Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Soundrack- Gladiator- Now we Are Free


6 σχόλια:

  1. Mosaicista Appassionata, περιστεράκι μου...

    Καλή ΧΡονιά, με υγεία και πολλές καλλιτεχνικές δημιουργίες, υπέροχες!
    :-)

    Τι κουβέντα ανοίγεις τώρααα!
    Όποιος μπορεί ας απαντήσει!

    Εμένα, πάντως, μου ήρθε, πρόχειρα στο νου, ο στίχος του Σολωμού, απ' τους "Ελεύθερους Πολιορκημένους" που λέει:

    "Γλυκιά κι ελεύθερη ψυχή, σαν να 'τανε βγαλμένη"

    Και ο σκηνοθέτης του Gladiator μπορεί να συμφωνεί με το Σολωμό ακόμη και αν δεν τον έχει διαβάσει...

    Κατά την ταπεινή μου άποψη...
    όσο ζεί ο άνθρωπος, η ελευθερία του, πάντοτε απειλείται από την ΑΣΙΓΑΣΤΗ, συνειδητή και ασυνειδητοποίητη ενέργεια των παθών...

    Η Ορθόδοξη Εκκλησία, μας δίνει τ ρ ό π ο υ ς αυτά τα πάθη να τα χαλιναγωγήσουμε, να τα ελέγξουμε, να τα μετουσιώσουμε σε αφθαρσία Ζωής αιωνίου...

    Στο βαθμό που έκαστος το πετυχαίνει είναι και η αίσθηση της πνευματικής ελευθερίας εν Χάριτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΗΜΑΣ.

    Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ
    Ο ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
    Ο ΕΝ ΦΩΤΙ
    Ο ΕΝ ΑΓΑΠΗ
    Ο ΕΝ ΥΠΑΚΟΗ
    Ο ΕΝ ΤΑΠΕΙΝΩΤΗΤΙ
    ΚΑΙ Ο ΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πτηνόν είναι...ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΥΠΕΡΑΓΑΠΩ, Ο Λ Α ΤΑ ΠΤΗΝΑ, πουλάκι μου...

    Χρησιμοποιείται, η λέξη "κάργια"( αλλιώς και "καλιακούδα"
    πιο πολύ μου αρέσει η λέξη καλιακούδααα!)

    υποτιμητικά, για λωλές γυναίκες...
    :-)
    Καλό βράδυ περιστεράκι μου...
    Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή