Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Ιστορία περί Φιλίας


8 σχόλια:

  1. Σ ευχαριστώ που έκλεισα τη μέρα μου μ αυτό! Κι ήταν μια μέρα που φύτεψα πολλά καρφιά στο πεζοδρόμιο..και ξεκάρφωσα μετά κάποια..αλλά έχω δουλειά πολλή..γιατί δεν θέλω να φυτέψω άλλα.
    Σ ευχαριστώ Σαλογραία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ;-)
    Ρεγγίνα
    όλοι εμείς, οι ανώριμοι θνητοί, παίζουμε μεταξύ μας αυτό το παιγνίδι των κακών λόγων-τρόπων και των πληγών των αγιάτρευτων, λόγω έλλειψης επαρκούς ευφυίας και ανθρωπογνωσίας, νομίζω.

    Μακάριος όποιος μπορεί να προσέχει τον εαυτόν του και τους άλλους...
    Μακάριος...

    Και γω σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη, αρχόντισσά μου.
    Καλό σου βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάριος;

    Καθόλου Μακάριος. Εγώ είμαι με τον Γεννάδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ;-)
    Φίλε Ανων. που κάνεις αστειάκια, για κάτι που με ρωτάς, η απάντηση βρίσκεται στην αρχή των αναρτήσεων αυτού του ιστολογίου.

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υ.Γ. το προηγούμενο σχόλιο ανέβηκε στις 25 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2012 και ώρα 9:56 Π.Μ. το σημειώνω διότι εδώ μέσα γράφεται ΛΑΘΟΣ Η ΩΡΑ, ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητη μου Σαλογραία είσαι πολυ ωραία!
    Δεν ξέρω γιατί σε διαβαζω! Ανεμος και βροχή τα λόγια σου. τρέχεις, τρέχεις.... σαν διαβατάρικο πουλί σε ανατολή και δύση. Καρφόνεις και δεν πονά, επουλόνεις! Σε θαυμάζω αλλά και σε μισώ με αγάπη γιατι με ελέγχεις. Σάγαπώ!
    Χαιρετισμούς απο μακρυνούς ορίζοντες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ;-)
    Φίλ.ανων.

    Ο Θεός ΕΛΕΕΙ, ΚΑΘΕ ΨΥΧΗ που έχει ΕΥΘΥΤΗΤΑ και ΑΛΗΘΕΙΑ στα λόγια και στα συναισθήματα.

    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΗΣ ΧΑΡΗΣ!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη Σαλογραία!
      Σ΄ευχαριστω.
      Ευλογημένο Σαββατο--Κύριακο Ν΄αχεις
      Χαιρετισμους στον Πέτρο....

      Διαγραφή