Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Τις Θεός μέγας ως ο Θεός ημών;(βίντεο)

3 σχόλια:

  1. ΞΗΜέΡΩΣΕ άΛΛΗ ΜΙά ΑΠάΝΘΡΩΠΗ Μέρα
    κι ας είναι ΓΙΟΡΤή...

    ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΠΟΙΩΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΝΟ
    ΜΟΝΟΣ
    ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ
    ΔΙΟΤΙ
    ολοι εμεις οι ανθρωπίσκοι
    Τον σταυρώνουμε
    με τα παρανοικά μας πάθη
    και μαλιστα μερικοι
    πολυ γκεη γκαίοι...
    δηλαδη
    δηθεν χαρουμενοι
    καταδυστυχισμένοι ειναι
    καραμίζεροι
    προσπαθουν να μας πεισουν
    για τα παράλογα
    ΄και τις άρρωστες βαριά
    επιλογές τους...

    ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ.
    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΠΙΑ.
    ΣΕ ΤΙ ΚΟΣΜΟ επιβιώνω...

    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΟΣ.
    +ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ-ΔΟΞΑ ΣΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένο μου
    ας δούμε τα ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ, ΤΑ
    Α Π Ε Ι Ρ Α!
    Η θεία τρυφερότητα είναι γαλάζιος ουρανός για όλους μας, αρκεί να χουμε μάτια να την κοιτάξουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένε φίλε Ανώνυμε,
    θα θέλα απλά να σου υπενθυμίσω πως ο γλυκυτατος μας Ιησούς ηρθε σ΄αυτόν τον ίδιο κόσμο αιώνες πριν και ανέβηκε πάνω στο σταυρό για όλους μας... και για τους άντρακλες, και για τους γκέι και για τις πόρνες και τους ληστές ...ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ τους ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ!
    Το ίδιο θα έκανε και ΚΑΝΕΙ και σημερα...! Αυτό θα πει ΑΠΕΙΡΗ ΑΓΑΠΗ.... γιατί ας μη ξεχνάμε τα λόγια του "δεν έχουν ανάγκη ιατρού αυτοί που είναι καλά... αλλά οι άρρωστοι" ... και εγώ είμαι άρρωστη... ΝΑΙ ΕΡΧΟΥ ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ... ΕΡΧΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ... ΕΡΧΟΥ ΕΝΤΟΣ ΜΟΥ... ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΜΕ ΑΓΚΑΛΙΑ... ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ...ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΞΙΑ ΝΑ ΦΙΛΗΣΩ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ... ΕΡΧΟΥ !
    Μαρίνα - Κύπρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή