Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Θαλασσί ρείκι....(βίντεο)



Θαλασσί ρείκι

Ενα κλωνάρι που μου το στείλαν
οι πρώτοι μου συμμαθητές απ'την πατρίδα μου-
ο άη Γιώργης κι η μητέρα μου κ' ένας αητός
κι ο αέρας
που τρύπωνε μες στα γυμνά μου πόδια και τον έχανα
κι ο κούκος που σαν γαλανό ρολόι σήμαινε αδιάκοπα
την άχρονη ανοιξιάτικη ώρα και το νερό
που ευτυχισμένο μελωδούσε και το γαιδουράκι
που ακίνητο πάνω στο λόφο έπαιζε τ'αυτιά του
σαν μπαγκέτες στον ουρανό-
ένα κλωνάρι θαλασσί
ρείκι
είναι το χέρι σου.

Νικηφόρος Βρεττάκος

8 σχόλια:

  1. Καλημέρα Σαλογραία!

    Καλο μήνα να εχουμε και καλη Νηστεία 15-Αυγουστου!

    Αν και εσυ πρεπει να εισαι με το Παλαιο, σωστα Σαλογραια;

    -----------------------------------------------

    Αγαπητη Σαλογραια, σημερα που ήμουνα στην Εκκλησια, καποια στιγμή σκεφτηκα το εξης:

    Αφου δεν μπορεις να 'δημοσιευσεις' την 'προσωπικη σου εμπειρια' (που θελεις να την φυλαξεις μονο για τα παιδια σου) - θα σε πειραζε να μου την στειλεις πριβέ, στο εμαιλ μου;!

    Σου δινω τον λογο μου - εννοειται - οτι θα την κρατησω μονο για μενα!

    Ασε που αν την διαβασω, μετα θα μπορεσω να σου πω την ουδετερη γνωμη μου, αν μπορεις να την δημοσιευσεις ή οχι!

    Και να ξερεις: ειμαι αυστηρος κριτής!

    Μπορει για διαφορα θεματα να κανω χαβαλε και πλακιτσα, να πεταω που και που την κοτσανα μου, σε θεματα Πιστεως ομως Σαλογραια ειμαι πολυ αυστηρος!

    Αναμένω λοιπον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μυρμιδόνα μου
    Καλό μήνα και καλή νηστεία οι νηστεύοντες.

    Η δική μου νηστεία θα αρχίσει με τη νηστεία των Αγιονορειτών...κλπ κλπ...καλά το κατάλαβες..

    Αγαπημένο μου αυτά με τις εμπειρίες, ας μην τα βιάζουμε.

    Όπως, προκύψει και κ υ ρ ί ω ς, οπως φωτίσει ο Κύριος.

    Εμένα θα μου άρεσε να μου στέλνατε ΚΑΙ εσείς ΑΛΗΘΙΝΕΣ δικές σας εμπειρίες, ή ανθρώπων που τους έχετε ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ότι δεν παίρνουν ...χάπια ενάντια σε παραισθήσεις :-)

    να τις ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ προς ωφέλειαν ψυχών και μόνον...

    Άντε τώρα να πάω να μαγειρέψω και κάτι...
    φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μαγείρισσα η Σαλογραια!

    Τελικα πρεπει να εισαι η ΤΕΛΕΙΑ γυναικα!
    :)

    Οκ Σαλο μου...κανε οτι σε φωτισει ο Κύριος!

    Για οτι νεότερο προκυψει επι αυτου - το εμαιλ μου το εχεις!

    Ξερεις που θα με βρεις!

    Καλη όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μυρμιδόνα μου

    είμαι η ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΓΡΑΙΑ
    που φτιάχνει και κανα γεμιστό άμα λάχει να πούμε, έτσι ώστε να δικαιολογεί τους λόγους της ύπαρξής της, επί της γής!

    :-)
    Και όπως λέει μια μικρή μου ευφυής φιλεναδα,

    Να αποφεύγουμε χαρακτηρισμούς με το ρήμα "είσαι" .

    διότι...απαξάπαντες ευρίσκονται ΕΚΤΟΣ αληθείας...

    Αντε...χαιρετίσματα στην ωραία Σαλονίκη...άμα δείς και τον παιδοψυχίατρο τον π. Αντώνιο Στυλιανάκη, δώσε χαιρετίσματα...

    Οι παιδοψυχίατροι είναι η συμπάθειά μου...:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σαλογραια, δεν τον γνωριζω προσωπικα, τον εχω ομως ακουστα!

    Να και ενας αρχιμανδριτης που ειναι ΟΚ !

    Απλα εχω ακουσει οτι ειναι κατα της Ομοιοπαθητικης!

    ******************************

    Εχεις 2 γιους Σαλο;

    Κόρες επρεπε να κανεις!

    Κόρες...εν Χριστώ...να τις μεταδοσεις τον χαρακτησα σου...αυτα που γνωριζεις....

    ....χρειαζομαστε ΜΑΝΕΣ στην Ελλαδα Σαλο μου!

    Χριστιανες Μάνες...για να προκύψουνε παλι ομορφες οικογένειες!

    Δεν ηξερες..δεν ρωταγες;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μυρμιδόνα
    ο π. Αντώνιος Στυλιανάκης μου φαίνεται τίμιος παπάς αν και όχι με το σθένος που θα όφειλε να έχει σε καποια ζήτηματα.
    Το παθαίνουν αυτό οι πσυχίατροι, λόγω της πολλής κατανόησης που πρέπει να δείχνουν...
    Είναι ...κουσούρι που προκύπτει από την αμερικάνικου τύπου εκπαίδευσή τους.

    τον π. Αντώνιο τον βρήκα από μια ιστοσελίδα του
    με μαρτυρίες για το Άγιο Φως...ήταν άκρως ενδιαφέρουσα η κατάθεσή του.

    Έγραψε και βιβλίο για θεραπείες δαιμονιζομένων.
    Μου φάνηκε επίσης καλή εισαγωγή για το ζήτημα.

    Ο Θεός μου έδωσε γιους, διότι αν μου είχε δώσει κόρες σαρκικές δεν θα έγραφα σε αυτό το μπλογκάκι και έτσι δεν θα είχαμε αναπτύξει φιλίες...

    Μου έδωσε όμως μερικές πνευματικές θυγατέρες, εξαιρετικές...
    Η μία από αυτές είναι έγγαμη με πιλότο στη Χαλκιδική.
    Ο άντρας της, μας είχε περιγράψει απίστευτη θαυματουργική διάσωση συναδέλφου του, από τον Όσιο Δαβίδ της Εύβοιας.
    Το περιστατικό καταγράφτηκε στο βιβλίο με τα θαύματα της Μονής, αλλά η αφήγηση μέσα σε τρεις σειρές του βιβλίου, το αδίκησε έως και το έθαψε...

    Θα σας το πω καμια μέρα, με περισσότερα λόγια και όπως το θυμάμαι από τον πιλότο φίλο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ωραια τα δελφινακια
    σ'ευχαριστουμε σαλο....
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ,
    ευχεσθε διοτι σημερα ειμαι εντελως χααααλια.
    ευχαριστω,

    {{{μια ασθενης και ετοιμοθανατη εφηβη.-}}}

    ΑπάντησηΔιαγραφή