Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Κυκλοφορεί και μαιμού "Σαλογραία" εκτός από μαΪμού Εσφιγμένου.Προσοχή προσοχή!



Προσοχή, Προσοχή ω φίλτατον Χριστεπώνυμον!

Αποτέλεσμα εικόνας για μαιμού


Ενημέρωση για τους εκλεκτούς φίλους και αναγνώστες της ιστοσελίδας

Σαλογραία: http://salograia.blogspot.com.

Αντιλήφθηκα προσπάθεια αντιγραφής του προφίλ "Σαλογραία"  και της σελίδας μου... 
(την οποία διαχειρίζομαι μόνον εγώ και κανένας άλλος )

"Σαλογραία" από έναν/μία  "blogger" ,


ο οποίος κάτω από ψεύτικο  όνομα "Σαλογραία" 
στεγάζει τις


 -άγνωστης για μένα  προέλευσης-


ιστοσελίδες "Ερευνα και επιστήμη" και  "Έχω μάτια και βλέπω",


 τις οποίες σελίδες, ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΩ και με τις οποίες σελίδες ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!


Σας ενημερώνω ότι με τον εν λόγω μαϊμού  κύριο ή μαϊμού κυρία blogger ,  και τα δύο προαναφερόμενα ιστολόγια 


 ΟΥΔΕΜΙΑΝ  ΣΧΕΣΙΝ  έχω, 


και ΠΑΡΑΠΛΑΝΕΙ ο κύριος blogger,  ασυστόλως, για λόγους που εκείνος/η,  μόνον γνωρίζει.


Δεν γνωρίζω ποιός και με ποια σκοπιμότητα, στα δύο άγνωστα για μένα ιστολόγια "Εχω μάτια και βλέπω"και "Ερευνα και επιστήμη" παρουσιάζει ότι τον παρακολουθεί η Σαλογραία.


Τα ιστολόγια αυτά, κάποτε κατά το παρελθόν, ίσως  τα είχα προσθέσει για λίγο χρόνο, σε κείνα που παρακολουθούσα. 


Όταν διαπίστωσα τις ύποπτες σελίδες, τα  ΕΣΒΗΣΑ από την παρακολούθηση, ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ.


(Παρόλα αυτά, είδα σήμερα που προσθέτω αυτά τα σχόλια στις 19 Φεβρουαρίου δηλαδή του 2012, ότι τα ιστολόγια αυτά παρουσιάζονται σαν  να τα παρακολουθεί η Σαλογραία, πράγμα που δεν γίνεται, ούτε θα γίνει.


Κάτι ΥΠΟΠΤΟ  συμβαίνει με τα δυο αυτά τα ιστολόγια ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥΣ,  και την ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΗ δήλωση ότι τα παρακολουθώ εγώ ως "Σαλογραία".


ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ  κάθε φίλο αναγνώστη για να γνωρίζει.


Όποιος επικοινωνεί μαζί μου  με προσωπικό  mail θα λαβαίνει από μένα μήνυμα

μόνο από τη διεύθυνση filikitati@hotmail.com 


και από κ α μ ί α άλλη. 


Αν προκύψει οποιαδήποτε αλλαγή από αυτήν εδώ τη σελίδα
τους αγαπημένους αναγνώστες, θα ενημερώσω.


Αυτά προς αποφυγήν παρερμηνειών, ή ψευδών εντυπώσεων, ή παρεξηγήσεων. 


Το Ιντερνετ είναι τόπος και μεγάλου ψεύδους και μεγάλου  μίσους, συμπλεγμάτων κακότητας  και μεγάλης απάτης.


Στώμεν καλώς! )


Η "Σαλογραία" είναι όνομα(που δεν υπάρχει στα λεξικά και το έφτιαξα για ιδίαν χρήσιν, "παίζοντας φιλολογικά με το σαλός και γραία) όνομα φτιαγμένο για μένα  και  πράγματι τυγχάνω   μια γραία -με ονοματεπώνυμο  που οι πάντες γνωρίζουν- μένω και εργάζομαι   στην Πάτρα, πολλά χρόνια  και ΔΕΝ  ευκαιρώ, ούτε και θα ευκαιρήσω  να διαχειρίζομαι   και άλλο ιστολόγιο, πλην του ΕΝΟΣ, που γράφω με τα χεράκια μου και  με το όνομα  "Σαλογραία",  αυτό που διαβάζετε αυτή τη στιγμή, με το οποίο κάνω θρησκευτικό μπλόγκιν  και ΜΟΝΟΝ, για την ψυχή μου, και όχι για χρήματα ή άλλο επίγειο και βλακώδες όφελος.


Αν αποφασίσω να ασχοληθώ με κάποια άλλη δημιουργία, από αυτήν εδώ τη σελίδα, πρώτη εγώ
στους φίλους θα το ανακοινώσω.


Αυτά προς αποφυγήν παρανοήσεων, για όσους περιπλανώνται στο διαδίκτυο και αποκτούν απορίες.


Οι αποπειρώμενοι να καταχραστούν την εντιμότητα και τη  δημοτικότητα της Σαλογραίας, 
για  ίδιον κέρδος, πλανώνται πλάνην οικτράν, αν νομίζουν ότι θα το καταφέρουν.


Αυτά προς το παρόν και από μένα....

φιλάκιααα!

Σαλογραία 
η κατά κόσμον 
Ευανθία Παναγοπούλου-Κουτσούκου 



10 σχόλια:

  1. Μην ανησυχείς εσύ ξεχωρίζεις από χιλιόμετρα μακριά.
    Είσαι η μία και μοναδική, η ανεπανάληπτη και αξιαγάπητη Σαλογραία.
    Όσο και να προσπαθήσουν να σε μιμηθούν δεν θα το καταφέρουν.
    Την αυθεντικότητα του ήθους και του γραψίματός σου δεν μπορεί κανένας να φτάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ;-)
    Ανάστασιε, φίλτατε
    σ'ευχαριστώ για την καλή σου κουβέντα, τη γενναιόδωρη.
    Περιμένω να πάμε για καφέ στην Αλάμπρα στα Ψηλαλώνια μαζί με καμιά καλή άλλη ψυχή, κανόνισεεεε!
    Σε φιλώ!
    ΏΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ 4:55 Μ.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σαλογραία μην μασας....
    Πηγαινε το σαν την Εκκλησία...πολεμουμένη νικά....

    Το αυτο κι εσυ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σαλογραία μου, εσύ η αυθεντική μου έγραψες να σου στείλω ένα προσωπικό μέιλ για να με ρωτήσεις κάτι; Και σου είπα να μου γράψεις στο: anemondixtia@yahoo.gr και από εκεί τα λέμε τα υπόλοιπα. Όμως δεν βρήκα τώρα που κοίταξα να μου έγραψες κάτι.
    Εσύ ήσουν ή η ..μαιμού; Μα τρελαθήκαμε εντελώς;;
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ;-)
    Καλημέρα φίλοι!

    Θάνο μου

    χίλια ευχαριστώ για όλη την αγάπη, είσαι πολύτιμος αδερφός, ο Κύριος να σου ανταποδίδει...
    .....................
    Ρεγγίνα μου
    ΝΑΙ, εγώ σου έστειλα ένα μέιλ, μου απάντησες και σου ξαναέστειλα και για δεύτερη φορά.
    Δεν το έλαβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εσένα μόνο γνωρίζω μέσω της Ρεγγίνας και εσένα εμπιστεύομαι....θα συνεχίσεις ακάθεκτη....σε χρειαζόμαστε .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :-)
    Μινωίτισσα ευγενέστατη, ευχαριστώ για την εμψύχωση.
    Ναι, υπάρχει χρόνος ΜΟΝΟ γι αυτό εδώ το Ιστολόγιο, που εσείς με την αγάπη σας, μέχρι σήμερα το κάνετε να συνεχίζει την πορεία του μέσα στον κυβερνοχώρο.
    Σε ευχαριστώ.
    .................
    Καλή Ρεγγίνα, σου έστειλα και άλλο προσωπικό μέιλ αλλά...δεν πήρα απάντηση. Δεν το έλαβες;
    Ωρα 5:49

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί δεν το έλαβα;; Απορία ψάλτου..βηξ!
    γράψε μου εδώ: tatiana110661@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή