Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

Το προγαμιαίο σεξ "υποσκάπτει"την ποιότητα του έγγαμου βίου, λέει τώρα και η επιστήμη!


Αγαπημένο μου,

από το μπλογκ του Αμέθυστου, σήμερα,  αλίευσα ένα σχόλιο του φίλου  Μυρμιδόνα.
Το παραθέτω επειδή το θεωρώ εξαιρετικά  ενδιαφέρον.
Οι υπογραμμίσεις στις φράσεις του άρθρου που παραθέτει ο Μυρμιδόνας, είναι δικές μου.
............................................................................................
Γράφει ο Μυρμιδόνας:

Για να μην δημιουργηθούνε παρεξηγησεις ότι εἰμαι υπέρ του  προγαμιαίου σεξ - σφυρίζοντας αδιάφορα και εισάγοντας νέα 'θρησκεια' (ο κύριος Κ. με κατηγορεί για Νικολαιτισμό), σας κάνω κόπυ το παρακάτω άρθρο από τον ΟΟΔΕ, με το οποίο συμφωνώ!


(http://www.oodegr.com/oode/epistimi/ithika/progamiaies_3.htm)


Ιδού το κείμενο:

Το προγαμιαίο σεξ «υποσκάπτει» την ποιότητα του έγγαμου βίου.
 Η επιστήμη επιβεβαιώνει πανηγυρικά την Εκκλησιαστική ηθική!

Ο Δημιουργός τού ανθρώπου γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα μας, το καλό τού πλάσματός Του, και οι δικές Του ηθικές αρχές, δεν δόθηκαν για να μας ταλαιπωρούν, ούτε για να μας βάλουν σε "καλούπια".
Αλλά δόθηκαν ως οδηγίες ποιοτικότερης ζωής, και πνευματικής ανόδου, ώστε να μπορέσουμε να Τον προσεγγίσουμε.
Και τώρα πλέον, μετά από αιώνες αθεϊστικής αμφισβήτησης και επίκρισης προς τις Χριστιανικές ηθικές αρχές, έρχεται η Επιστήμη, για να επιβεβαιώσει για μια φορά ακόμα, αυτό που η Εκκλησία προτείνει και διδάσκει επί χιλιάδες χρόνια!

Νέα Υόρκη: Τα ζευγάρια που δεν έχουν ερωτική επαφή πριν το γάμο, έχουν τελικά μια πιο σταθερή και ευτυχισμένη σχέση, αλλά και καλύτερη σεξουαλική επαφή μετέπειτα, σύμφωνα αμερικανική μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο Journal of Family Psychology.


Οι ερευνητές της Σχολής Οικογενειακής Ζωής του Πανεπιστημίου Μπρίγκαμ Γιανγκ της Γιούτα, με επικεφαλής τον καθηγητή Ντιν Μπάσμπι, μελέτησαν περισσότερα από 2.000 παντρεμένα άτομα σχετικά με την ποιότητα των σχέσεων με τον/την σύντροφό τους στο πλαίσιο του γάμου τους, σε συνάρτηση με το πότε ξεκίνησαν να κάνουν σεξ μαζί του/της.

Η έρευνα έδειξε ότι υπάρχουν όφελος από την τακτική της καθυστέρησης, όσον αφορά τις σεξουαλικές σχέσεις.

 Σε σχέση με όσους προτιμούν να προχωρούν αμέσως ή πολύ γρήγορα -και πάντως πριν το γάμο- σε σεξουαλική επαφή με το έτερον ήμισυ τους, όσα ζευγάρια περίμεναν μέχρι να παντρευτούν, για να κάνουν σεξ με τον/την αγαπημένο/η τους, ανέφεραν ότι στη συνέχεια ο γάμος και η σχέση τους ήταν κατά 22% πιο σταθερή.

Επίσης, τα ίδια άτομα, που επέλεξαν να μη βιαστούν στο θέμα του σεξ, ανέφεραν κατά μέσο όρο αυξημένα σε ποσοστό 20% επίπεδα ικανοποίησης από τη σχέση τους, 12% καλύτερη επικοινωνία, αλλά και 15% καλύτερη ποιότητα σεξ.

Όσον αφορά τα ζευγάρια που είχαν μεν προγαμιαίες σεξουαλικές σχέσεις, αλλά αφού πρώτα είχαν αφήσει να περάσει αρκετός καιρός στη σχέση τους, η έρευνα έδειξε ότι υπήρχαν και πάλι οφέλη, αλλά τα μισά περίπου σε σχέση με όσους περίμεναν να παντρευτούν πρώτα, πριν κάνουν σεξ.


Η αξία της σεξουαλικής αυτοσυγκράτησης για την κατοπινή σταθερότητα και ποιότητα της σχέσης και του γάμου, σύμφωνα με τους ερευνητές, φαίνεται να ισχύει ανεξάρτητα από το μορφωτικό επίπεδο των συντρόφων, τη θρησκεία τους, τον αριθμό των σεξουαλικών συντρόφων που έχουν προηγηθεί και την χρονική διάρκεια της σχέσης πριν το γάμο.

«Υπάρχουν περισσότερα σε μια σχέση από το σεξ, αλλά βρήκαμε ότι όσοι περιμένουν περισσότερο, είναι πιο ευτυχισμένοι από τη σεξουαλική πλευρά της σχέσης τους.
Αυτό συμβαίνει ίσως επειδή έχουν μάθει να μιλάνε μεταξύ τους και να αντιμετωπίζουν τα όποια προβλήματα ανακύπτουν», δήλωσε ο Δρ Μπάσμπι.

-----------------------------------
Ευλογημένος οποιος μπορέσει και τηρήσει τα παραπάνω!
Μυρμιδόνας
...............................................................................................................................
Ξέρω ανθρώπους που τα τήρησαν και τα τηρούν και π ρ ά γ μ α τ ι έχουν ευλογία στο γάμο τους,
Μυρμιδόνα.

Σε ευχαριστώ!

Σαλογραία

Υ.Γ. Αν δε βαριέσαι, ρίξε ματίτσα και σε παλιότερη ανάρτηση με σχετικές σκέψεις.
Κοίταξε και τα σχόλια, αγαπημένο μου...ίσως απαντούν σε κάποιους προβληματισμούς :
Ντροπαλή εισαγωγή περί παρθενίας, παρθενορραφών και..

29 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Σαλή!

    Το βρίσκω 'σημειο θαυμαστο' οταν χριστιανοι, μπορουνε και κρατανε την αγνότητα τους μεχρι τον γάμο!

    Τελικά Σαλή...οταν ζουμε κοσμικά, πολυ απλα εχουμε παρει λαθος δρομο!
    Αλλά δεν μας αφήνει ο εγωισμος να το δουμε! Τα δικαιωματα μας, ο φεμινισμος μας, η αυταρέσκεια μας...

    ...ενω μεσα στην Ορθόδοξη Εκκλησια..τα πάντα 'τακτοποιουνται' πολυ ομορφα και σοφά!

    Υ.Γ.: κλεινω με μια 'πιπεράτη' πληροφορια!

    Μου ελεγε στις προάλλες ενας φιλος μου, παντρεμένος...οτι απο τότε που συμφωνήσανε με την σύζυγο του να κρατανε αποχή στην Σαρακοστες του Πάσχα και των Χριστουγέννων -

    - εχει ανεβεί η 'λίμπιντο' τους! Επιθυμούνε τώρα περισσότερο ο ένας τον άλλον!

    "Βλέπω τον αστράγαλο της και τρελαινομαι" - μου ελεγε χαρακτηριστικα!

    Δόξα Σοι!
    Διοτι και στο σεξ ακομα η Εκκλησια εχει Δικαιο!

    Ποσα σύγχρονα ζευγαρια δεν ακουμε, οτι μετα απο το γρήγορο σεξ - ο ενας βαριέται τον άλλον και μετα απο λιγα χρονια χωρίζουνε;

    Και μαλιστα βρήκανε την δικαιολογια απο πανω οτι ειναι λογικο ο Ερωτας να περναει με το καιρο;

    Αλλά μάλλον δεν γνωρισανε ενα χριστιανικο ζευγάρι!

    Σαλή μου...
    ...εγω σε ευχαριστώ...για την επιβεβαίωση που καταθέτεις...οτι υπαρχουνε ζευγάρια που ζουνε οπως το προβλέπει η Αγία Εκκλησια μας!

    Χρόνια πολλά στους φίλτατους αναγνώστες σου!

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή την ανάρτηση την πρωτοείδα στο Ζωντανό Ιστολόγιο, στο σχόλιο υπ' αριθμ.31 κάτω από το δικό σου κείμενο Σαλογραία 'Μια ανατρεπτική πρόταση για τις προγαμιαίες σχέσεις' (σας παραθέτω το σύνδεσμο (http://istologio.org/?p=1783#comment-22296) αλλά όπως θα δεις και εσύ υπάρχει σοβαρή αντίθετη επιχειρηματολογία για την ορθότητα του άρθρου . Ειλικρινά έχω μπερδευτεί γιατί και η αντίθετη άποψη που αναπτύσσεται έχει ισχυρά επιχειρήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μυρμιδόνα ευχαριστώ θερμά για την κατάθεση..
    ..............................
    Προς Ανων. Περιστεράκι
    δεν έχω δει αυτό που λες, όταν το κοιτάξω θα επανέλθω, θα είχα όμως να πώ...ότι ο Εξαποδώς είναι και ο πρώτος Δικηγόρος του Κακού,
    (Εχεις δει την ταινία με Κυάνου Ρηβς: ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ;λέει αλήθειες μεσα για το ζήτημα)

    και μέσα στους αιώνες, ο Εξαποδώς, έχει ασκήσει τέλεια τον εαυτόν του στη σατανική επιχειρηματολογία.

    Προσεγγίζει τα μυαλά των ανθρώπων δια των δαιμόνων του και των καλοθελητών του, τους κάνει να βλέπουν το μαύρο -άσπρο, και όταν τους παρασύρει στη διαπραξη της αμαρτίας, στην παράβαση του νόμου του Θεού,ΑΝΕΛΕΗΤΑ τους καταστρέφει.

    Προσωπικά ΔΕΝ με ενδιαφέρουν τα επιχειρήματα του διαβόλου.
    Με ενδιαφέρει ΤΙ συμβουλεύει ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ, ΜΑΣ ΠΡΟΦΥΛΑΣΣΕΤΑΙ ΠΟΙΚΙΛΟΤΡΟΠΑ...
    Δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει το δικό μου κείμενο
    "ΠΕΡΙ ΠΑΡΘΕΝΙΑΣ, ΠΑΡΘΕΝΟΡΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΔΑΙΜΟΝΙΩΝ", ψάξτο στο γκουγκλ θα στο βγάλει...
    Κοίτα και τα σχόλια...
    Μπορεί να έχεις μια απάντηση...
    Αν δε βρεις το ξανασυζητάμε...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η σελιδα που αναφερεται ο Ανώνυμος, πιο σωστα ειναι η εξης:

    http://istologio.org/?p=1783

    ********************************************

    Επισης ο αντίλογο δεν ειναι στην απαντηση 31..

    αλλα μαλλον εννοει την απαντηση 33 και 35 του Πέτρου.

    *****************************************

    Εγω παντως δεν είδα κανενα φοβερο αντίλογο επι του θεματος!
    Δεν ξερω τι ακριβως εννοει ο φίλος Ανώνυμος.

    Αν επιθυμει ας επανέλθει με καποια διευκρινιση!

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΥΔΕΠΟΤΕ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ
    "ΣΕΞ"..ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΜΕΣΑ!!!..
    ΔΙΟΤΙ,ΠΟΛΥ ΑΠΛᾶ Ο ΧΡΙΣΤΟς ΜΑΣ
    ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΣΕΞ.

    ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΓΑΠΙΟΥΝΤΑΙ
    ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΩΤΑ
    ΔΕΝ ΠΗΔΙΟΥΝΤΑΙ....
    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΚΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ ΣΟΥ ΡΕ ΜΥΡΜΙΔΟΤΕΤΟΙΕ.

    ΕΛΕΟΣ.
    ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ.
    ΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ.................

    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΞΕΚΟΛΗΣΕΤΕ ΛΙΓΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΡΚΑ?????

    ΝΑ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΤΗ ΘΕΩΣΗ??????????????
    ΝΑ ΘΥΜΗΘΗΤΕ ΤΟ
    -ΟΥΝ ΕΝΙ ΑΡΣΕΝ ΚΑΙ ΘΗΛΥ...-
    (((ΑΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΣΩΣΤΑ-ΑΝ ΟΧΙ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΛΗΖ-ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ)))

    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ....
    ΑΛΛΛΑ ΑΥΤΟΟΟΟ ΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗ ΣΑΡΚΑ
    ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ................

    ΓΙΑ 1 ΛΕΠΤΟ ΗΔΟΝΗΣ
    ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΒΑΛΕ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙ!!!

    ΔΕΝ ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΙ Η ΠΟΡΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΜΟΙΧΕΙΑ
    ΚΑΙ Η ΒΡΩΜΑ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ
    ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΝΑ ΑΣΦΥΚΤΙΑ
    ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΟΞΥΓΟΝΟ ΤΗΣ
    ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ
    ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΑΣ
    ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ............

    Η ΣΥΝΟΥΣΙΑ ΑΠΟΒΛΑΚΩΝΕΙ ΤΟΝ ΝΟΥ
    ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΛΟΓΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥ....

    Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΑΡΓΕΙ ΚΑΤΙ ΑΙΩΝΕΣ ΠΑΝΤΑ....

    ..........................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το άρθρο είναι από Carolyn Moynihan και δημοσιεύτηκε στο "ηλεκτρονικό δίκτυο για την ηθική αξιοπρέπεια" "MercatorNet" στις 4 Ιανουαρίου 2011.

    http://www.mercatornet.com/family_edge/view/8513/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς ανώνυμο 10:35: γιατί αυτό το επιτιμητικό ύφος; μήπως εσύ είσαι μόνο πνεύμα και δεν έχεις μπει σε τέτοιους προβληματισμούς; ή μήπως είσαι τόσο πνευματικός άνθρωπος που έχει υποδουλώσει όλα τα πάθη σου και φυσικά το σαρκικό φρόνημα και μας λές να ξεκολλήσουμε από τη σάρκα; Εφόσον φοράμε σαρκίον πρέπει να συζητούμε και τα σχετικά περί σάρκας ! αν είσαι έχεις καταφέρει να είσαι υπεράνω , μπράβο σου, αλλά μην ασχολείσαι με εμάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλλοίμονο σέ μερικούς φανατικούς εδώ μέσα πού "περιορίζουν" τόν Θεό μέσα στά δικά τους στενά εμπαθή όρια τής σκληρής καρδιάς καί κακίας τους...

    Τά πάντα είναι ευλογημένα, αν είσαι ευλογημένος..


    Ιωάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα σε όλους και Χρόνια Πολλά!
    Σεβαστές οι απόψεις όλων..
    Προσωπική μου τοποθέτηση είναι οτι η γυναίκα είναι καταπληκτικό πλάσμα στη Δημιουργία του Θεού..Βοηθάει τον άνδρα να βρεί την ύπαρξή του!Η ΈΝΩΣΗ μεταξύ τους είναι και λέγεται ψυχοσωματική..και πριν το γάμο είναι ύβρις κατά του ΘΕΟΥ!
    ΠΡΙΝ ΤΟ ΓΑΜΟ Η ΚΑΘΕ ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΟΡΝΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΡΝΕΙΑ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΕΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ,ΤΟ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ..ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΛΕΟΝ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΥΜΟΥΣ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ..
    Πιστεύω πως ο γάμος έχει μεγαλύτερη επιτυχία όταν σέβονται και οι δυο τον Θεό αλλά και μετά το γάμο οι σχέσεις τους γενικώς πρέπει να έχουν σαν κύριο στόχο το σεβασμό και στον Θεό και μεταξύ τους..επειδή ο σκοπός και ο στόχος της συντροφικότητας είναι η σωτηρία της ψυχής έτσι όχι μόνο να ενωθούν μεταξύ τους αλλά και με τον Κύριο όπως μπορεί ο καθένας με τα μέτρα που έχει..
    Όταν το δει κανείς κοσμικά μένει εκεί και δεν προχωράει στο βάθος..αφού κάποτε όλοι θα πεθάνουμε και για ποιό λόγο να πράττουμε κάτι που είναι ενάντιο στο νόμο του Θεού;
    Μιλήσατε για sex ενώ ο Θεός το κάνει πιο σπουδαίο!
    Αγαπητή Σαλογραία καλά να είσαι εύχομαι!
    πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ανωνυμε των 11:00 μ.μ.

    το ΕΓΩ-ΤΟ ΕΓΡΑΨΕς ΚΕΦΑΛΑΙΟ!!!
    ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥ ΕΓΩ-ΙΣΤΗ
    ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ!!!

    προσωπικη πειρα...ειπες ε????
    την καημένη την γυναικα σου λυπάμαι........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ!!!!
    Το προγαμιαιο σεξ κανει τη σχεση στο γαμο καλυτερη και το σεξ στο γαμο καλυτερο.... και αυτο το λεω ΕΓΩ!!!!
    απο πειρα προσωπική, κρινω εξ ιδιων!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια ποικίλου περιεχομένου και διαθέσεων...
    Ας πάμε να κάνουμε νάνι και αύριο μέρα είναι , ας αφήσουμε το μαλλιοτράβηγμα για...tomorrow!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 1. --Το προγαμιαίο σεξ "υποσκάπτει"την ποιότητα του έγγαμου βίου, λέει τώρα και η επιστήμη!--
    Δεν το λέει η επιστήμη. Το λέει το πανεπιστημιακό τμήμα που έκανε την έρευνα το οποίο είναι όργανο των Μορμόνων (σύμφωνα με όσα λέει ο Πέτρος στο σχόλιο 33).
    2. Για να δώσουμε εγκυρότητα στις πεποιθήσεις μας
    να χρησιμοποιούμε την επιστήμη με μ έ τ ρ ο και δ ι ά κ ρ ι σ η (σχόλιο Πέτρου 33).
    3. Κανείς δεν έφερε αντίρρηση στα οφέλη που φέρνει η εγκράτεια πριν το γάμο (ούτε ο Πέτρος έφερε αντίρρηση).
    4. Μάλλον κανείς δεν εξήγησε αναλυτικά με σαφήνεια γ ι α τ ί είναι καλύτερη η αποχή πριν το γάμο και γ ι α τ ί κάποιοι την προτιμούν.
    5. Ακόμα και στο θέμα της αποχής πριν το γάμο, χρειάζεται και εδώ, όπως και αλλού, δ ι ά κ ρ ι σ η (σχόλιο Πέτρου 35).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχουν προστεθεί και εμφανιστεί τα σχόλια μεταξύ 11μιση κ 12μιση.

    Η ΈΝΩΣΗ μεταξύ τους είναι και λέγεται ψυχοσωματική..και πριν το γάμο είναι ύβρις κατά του ΘΕΟΥ!
    ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΛΕΟΝ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΥΜΟΥΣ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.

    Συμφωνώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΤΕΧΘΗ ΑΛΗΘῶς...

    καλή σας νύχτα...
    και
    ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΞΗΜΕΡΩΜΑ.

    ΣΑΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΩΝ 12.28 ΕΙΧΕ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΜΕ ΩΡΑ 11.ΟΟ.
    ΜΕΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ....ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΒΓΗΚΕ ΑΝΑΠΟΔΑ,
    ΠΑΡΑΝΟΙΚΟ.

    ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.
    ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΜΠΑΘΗΣ ...ΓΕΝΙΚΩΣ.ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΙΩΑΝΝΗ ΣΠΥΡΕ
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ....
    ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 11.47MM

    HREMHSE....
    AN DEN ANTEXEIS THN ALH8EIA...
    PROVLHMA SOY.

    DHMOKRATIA EXOUME H OXI...??

    OPWS TA LETE ESEIS ELEYTHERA
    milaw kai gw....

    H MHPWS APAGOREYETAI GIA OLOUS
    H ELEYTHERIA LOGOU??????

    THELETE NA MILATE GIA SARKA...MILHSTE....
    DEN SAS EVALE KANENAS FIMWTRO.

    ANTE GEIAAAAAAAAAAAAAAAA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μη πιανετε τετοια θεματα αφου λιγο ως πολυ ολους τους γαργαλαει...και τελικα μπερδεύουμε τα μπουτια μας και ανοιγουμε μπουτικ!!!!!!

    κατ οικονομια ζουμε ολοι, λιγο ως πολυ...και ο καθενας που ενδιαφερεται για πνευματικη ζωη ...εχει και Πνευματικο και το διαχειριζεται σε προσωπικη βαση.....γενικευσεις και αφορισμοι δεν χωρανε....δεν ειναι λιγα τα παραδειγματα ακομα και στον Ευεργετινο οπου αυτοι οι Πατερες που εχλευαζαν τους σαρκικα πειραζομενους ακομα και πεπτωκότες καταληγανε να τρωνε τις σαρκες τους...κατ οικονομια αδερφοι...κατ οικονομια και σε προσωπικο επιπεδο...δεν ειναι ολα για κοινες συζητησεις σαν τα πρωιναδικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "κατ οικονομια αδερφοι...κατ οικονομια και σε προσωπικο επιπεδο...δεν ειναι ολα για κοινες συζητησεις σαν τα πρωιναδικα!!!¨
    ................
    Κρατάμε την προτροπή, φιλάδελφε επισκέπτη...
    :-)
    "Πάντα ευσχημόνως και κατά τάξιν γινέσθω" λέει η Γραφή και μετά διακρίσεως, συμβουλεύουν οι πατέρες...
    και η υπερανάλυση καταστρέφει τα θέματα όπως και "η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη", κατά τη λαϊκή παροιμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ
    ΔΕΝ ΧΛΕΥΑΣΑ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΧΛΕΥΑΣΜΟΣ...

    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο φίλος ανωνυμος
    7 Ιανουαρίου 2011 12:36 π.μ.

    ρωτάει:

    "4. Μάλλον κανείς δεν εξήγησε αναλυτικά με σαφήνεια γ ι α τ ί είναι καλύτερη η αποχή πριν το γάμο και γ ι α τ ί κάποιοι την προτιμούν".

    **********************************************

    Σαλή μου...
    ...μάλλον πρεπει τελικα να το γραψω αυτο το βιβλιο!

    Τι λες...θα βαλω εγω τις σελιδες..θα βαλεις εσυ την διορθωση του κειμενου;

    :)

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μυρμιδόνα μου
    το διάβασες το περί παρθενίας της Σαλογραίας;εκεί έχει κάποιες απαντήσεις και στα σχόλια επίσης...
    Δίνω και τη σύνδεση στο τέλος της σημερινής ανάρτησης...πάτα επάνω να σε πάει...αεροπορικώς!
    (φτου μου φτου μου! ξεφτέρι έγινα στα ηλεκτρονικά, χιχι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αχ Σαλή,

    εσυ καλά τα λες, και σωστα τα γράφεις, αλλα καθομαστε να σε διαβάσουμε;

    Οντως εχεις δωσει απαντησεις σε διαφορα άρθρα σου πανω σε αυτο που προβληματιζεται ο φιλος ανώνυμος!

    Ας κανει λιγο τον κόπο να διαβασει την ανάρτηση:

    1. Ντροπαλή εισαγωγή περί παρθενίας, παρθενορραφών και λοιπών δαιμονίων...
    http://salograia.blogspot.com/2010/02/blog-post_07.html

    2. Το σεξ, ο ηγούμενος Σάββας(+1821)και η συνεχής Θεία Μετάληψη
    http://salograia.blogspot.com/2009/11/1821.html

    Αντε...τα λεμε αυριο!
    καλο βραδυ σε όλους!

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μυρμιδόνα
    :-)
    έγραψα μερικά και πάντα εξ εμπειρίας δικής μου ή άλλων ανθρώπων, αλλά οι ΜΙΣΟΥΝΤΕΣ με ΜΑΤΗΝ λόγω που ακολουθώ το ΠΑΤΡΙΟ εορτολόγιο, κάνουν ό,τι μπορούν ώστε τα λόγια μου να τα ΔΙΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΠΟΙΚΙΛΟΤΡΟΠΩΣ...και να βγάλουν εξ αυτών τα συμπεράσματα που αυτοί επιθυμούν λόγω του μίσους τους.

    Πάντα, σε κάθε εποχή,υπήρχε και υπάρχει αυτός ο πόλεμος και διαιωνίζεται με ΓΕΛΟΙΕΣ ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ.

    Σε κάθε εποχή υπάρχουν οι άνθρωποι που αγαπούν και οι άνθρωποι που μισούν τον ΣΥΝ-ΑΝΘΡΩΠΌ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ, ΟΤΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ, ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΓΙΑ ΔΑΙΜΟΝΑ Ή ΓΙΑ ΚΤΗΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ ΛΥΣΣΑΛΕΑ, ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ- ΜΕ ΓΕΛΟΙΕΣ ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ.

    ΕΔΩ ΟΙ ΧΟΝΤΡΟΠΕΤΣΟΙ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΟΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΚΑΙ ΝΟΜΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ, ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΙΔΙΑ Η ΑΓΑΠΗ, ΚΑΙ ΕΡΙΞΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΕΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΟΥΣ,ΚΑΙ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΕΜΑΣ;

    ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΤΟΝΙΣΕ ΕΚΕΙΝΟΣ:

    "ΕΙ ΕΜΕ ΕΔΙΩΞΑΝ, ΚΑΙ ΥΜΑΣ ΔΙΩΞΟΥΣΙΝ" ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΝΕ ΚΑΙ ΡΑΣΑ, ΟΙ ΔΙΩΚΤΕΣ, ΣΥΧΝΑΚΙΣ.

    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ.

    ΟΜΩΣ, ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΝ
    Ε Μ Π Ρ Α Κ Τ Α ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!

    ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ Σ Ε Β Ο Ν Τ Α Ι ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΟΥ Ο Ι Δ Ι Ο Σ Ο ΘΕΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΑΣΜΑ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ...

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΛΥΠΗΡΗ, η κατάσταση ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ...

    ΞΕΠΕΣΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΟΤΟΣ Η ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΑΝΩΘΕΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πόσο πολύ έχουν ξεπέσει εκείνοι..
    Ας έχουμε στο νου οτι μπορεί ΙΣΩΣ και εμείς να έχουμε κάποτε επιτεθεί σε άνθρωπο που διαφωνεί μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. :-)ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ.

    ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΟΟΟΟΛΥ ΜΕ ΕΞΙΤΑΡΕΙ ΤΟ ΜΑΛΛΙΟΤΡΑΒΗΓΜΑ ΜΕ Κ Α Κ Ο Υ Σ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ...

    ΜΟΝΟ ΠΟΥ Π Ο Τ Ε ΔΕ ΜΙΣΗΣΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΑΠΑ Ή ΚΑΛΟΓΕΡΟ, ΑΛΛΑ Μ Ι Σ Η Σ Α ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΗΣ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΑΡΙΣΑϊΣΜΟΥ ΤΟΥ.

    ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ Π Ρ Ο Σ Ω Π Α-Ψ Υ Χ Ε Σ, ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ
    Κ Ο Υ Ρ Α Σ Τ Ι Κ Η ΥΠΑΡΞΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

    ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΕΞΩ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΈΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ, ΕΓΩ Η ΑΡΧΙΤΕΜΠΕΛΑ ΤΟΥ Μ Η ΚΕΡΑΤΑ!

    ΤΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ Α Γ Α Π Α Σ.
    ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΑ ΑΓΑΠΩ Ή ΝΑ ΑΓΑΠΙΕΜΑΙ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑ ΤΟ ΝΑ ΑΓΑΠΩ, ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΣ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ, ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΧΑΡΑ!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. "..ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΣ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ, ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΧΑΡΑ!"
    :-)

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ !!!

    ΑΛΗΘΕΙΑ !!!


    Ιωάννης :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αδελφέ Ιωάννη
    που μας γράφεις πάντα με αγάπη από τη μακρινή Γερμανία, όταν αγαπάμε και όταν προσφέρουμε όχι μόνο πεθαίνουμε αλλά και ΖΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ!
    Σ'ευχαριστώ που μου έδωσες αφορμή να συμπληρώσω τη φράση που έλειπε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή