85 και ήταν τόσο τούρμπο σαν κύτταρο, που πολλοι πενηντάρηδες φαινονται ψοφιμάκια μπροστά του.

    ;-)
    ........................
    παπα-Κώστα
    ΕΥΤΥΧΩΣ που το φορτίο των ιερατικών διακονιών το σηκώνει ο ΚΎΡΙΟΣ, αλλιώς ποιος θα άντεχε;
    ;-)
    Αν τροφοδοτήσουν τη μεταξύ τους γαμήλια αγάπη ως αναζωπυρούμενη, ευλογημένη φωτιά, στο βάθος του χρόνου,θα νιώθουν ελαφρύ το ζυγό της ιερωσύνης και θα μπορούν με αγαστή συνεργασία και αλληλοβοήθεια να φωτίζουν και να θερμαίνουν και τους ενορίτες τους.
    Τους το εύχομαι από την ψυχή τους.
    .................
    Αλλάζοντας θέμα, να ρωτήσω πώς είναι οι συγγενείς του Χαράλαμπου; Έδωσαν όνομα για σαρανταλείτουργο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O Θεός να τον αναπαύσει τον Χαράλαμπο. Είμαι από την ίδια πόλη και εξεπλάγην ευχάριστα διαβάζοντας στο πολύ ενδιαφέρον ιστολόγιό σου Σαλογραία τα σχόλια της συμπολίτισσας με την προτροπή για προσευχή για την ψυχή του αδελφού μας. Δεν τον γνώριζα τον Χαράλαμπο, αλλά το γεγονός έχει συγκλονίσει πολύ κόσμο. Το έμαθα το ίδιο βράδυ σε ένα γάμο και ευχομαι υπέρ συγχωρήσεως και αναπαύσεως.Να είστε όλοι καλά και ευλογημένοι.

      Διαγραφή
  87. Lpap
    δυστυχώς ΔΕΝ σε ξέρω προσωπικά.

    Μόνο ηλεκτρονικά γνωριζόμαστε.

    Ζητώ συγνώμη αν έγραψα κάτι και σε στενοχώρησα.
    Δεν είναι στην πρόθεσή μου να στενοχωρώ ανθρώπους αλλά...συμβαίνει.
    Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανων.των 11:39 π.μ.


    Ο Κύριος να σου ανταποδώσει την προσευχή και την αγάπη(επειδή ΟΛΑ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ, τελικά, είτε το πιστεύουμε είτε όχι)

    Και γω έδωσα το όνομά του Χαράλαμπου,και μνημονεύτηκε.

    Η Προσευχή είναι το πιο ελάχιστο και συνάμα το πιο μέγιστο έργο αγάπης.

    Και ο ρόλος του ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ ΙΕΡΕΑ και της ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΑΣ του-όταν υπάρχει- σε αυτές τις περιπτώσεις, ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΑΤΟΣ.
    ................
    π.ΚΏΣΤΑ,
    στην κηδεία του πατέρα μου(δεν ακολουθούσε το πάτριο, ο μακαρίτης) ένας έγγαμος ιερέας που έμεινε ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ, την κηδεία μαζί μας κάποιες ώρες, με στήριξε ΟΣΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ, ΔΙΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΛΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΠΟΥ ΕΔΕΙΧΝΕ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΠΟΘΑΝΟΝΤΑ.

    θΑ Θυμαμαι ΠΑΝΤΑ, ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ εκείνης της σκληρής- του αποχωρισμού- ώρας.

    Η Κυρά Παναγία, μυριοπλασίως στα παιδιά του, το έλεος, ας του ανταποδώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Καλησπέρα Τρελόγρια!Αυτό που δεν καταλαβαίνουν πολλοί ιερείς είναι ακριβώς η αξία της ΣΙΩΠΗΛΗΣ συμπαράστασης και βοήθειας.Δεν χρειάζονται τα πολλά λόγια που μπορεί να δημιουργήσουν πιο πολλά προβλήματα από τα ήδη υπάρχοντα.Ειδικά την ώρα του θανάτου κάποιου προσφιλούς προσώπου.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Παππα- Κώστα
    ;-) καλησπέρα!

    Το δήλωσε και η αλεπού στο φιλαράκι της, το "Μικρό πρίγκιπα" του Εξυπερύ, ότι συχνά "τα πολλά λόγια δημιουργούν παρεξηγήσεις".

    Ειδικά τα ΓΡΑΠΤΑ λόγια, θα συμπλήρωνα η τρελόγρια.
    ;-)

    Ένας άλλος-δε θυμάμαι ποιος-σημείωνε κάπου ότι

    " Συχνά η σιωπή είναι λόγος και μάλιστα λόγος Κορυφαίος".

    Ίσως στο μεγάλο πόνο όπως και στη μεγάλη χαρά, το ΚΑΤ'ΕΞΟΧΗΝ που χρειάζεται ο άνθρωπος,είναι
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΕΝΑ ΖΩΝΤΑΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΕΚΕΙ, ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ, ΣΙΩΠΗΛΟ.

    ΑΛΛΆ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.

    Και αν ο ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ, φτιάξει τού συντετριμμένου, και κάτι να φάει ή να ένα καφεδάκι να πιεί, ακόμα καλύτερα!
    ;-)

    Το μέγιστον: η ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ αξία, τής εν αγάπη Κυρίου Ιησού ΧΡιστού,ΦΙΛΙΚΗΣ ΠΑΡ-ΟΥΣΙΑΣ.

    Μας λείπουν, όμως, οδυνηρά μάς λείπουν, σήμερα ιερείς παρηγορητές.

    Μάς λείπουν και πρεσβυτέρες που να ενισχύουν τους ιερείς συζύγους τους, σε αυτό το ιερό έργο, της πνευματικής διακονίας.

    Γιατί νομίζω ότι λείπουν τέτοιοι ιερείς;

    Επειδή αποτρέπουν με τον κακό και εγωκεντρικό ΤΡΟΠΟ τους, αποθαρρύνουν με το ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΜΟ τους, το Πνεύμα το Άγιο, -σχεδόν Του απαγορεύουν- να τους μεταποιήσει σε παρουσίες ΑΛΗΘΙΝΗΣ Παρηγορίας.

    Αν δεν έχεις δει την ταινία "Γκραν Τορίνο" σε σκηνοθεσία του Κλιντ Ιστγουντ, θα σε προέτρεπα να τη δεις, και επειδή τη θεωρώ καταπληκτική δημιουργία -από τις ελάχιστες που έχω συναντήσει στον κινηματογράφο( δεν δείχνει σκηνές ακατάλληλες για αθώους παπάδες, μη φοβού Μαριάμ!)

    ;-)
    Τι μου άρεσε σε αυτή την ταινία;

    Ο ρόλος του νεαρού ιερέα που "κυνηγούσε"με το ενδιαφέρον του, τον βαριεστημένο και άθεο σχεδόν πρωταγωνιστή της ταινίας.

    Ένας νεαρός παπικός ιερέας με μια φατσούλα αναγεννησιακού αγγελουδιού (τι σύλληψη και αυτή!)
    να "πολιορκεί" τον σκληρό και βασικά πολύ πονεμένο Κλίνταρο, να μην τον αφήνει σε χλωρό κλαρί, προσπαθώντας να του δώσει να καταλάβει...

    Και τελικά, ΣΥΝ ΘΕΩ, τα κατάφερε, μάς έδειξε ο σκηνοθέτης, ο οποίος εκεί, στη σκηνή του τέλους, όταν αρχίζει και λέει ο Ιστγουντ(που πρωταγωνιστεί κιόλας) το " Θεοτόκε Παρθένε", εκεί, όπως σχολίασε και ο κουλτουριάρης γιος μου ο μεγαλύτερος: "εκεί σε αρπάζει ο σκηνοθέτης, μάνα, και σε κολλάει στον τοίχο!"
    ;-)
    Εντάξει.
    ΣΤην καθ'ημάς Ορθόδοξη Ανατολή τα παραδείγματα υπάρχουν κατά πολύ υψηλότερα, αλλά για Αμερικάνικο σινεμά, το έργο υπήρξε ιδιαίτερο!
    ;-)






    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Τρεις φορές την έχω δει την ταινία.Όπως και όλες του Ίστγουντ εκτός της τελευταίας του που δεν έτυχε ακόμα.Καταπληκτική.Λείπουν Αρχιερείς που να είναι Επίσκοποι και όχι Δεσπότες,οι οποίοι θα εμπνεύσουν και τους ιερείς τους.Όταν όμως χειροτονούν εικοσάχρονους αρχιμανδρίτες ,αφού τους φλομώσουν με άμφια,μανικετόκουμπα,χρυσούς σταυρούς κλπ,ή έγγαμους ιερείς τάζοντας λύση στο οικονομικό τους πρόβλημα τι να κάνει και το καημένο το Άγιο Πνεύμα;Αηδιάζει και μας αφήνει.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ;-)
    παπα-Κώστα μου

    έτσι τον καταντήσαμε τον Παράκλητο, αΠαράκλητο, τουτέστιν, απαρηγόρητο από τα γενικότερα χάλια μας, όμως "ο υπομείνας ΕΙΣ ΤΕΛΟΣ, ούτος και σωθήσεται!"

    Υπομονή και αγώνας ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΝ...
    "Μείζων ο εν ημίν, ή ο εν τω κόσμω"

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. "Μείζων ο εν ημίν, ή ο εν τω κόσμω"

    Ο "εν ημίν" μείζων, κάποτε μας ψυθιρίζει ότι δεν οικοδομεί τους ασθενείς στην πίστη η κατά ιερέων καταλαλιά.

    Αλλά με τους θορύβους του "εν τω κόσω" - μείζων είναι κι αυτός - ο εν ημίν ψίθυρος δεν ακούγεται.

    κχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ;-)
    Βρε καλώς το γιατρουλάκοοοο!
    Τι κάνεις σεβαστέ μου;
    Γιατί μού παραπονιέσαι;
    Δεν κατηγορήσαμε δα και επώνυμα επώνυμα!
    Γενικώς ομιλούμεν.

    Εξάλλου ανέφερα και την καλή περίπτωση του ιερέα παρηγορητή στην κηδεία του πατέρα μου. Επίσης μερικές αναρτήσεις πιο κάτω, παρέθεσα τις προάλλες ειλικρινέστατη ομιλία του Σεβ. Αθανασίου Λεμεσσού

    Αυτά που λέμε τα βλέπουν και οι μακράν της Εκκλησίας ευρισκόμενοι

    (δεν είναι στραβοί οι ανθρώποι) τα παρατηρούν μετά από πολλά πνευματικά ηλεκτροσόκ και όλοι όσοι ΔΕΝ άγιασαν ακόμα, όπως εγώ π.χ.

    Το ότι τα επισημαίνουμε φωναχτά, μπορεί κάποιους και να ωφελήσει.

    Να τα διαβάσουν π.χ. κάποιοι ρασοφόροι, να ανησυχήσουν ότι το ποίμνιο, άρχισε και ξυπνάει και υπάρχει κίνδυνος να χάσουν το... μαλλί από τα πρόβατα και επομένως να λάβουν μέτρα για διόρθωση, αμήν και γένοιτοοοοοοοο!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Εκεί είναι και το δύσκολο για τις πρεσβυτέρες!Όταν ο παπάς -σύζυγος αγωνίζεται κατά συνείδηση,σίγουρα θα έρθει αντιμέτωπος με τη σαθρότητα του εκκλησιαστικού χώρου,θα επιβαρυνθεί και οπωσδήποτε θα μεταφέρει το βάρος αυτό στο σπίτι.Η πρεσβυτέρα πέρα από τα οικογενειακά βάρη και τους περιορισμούς πρέπει να σηκώσει και τα βάρη του συζύγου της.Έζησα περίπτωση ιερέα που πέταξε τα ράσα επειδή η πρεσβυτέρα δε μπόρεσε ή δεν ήθελε να τον στηρίξει.
    π.Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. π.Κώστα
    Ναι. Υπάρχει δυσκολία, πράγματι, η συγκεκριμένη όπως τη λες.

    Αποκαλύπτεται, όμως,σε ΟΛΑ τα ζευγάρια.

    Με την υποδαύλιση των Εξαποδών που ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ( και μη με χλευάζεις εσύ εκεί στη γωνία, το καλό που σου θέλω)
    ;-)

    στην περίπτωση του ιερατικού ζεύγους, η κατάσταση μπορεί να επιβαρυνθεί πάρα πολύ, χωρίς κατάλληλη καθοδήγηση από ΕΜΠΕΙΡΟ πνευματικό,όστις μακάρι να κατέχει και ΛΙΓΗ ψυχολογία, για να μιλήσει στο αντρόγυνο ΚΑΙ με σύγχρονη γλώσσα, που κάποιες πρεσβυτέρες πιθανόν να την χρειάζονται περισσότερο.

    Και η γυναίκα σε ΚΑΘΕ περίπτωση έχει τη δύναμη τού να δεχτεί να σηκώσει το φορτίο από τα προβλήματα της εργασίας του συζύγου της, ή να το απορρίψει, και να πάει για...βρούβες!
    ;-)

    Η σύζυγος τυγχάνει ο βασικός ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ του συναισθηματικού κλίματος της οικογένειας.

    Και οι γάμοι ΚΑΙ των ιερέων (όπως όλων των απαιτητικά απασχολημένων ανθρώπων) αντέχουν ΤΟΣΟ. ΟΣΟ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ.

    Γνωρίζω και γω ανάλογες περιπτώσεις εκλεκτών ιερέων που πιέστηκαν αφόρητα από την πίεση της γυναίκας τους, και τα ράσα τα άφησαν κατά μέρος, για να μην αναγκαστούν και πάρουν διαζύγιο.

    Αυτός είναι ένας κίνδυνος που φανερώνεται στην πορεία, μα πες μου εσύ και τι είναι χωρίς κίνδυνο σε αυτήν τη ζωή;

    Συνέχεια απαξάπαντες οι Ορθοδόξως αγωνιζόμενοι, επάνω σε τεντωμένα σκοινιά σαν ακροβάτες περπατάμε, και τα τέρατα της Αβύσσου, παραμονεύουν από κάτω, με ορθάνοιχτα τα σαγόνια, ώστε στην ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ στραβοτιμονιά, να μας ορμήσουν, να μας κατασπαράξουν.

    Ευτυχώς, την κατά Θεόν, εν αγάπη συζυγία, σκεπάζει "η Χάρις, η τα ασθενή θεραπεύουσα και τα ελλείποντα αναπληρούσα "που αναφέρει και η σχετική ευχή της Εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Γι' αυτό είναι σημαντικότατο να βρούμε πρώτα ΣΥΖΥΓΟ και αφού περάσει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ένας χρόνος γάμου να κάτσουμε και να συζητήσουμε τα περί ιερωσύνης.Και κάτι τελευταίο διότι αύριο λειτουργούμε για του αγίου Αλεξάνδρου,όπου βρίσκουμε τα κακώς κείμενα οφείλουμε να τα στηλιτεύουμε,κλήρος και λαός.Παράλληλα με τον προσωπικό μας αγώνα.Καλό βράδυ.
    π.Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. π.Κώστα
    συμφωνώ απολύτως μαζί σου.

    Η Παναγία να σας σκεπάζει και Πάντες οι Άγιοι.

    Καλό ξημέρωμα να έχουμε όλοι.

    Σας ευχαριστώ πάντα για την αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Οσο λιγοτερο ευσεβιστες, υποκριτες, απαιτητικοι, κοτσομποληδες και αχαριστοι ειναι οι εκκλησιαζομενοι, τοσο περισσοτερο θα αυξανουν οι υποψηφιες πρεσβυτερες.

    Απλα πραγματα, αντιστροφως αναλογα.
    Ενα και ενα κανουν δυο.

    Δεν χρειαζεται να το φιλοσοφουμε.
    Χρειαζεται να μετανοουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ;-)
    αμήήηην!

    Σ(Μ)ΠΡώχνομαι να μετανοήσω, στουμπάω και το κεφάλι μου καθ'εκάστην στο δάπεδο,ολολύζουσα,νοερά και πικρώς, αλλάααα αυτή η έρμη η ΜΕΤΑ-ΝΟΙΑ, δυστυχώς, ΔΕΝ μου προκύπτει!

    ;-)

    Αφ'ταααα! "όλα του γάμου δύσκολα κι η νύφη γκαστρωμένη", τουτέστιν όλα τα μπλογκολόγια είναι ωραία κομπολόγια, πλην, ΤΙΣ Ο ΕΦΑΡΜΟΖΩΝ ΤΑΣ ΕΝΤΟΛΑΣ;
    Δείξε μου ΈΝΑΝ που να ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ- με διευθύνσεις, τηλέφωνα, ΓΕΓΟΝΟΤΑ- και θα πέσω να του φιλήσω ακόμα και άπλυτα τα ποδαράκια του!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Σαλογραια ο Θεος θα δει τη φιλοτιμη προσπαθεια σου, και τα υπολοιπα θα τα αναλαβει ο ιδιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Παντως παπαδια με καταπιεση δεν πρεπει να γινεις.
    Ειναι επικυνδυνο.
    http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=220837

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. http://taxalia.blogspot.com/2012/09/blog-post_3866.html

    Παπαδιά και εραστής ομολόγησαν το φόνο του ιερέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αποπβλακωτική και ηλιθίως απαξιωτική συνέπεια του εν λόγω ιστολογίου φαίνεται εκ του ότι ανάρτησε Θέμα σχετικό με τη φωτογραφία της φόνισσας πρεσβυτέρας μεμφόμενο ένα άλλο ιστοιλόγιο, που πρώτο έσπευσε να δείξει τη φωτογραφία της.

      Αποτέλεσμα; Το ίδιο ιστολόγιο (χάλια taxalia) δεν παρέλειψε να δείξει κι αυτό τη φωτογραφία. Μάχη διαφημίσεων κάνει άλλωστε.

      Διαγραφή
  104. Ξέρω πολλούς που θα άπλωναν τις ποδάρες τους για φίλημα αφού θεωρούν εαυτούς εφαρμόζοντες πλήρως τις εντολές!Το χθεσινό σοκαριστικό γεγονός της δολοφονίας του ιερέα από την παπαδιά του και τον εραστή της δείχνει ανάγλυφα,αν και ακραίο,το πρόβλημα των ιερατικών οικογενειών.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. παπα Κώστα
    έπαθα ΣΟΚ!

    Έγινε ΚΑΙ τέτοιο κακό; θα τρελαθώ! δεν έμαθα τίποτα. Δώσε ένα σύνδεσμο να διαβάσω αν έχεις.
    Πόσων ετών ο ιερέας;η παπαδιά; ο εραστής;
    Θε μου θε μου, πόσο χοροπηδάν οι διαόλοι!
    ;-(
    ..............
    Ανων. τώρα κοιτάω το σύνδεσμο από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ που δίνεις.
    Είναι αυτό με τον εραστή;
    Θα το κοιτάξω.
    ΦΟΒΕΡΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Διάβασα διάφορα δημοσιεύματα.

    ΜΕΓΑΛΗ ΘΛΙΨΗ.
    Πόσο ΤΥΦΛΩΝΕΙ Ο ΔΑΙΜΟΝΑΣ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.

    ΠΌΣΟ ΜΑΣ ΑΠΟΒΛΑΚΩΝΕΙ!!!

    ΕΝΤΑΞΕΙ.

    ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΣΥΜΒΙΩΣΟΥΝ.

    ΕΝΤΑΞΕΙ.
    ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΩ.

    ΕΙΧΑΝ ΜΟΥΛΑΡΩΣΕΙ.

    ΑΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΕΝΑ ΔΙΑΖΥΓΙΟ...

    ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΑΖΥΓΙΑ...

    ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ...

    Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ ΤΟΝ ΙΕΡΕΑ.

    ΝΑ ΠΑΡΗΓΟΡΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΡΗΓΟΡΗΤΟΥΣ.

    ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Άκλαυτος πήγε ο έρμος!!! Μετά ομιλούμε για εύρεση πρεσβυτέρων και λοιπών ειδών υπό εξαφάνιση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Λίτσα μικρή μου

    δεν κοιμάσαι μέσα στη μαύρη νύχτα;
    ;-)

    Αστα!
    ΔΕΝ υπάρχουν λόγια.
    Πού να φανταστεί ο άνθρωπος, ότι εκείνη η βόλτα θα ήταν η τελευταία του.

    ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΣ...

    Γι αυτό καλύτερα σιωπή και ένα "Κύριε ελέησον" για όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Από τη στιγμή που η παπαδιά είχε διαπράξει μοιχεία δεν μπορούσαν απλώς να πάρουν διαζύγιο - επιβαλλόταν από του κανόνες της Εκκλησίας να πάρουν διαζύγιο, διαφορετικά ο παπάς θα έπρεπε να βγάλει τα ράσα. Το μόνο λογικό συμπέρασμα που μπορώ να βγάλω είναι ότι η γυναίκα δεν ήθελε να στιγματιστεί, ότι παράτησε τον παπά για κάποιον άλλο, και προτιμήσανε να τον φάνε και να το κάνουν να φανεί σαν ατύχημα. Ήταν και η ταβέρνα στη μέση... Ο Θεός να τους συγχωρήσει όλους, θύμα και θύτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ανων. νομίζω ότι ήταν κρυφό ότι είχε εραστή η παπαδιά.
    Σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσε να ζητήσει διαζύγιο για ασυμφωνία ...χαρακτήρων.
    Δεν θα μπορούσε;
    Γιατί πήγε και τον έκανε -η άνους- τον παπά ...καπαμά; έφταιγε, λες, η ταβέρνα; την...ενέπνευσε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Παιδί Βιολί Το Αληθινό24 Σεπτεμβρίου 2012 στις 1:05 π.μ.

    Ως προς το αρχικό ερώτημα, γνωρίζω 1 κοπέλα που ήξερε από έφηβη ότι θα γίνει(από χαρισματούχο άνθρωπο) και το θέλει να γίνει παπαδιά. μία που όταν σκεφτόταν τη στάση της στη ζωή πώς θα ήταν ως έγγαμη (όντας χριστιανή), σκεφτόταν ότι δεν θα την πείραζε να γίνει και πλέον το νιώθει μέσα της και το θέλει να γίνει. Και μία που δεν έχει πρόβλημα, είτε γίνει είτε δεν γίνει.Και οι τρεις είναι ηλικιακά 20+.Νεατότατες δλδ.
    Προσωπικά γνώρισα μια Κύπρια πρεσβυτέρα που μου είχε πει ότι όπως κάποια αγόρια έχουν κλίση στην ιεροσύνη, έτσι και κάποια κορίτσια έχουν την κλίση να γίνουν πρεσβυτέρες.
    Σημαντικότερο θεωρώ -όπως είπε κι ο παπα-Κώστας- να βρίσκεις πρώτα σύζυγο και ύστερα να συζητιέται η ιερωσύνη.
    Επίσης στο θέμα των παντελονιών. Ας το χωνέψουν επιτέλους όλοι οι καθωσπρεπιστές, το παντελόνι πλέον είναι κομμάτι της καθημερινότητας των γυναικών. όποιος σκανδαλίζεται από μια κοπέλα μόνο και μόνο επειδή φοράει παντελόνι, ήθελε να σκανδαλισθεί και απλά βρήκε μια αφορμή. μας έχει φάει τα νιάτα αυτός ο ευσεβισμός και το "τι θα πει ο κόσμος". Ειδικά σε κάποιες "χριστιανικές" οικογένειες, έχει καταντήσει πρωταρχικός στόχος η διατήρηση μιας καλής εικόνας στην κοινωνία και όχι η ουσία, η προσωπική σχέση με το Χριστό. Και πολλά παιδιά απομακρύνονται από την Εκκλησία από σιχασιά προς τον ευσεβισμό και την τυπολατρία κλπ. Κάπως έτσι αποθαρρύνονται πολλά κορίτσια να γίνουν παπαδιές και πολλά παπαδοπαίδια καταπιέζονται και αντιδρούν άσχημα μεγαλώνοντας.
    Τέλοσπάντων, σε περίπτωση που γραφτεί ανάρτησει για τον ευσεβισμό και την τυπολατρία και το τι θα επει ο κόσμος, έχω μπόλικο υλικό (και βρισιές.. :p )
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ;-)Καλημέρα, Παιδί Βιολί Αληθινό
    (τι ωραίο ψευδώνυμο!)

    Καλημέρα και χρόνια μου πολλάααααα!

    (έχω και τη γιορτή μου σήμερα-άντε να μου ζήσω, καλέ η... κοτσιδοκλέφτρα ( "κλέβω" ιδέες για κοτσίδες κατά το "παξιμαδοκλέφτρα", του λαΪκού άσματος- ριμάρω)

    Καλό παράδεισο για όλους να ευχηθώ.

    Για στείλε μου ένα προσωπικό μηνυματάκι βρε γλυκόμου Βιολί Παιδί Αληθινό, για να σου στείλω κανα κέρασμα, μέρα που είναι!
    ;-)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Χρόνια Πολλά και πάντα Δημιουργικά!!! Κάθε καλό για όλους εύχομαι. Εγώ η έρημη Γαρυφαλλιά δεν γιορτάζω ποτέ! Καλησπέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Λίτσα μου

    Θα μπορούσες ως Γαρυφαλλιά, να γιορτάζεις μαζί με τον άγιο Τριαντάφυλλο άραγε;
    Αγαπημένα λουλούδια είναι και τα δυο.
    ;-)
    Αλλιώς την Κυριακή των Αγίων Πάντων!

    Σίγουρα κάποια Γαρυφαλλιά αγίασε δια μέσου των αιώνων και έμεινε ίσως μυστική η μνήμη της.

    Μία τελευταία και ευλογημένη εκδοχή είναι να αγιάσεις εσύ και να βρουν παρηγοριά στο όνομά σου, όλες οι επόμενες Γαρυφαλλιές των αιώνων!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Καλά αυτό είναι το μόνο σίγουρο!!! Ήδη η θέση στον Παράδεισο είναι εξασφαλισμένη! Μέσω τόσων δυσκολιών εννοώ... Στις 19 Ιουλίου έχω βρει μια εορτή. Εκείνη την ημέρα γιορτάζει ο Δίας και ο δίανθος δηλαδή το λουλούδι του Διός που θεωρείται η Γαρυφαλλιά. Οπότε και εκείνη την ημέρα θεωρητικά γιορτάζουν και οι Γαρυφαλλιές. Ωστόσο δεν έχει αγιογραφηθεί ποτέ καμία Γαρυφαλλιά ούτε ως Οσία. Αλλά κάποιοι χωρίς να το γνωρίζουν μου εύχονται κατά καιρούς. Κάτι είναι και αυτό... Από ολότελα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Γεια σας και απο εμενα οτι μπηκα στο blog σας και ειδα τα παραπανω σχολια και εγω ψαχνω για γυναικα απολυτως τιποτα εδω και 5 χρονια ακομη και σε γραφειο συνοικεσιων πηγα εδωσα αδικα τα χρηματα μου για μια εξαμηνη συμβαση...........ειναι η τελευταια μου χρονια αν δεν βρεθει θα παω Αγαμος μιας και ο περισσοτεροι αγαμοι πηγαινουν πια...μενω κ επαρχεια μεσσηνια καλαματα ακομη και ηλεια εχω ψαξει που εχω θειους παντου τιποτα!!!! ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Φίλε ανων. των 12:54 π.μ.
    παρακαλώ, ΜΗΝ πας άγαμος!
    ;-)
    (με τρόμαξε πολύ, αυτή σου η φράση:"θα πάω άγαμος"
    το άκουσα σαν: "θα πάω άκλαυτος!")

    Δυστυχώς, προσωπικά, δεν μπορώ να σε βοηθήσω,
    προς το παρόν.

    ΔΕΝ ανακατεύομαι πια σε συνοικέσια.

    ΦΟΒΑΜΑΙ τον ξυλοδαρμό, εκ των υστέρων...
    ;-)
    Αν θέλει όμως ο άγιος Φανούριος

    (μη γελάτε μερικοί που διαβάζετε εδώ μέσα και χτυπιέστε...)

    Ο άγιος Φανούριος, ΟΛΑ τα φανερώνει!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ολα μια ιδεα ειναι και ο αγαμος κτλ κτλ ....αυτες οι γυναικες ειναι απιστευτες σαν τον εξω απο δω με το λιβανι ειναι! γνωριζω πολλα παιδια που κανεις τιποτα δεν βρισκει.....ακομη και σε ορφανοτροφειο της Πατρας παω δηλαδη πιο κατω δεν παει!...να υπαρχει κ ενα επιπεδο πιστευω .

      Διαγραφή
  118. ;-)
    Φιλ. ανων. των 1:02 μ.μ
    .
    Αν ΠΡΕΠΕΙ να παντρευτείς και Αν ΠΡΕΠΕΙ να γίνεις έγγαμος ιερέας, ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ το κατάλληλο πρόσωπο και θα γίνεις ιερέας.

    Να εύχεσαι να πραγματοποιηθεί
    ΟΧΙ το δικό σου θέλημα ΟΣΟ καλό και αν σου φαίνεται,
    αλλά ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ του Κυρίου.

    Και γω ΕΠΕΜΕΝΑ ότι ήθελα να γίνω ΝΤΕ ΚΑΙ ΣΩΝΕΙ καλογριά κάποτε- στα νιάτα μου!
    ;-)
    Ο Κύριος όμως είχε ΑΝΤΙΘΕΤΗ γνώμη.

    (ΕΥΤΥΧΩΣ...)

    Φρόντισε Εκείνος, ΑΠΡΟΣΔΟΚΗΤΩΣ να συναντήσω τον μέχρι σήμερα άντρα μου, να πάθω ένα ντουβρουτζά μαζί του

    (μη ρωτάς τι είναι ο ντουβρουτζάς, δεν το έψαξα στα λεξικά προς το παρόν)

    και να τον παντρευτώ στη συνέχεια, να αποκτήσουμε και δυο κουτσουβέλια.. ή κατσιβέλια (κανείς δεν ξέρει ΑΚΡΙΒΩΣ...)
    ;-)

    Μοναστήρια, στη νεότητά μου, ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΟΥΝ, η έξαλλη...

    Γάμος μου ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΤΕΛΙΚΩΣ...χαχα...

    Γι αυτό σου λέω:
    ΜΗ σκάς:ΑΝ είναι στο πρόγραμμα της ζωής σου να έρθει,
    θα έρθει...αλλιώς θα πάρεις άλλο μονοπάτι...

    Σημασία έχει Η ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ της Αγάπης του Κυρίου Ιησού.

    Στην ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ της Αγάπης, εφόσον είμαστε Ορθόδοξοι, φτάνουμε από πολλά δρομάκια καθημερινότητας.

    Αλλος από γάμο, άλλος από μοναστήρι, άλλος από αγαμία εν τω κόσμω, άλλος με άλλους συνδυασμούς.

    Δεν υπάρχει μόνο ένας τρόπος.

    ΥΠΟΜΟΝΗ, και προσευχή ΣΥΝΕΧΗ για ΦΩΤΙΣΗ...

    Χαιρετώ!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Εγώ επιθυμώ να γίνω πρεσβυτέρα όταν είχα την ευκαιρεία ήμουν 14 ετών, μέχρι τώρα όμως στα 27 μου δεν μου έχει δοθεί άλλη ευκαιρεία :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Για γράψε μου περιστεράκι μου
    εσύ που θες να γίνεις πρεσβυτέρα.
    Για στείλε μου ένα προσωπικό μειλ, να τα πούμε λιγάκι..
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω θέλω να γίνω είμαι 23 ετών

      Διαγραφή
    2. γεια σου ξερω καποιον...αν θες στειλε μου εδω eleni_glareli@hotmail.com

      Διαγραφή
  121. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ;-) ΣIΓΟΥΡΑ υπάρχουν!

    Και αν θες να μάθεις ότι ΠΡΑΓΜΑΤΙ υπάρχουν, ψάξε στην Αθήνα ( στο βιβλιοπ. Αποστολικής Διακονίας, από το ημερολόγιο της Αρχιεπισκοπής Αθηνών ) να βρεις τον ιερέα π. Γεώργιο Ρήγα και τη συζυγό του Ζαμπέτα.

    Αφού τους βρεις, πες θερμά χαιρετίσματα από την παλιά φίλη τους την Ευανθία Παναγοπούλου, δηλαδή εμένα (δεν είχα παντρευτεί τον Κουτσούκο, τότε που γνωρίστηκα μαζί τους)

    Θα έχουν να σου πουν, φιλ. ανων. μια πολύ τρυφερή και ενδιαφέρουσα ιστορία!
    ;-)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. @mari sakel
    που θα θελε να γίνει πρεσβυτέρα.

    θα συμβούλευα να αποταθείτε στον πνευματικό σας (όποιον έχετε, δεν γνωρίζω )πρωτίστως, καλό μου παιδί.

    Δεν τυχαίνει αυτή την περίοδο, εγώ προσωπικά, να γνωρίζω κάποιον υποψήφιο για έγγαμο ιερέα ο οποίος να ενδιαφέρεται για σύντροφο βίου.

    Σίγουρα όμως υπάρχουν πολλοί.

    Εύχομαι ο Κύριος να οικοδομήσει τα πάντα προς το πνευματικό συμφέρον σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Καλημερα, και εγω υποψηφιος ιερεας ειμαι ετων 23 μωλις τελειωσα θεολογια και θελω να γινω εγγαμος, αλλα ειναι λιγο δυσκολο στο θεμα πρεσβυτερας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου ειμαι και εγω 23 αν θες στειλε μου eleni_glareli@hotmail.com

      Διαγραφή
  125. Kαλημέρα αγαπητέ padsant
    "Τα αδύνατα παρ' ανθρώποις δυνατά παρά τω Θεώ"

    Το έχω δει στην ΠΡΑΞΗ να εφαρμόζεται το ρητό..οπότε..
    ΕΧΕ ΠΙΣΤΗ, ΕΛΠΙΔΑ και ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΎ,όσον δύνασαι..

    Αν δει κάποια κοπέλα το μήνυμά σου, ας μας αφήσει ένα μέιλ ΕΔΩ στα σχόλια, για να επικοινωνήσεις μαζί της, εφόσον ενδιαφέρεσαι για πρεσβυτέρα.
    ;-)
    Καλή συνέχεια στον αγώνα σου..και ευχαριστώ για την επίσκεψη, περιστεράκι μου..
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Καλησπέρα, είμαι 24 ετών και επιθυμώ να γίνω έγγαμος κληρικός, έχω τελειώσει Θεολογία, το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω γνωρίσει ακόμα κάποια για πρεσβυτέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. γεια σας είμαι 24 ετών, επιθυμώ να γίνω κληρικός, είμαι απόφοιτος θεολογίας, άλλα ακόμα δεν έχω βρει κοπέλα για παπαδιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρήστο Σ.
      Δυο νεαροί κοντά κοντά που ψάχνουν για πρεσβυτέρα! Μεγάλη σύμπτωση!
      ;-)

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. γεια σου Αλεξάνδρα το email μου είναι padsant@gmail.com .

      Διαγραφή
  128. Παντελή μου

    είμαι βέβαιη ότι φίλοι και συγγενείς και ο πνευματικός σου θα μπορέσουν να σε βοηθήσουν με κάποιο τρόπο στο θέμα σου.

    Πάνω από όλα όμως, και κυριότατα να το κάνεις αίτημα πολύ θερμής προσευχής...

    Αν κάποια κοπέλα διαβάσει αυτό το μήνυμά σου και επιθυμεί να γνωριστεί μαζί σου, ας μας αφήσει εδώ ένα μέιλ, ώστε να επικοινωνήσεις..
    ;-)
    Καλή Αποκριά εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Να ενημερώσω
    ότι ΔΕΝ θα ανεβάσω άλλα σχόλια στο θέμα.
    ΟΠΟΙΟΣ ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΑ, ΑΣ ΑΠΟΤΑΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ή στους αδελφούς και φίλους που έχει στον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ κόσμο. Εδώ ΔΕΝ είναι ο κατάλληλος τρόπος και χώρος φίλε "Μυρ...μυρ..." για να λύσεις αυτό το θεματάκι.
    ;-)










    ΑπάντησηΔιαγραφή